De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik ervan vind is dat ik het normaal vind een redelijk bedrag te betalen. Een extraatje bij een leuke date. Maar hoe de prijzen zich nu ontwikkelen is dat ik misschien wel 50% meer betaal dan een paar jaar geleden maar dat de inzet en enthousiasme naar beneden gaat. Voor mijn gevoel heb ik minder memorabele sex met de dames dan voorheen. Als de dames het lastig hebben met de kosten dan op zijn minst ook proberen om er wat leuks van te maken. Dan kom ik graag terug. Het wordt steeds meer een verplicht nummertje. En daarvoor ga ik wel naar een raamdame.
Deze generatie dvp's zijn puur business ze zijn niet meer zoals de vrouwen van vroeger die er nog wat van wilden maken.

Laatst bewerkt:
Genoeg volop heerlijke dvp's op mijn alsmaar uitdijende lijst met een voor mij nog steeds betaalbaar prijsje en uitstekende all inn service. Sommige van mijn vaste dvp's doen stiekem zelfs meer dan ze adverteren omdat zij dat gewoon willen zonder hiervoor extra's te vragen. Kwestie van goed zoeken, in de juiste vijver vissen, flexibel zijn en je als een nette betrouwbare klant gedragen dan heb je jaren plezier. De een betaal ik iets meer dan de ander afhankelijk van hoeveel ík ervoor over heb. Zo simpel is het wandelleven. 🤷🏻‍♂️

Bij privehuis sinds corona al 2x gebeurd, sommige raamdames ook waarvan aantal ook weer terug naar oude prijs zijn gegaan omdat ze minder verdienden,

Maar het is niet zo belangrijk wat wij vinden, de dames en exploitanten volgen hun eigen koers
Omdat ze niet samen tegelijk stijgen met de prijzen als ze dat met z'n allen tegelijk gaan doen dan werkt het wel. Je ziet het bij prive-ontvangst ook goed werken.

Terug
Bovenaan Onderaan