De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
laatst had ik een afspraak met een 35 jarige vrouw voor 150 euro
Daar aangekomen vertelde de dame mij dat ze een leeftijdsgrens hanteerde tot 55 jaar , maar omdat ik er netjes en verzorgd uitzag mocht ik wel seks met haar hebben maar zoenen kon niet meer en de prijs werd 200 euro Je hele leven zorg je voor hun inkomen en dan ben je opeens te oud. ik was pissig en heb me omgedraaid en de deur zo hard achter me dicht geknalt dat ik gerinkel hoorde. ik heb niet omgekeken
Als ze een leeftijdsgrens hanteert dan moet ze dat in haar advertentie zetten en niet pas aan de deur als je er eenmaal bent. Maar goed van je dat je niet naar binnen bent geweest als ze al zo begint dan weetje van tevoren al dat het niks gaat worden. Het is sowieso niet netjes om tegen een betalend klant te zeggen dat hij te oud en niet welkom is.
 
Dvp's vergelijken met voetballers is een absurde vergelijking voetballers hebben nog een beetje talent want je wordt niet zomaar een voetballer. Een dvp daarentegen hoeft alleen maar haar benen te spreiden wat een kunst zeg. 🤣
probeer van een voetballer maar eens een hoer te maken, zul je er achter komen dat het vak nog niet zo gemakkelijk is.
 
Ik kan me ook voorstellen dat het voor een man van 80jr anders voelt dan voor een man van 30jr, om 150 euro te betalen voor een meisje van 18-25jr.
150 is niks, dat is tegenwoordig een goedkope prijs!
Elke prostituee kan goed zijn in haar werk ze dat wilt is echt niet bijzonder hoor. Gryphon vergelijkt dvp's met profvoetballers terwijl iedereen weet dat je niet zomaar een goede profvoetballer wordt. Een topsporter met een hoer vergelijken komop zeg het moet niet gekker worden.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat je nog blijft wandelen met je laatdunkende, neerbuigende, afkeurende beeld van 'hoeren'. Dat je daar nog geld heen brengt! Ze deugen toch geen van allen?
 
Laatst bewerkt:
150 is niks, dat is tegenwoordig een goedkope prijs!

Eerlijk gezegd snap ik niet dat je nog blijft wandelen met je laatdunkende, neerbuigende, afkeurende beeld van 'hoeren'. Dat je daar nog geld heen brengt! Ze deugen toch geen van allen?
Dat ik vind dat veel dvp's níet deugen wil nog niet zeggen dat ik niet van de seks kan genieten. Ik zie ze zelf als een lustobject meer niet niet en wil verder geen connectie met ze hebben, bij mij is het gewoon pure lust.
 
Er wordt hier op dit forum genoeg geluld en gereviewed dus om nou te zeggen dat de prestaties van de dames niet uitgebreid gedocumenteerd zijn? 😉
Ja dag, het aantal paydates dat hier besproken wordt is nog geen fractie van wat er afgenomen wordt, ik denk dat meer dan de helft van alle sekswerkers in Nederland helemaal geen recensie heeft.

En dan nog zijn alle recensies subjectieve ervaringen uit 2e hand.

En dan is er ook nog een percentage fake recensies van belanghebbenden die een dame ofwel omhoog ofwel omlaag willen praten.

Verder blij dat dit forum bestaat hoor, maar ik blijf er toch echt bij dat de prestaties van voetballers inzichtelijker zijn dan die van sekswerkers, en ik vind het gek dat dit een discussiepunt moet zijn.
 
Dat ik vind dat veel dvp's níet deugen wil nog niet zeggen dat ik niet van de seks kan genieten. Ik zie ze zelf als een lustobject meer niet niet en wil verder geen connectie met ze hebben, bij mij is het gewoon pure lust.
Dat was me al duidelijk, dat je ze ontmenselijkt.
Verder blij dat dit forum bestaat hoor, maar ik blijf er toch echt bij dat de prestaties van voetballers inzichtelijker zijn dan die van sekswerkers, en ik vind het gek dat dit een discussiepunt moet zijn.
Álles moet een discussiepunt zijn hier. Als je zegt dat het gras groen is, geheid dat er dan iemand komt beweren dat het ook best blauw kan zijn.
 
Maar ik behandel ze wel met respect ben nooit slecht voor een dvp geweest. Alleen met de jaren wandelen merk je wel dat veel dvp's over van alles liegen en dat zorgt ervoor dat ik ze niet kan vertrouwen want ik hou van eerlijkheid.
Ik heb dat gevoel heb ik ook . Dat ze allemaal heel graag liegen over van alles en nog wat . Ze halen alles uit de kast voor een klant in te palmen met leugens.
 
Ik heb dat gevoel heb ik ook . Dat ze allemaal heel graag liegen over van alles en nog wat . Ze halen alles uit de kast voor een klant in te palmen met leugens.
En toch geef je ze je zuurverdiende centen. Moet zijn dat je je dan graag in de luren laat leggen als je vind dat dvps over alles liegen.

Moest ik het gevoel hebben dat de dvps die ik bezoek over alles en nog wat liegen dan stop ik met gaan. Uit zelfrespect dan
 
En toch geef je ze je zuurverdiende centen. Moet zijn dat je je dan graag in de luren laat leggen als je vind dat dvps over alles liegen.

Moest ik het gevoel hebben dat de dvps die ik bezoek over alles en nog wat liegen dan stop ik met gaan. Uit zelfrespect dan
Sommige hebben een wispelturige karakter laten we daar van uitgaan. Het is soms alles of niks ..
 
Ga je naar een toneelvoorstelling waarin mensen ruzie maken en je ziet de acteurs daarna in de Foyer gezellig met elkaar een biertje pakken dan kun je concluderen dat ze "liegen" op het toneel
;)
Bij een dvp is er altijd een deel toneelspel dat als het goed is heel overtuigend wordt gebracht.
Daar worden ze naar redelijkheid ook voor betaald door ons.
 
Ga je naar een toneelvoorstelling waarin mensen ruzie maken en je ziet de acteurs daarna in de Foyer gezellig met elkaar een biertje pakken dan kun je concluderen dat ze "liegen" op het toneel
;)
Bij een dvp is er altijd een deel toneelspel dat als het goed is heel overtuigend wordt gebracht.
Daar worden ze naar redelijkheid ook voor betaald door ons.
Overal wordt er toneel gespeeld .
 
Maar ik behandel ze wel met respect ben nooit slecht voor een dvp geweest. Alleen met de jaren wandelen merk je wel dat veel dvp's over van alles liegen en dat zorgt ervoor dat ik ze niet kan vertrouwen want ik hou van eerlijkheid.
Ik kan 'iemand als een object zien' en 'respecteren' niet met elkaar rijmen.
 
Ik kan 'iemand als een object zien' en 'respecteren' niet met elkaar rijmen.
Ik zie dvp's vrouwen dus als mooie wezens ik bezoek ze puur voor me vermaak en Kan van hun aanwezigheid genieten maar het is pure lust meer niet. Een lustobject hoeft niet perse iets slechts te zijn want zo presteren ze zichzelf ook als een lustobject kijk maar naar de advertenties op kinky met hun schaars geklede foto's. Zij zien ons ook als een geldautomaat waar ze goed aan kunnen verdienen maar daarmee betekent het niet dat ze ons niet respecteren En dezelfde geldt ook voor mij ik zie ze als een lustobject en respecteer ze.
 
Volgens mij is de hele discussie begonnen met de advertentie van Sissel, die € 500 per uur vraagt.
......verplaats je even in de dame....ze heeft liever 1 klant van 500 dan 10 klanten van 50....wat is daar mis mee?

Dat het belachelijk veel geld is ben ik met jullie eens uiteraard maar leven en laten leven.

Ik vind een tas van 15.000 waar Gucci op staat ook belachelijk maar als een andere vrouw dat het waard vind....prima toch.
 
Ja joh.

Persoonlijk vindt ik dat de sfeer of ervaring al helemaal uit is wanneer er meteen een menukaart gepresenteerd wordt met alle "extra prijzen" en het intussen een standaard is geworden om "zoveel mogelijk" geld uit de zakken van een klant te trekken.

Niet zo lang geleden zijn kameraden en ik ergens langsgeweest - dat was ooit vroeger een uitstekende tent. En dan bedoel ik echt dat je je lol op kon voor amper € 350 incl eten, drinken en keuze uit 5 dames. Je hebt het dan over kwalitatief eten bereid door een chefkok. Nu is dat opgewarmd middels de magnetron. Dat is nu veranderd en hoe. De hele sfeer is er naar mijn inziens ook uit en het lijkt wel alsof vrouwen getrained ook worden met binnenkomst, wanneer men naakt op bed ligt maar ook de truucs die uit de kast getrokken kunnen worden.

Bedoel niemand is vies van een goede partij - er mag best voor betaald worden, maar lever dan ook de service. Wat er de laatste jaren aan de gang is is gewoon helemaal niets meer. En dan vindt men het gek dat er een leegloop van klanten of clubs in het algemeen is.
Welke clubs zijn dan zeker nog wel de moeite? En welke zijn absoluut te mijden?
 
Nja, dat laat ik nu dus uitzoeken as we speak. Er is een budget, geen probleem maar het moet gewoon goed zijn.

Niet dat geouwehoer met hoeveel geld eruit te halen valt voor amper 15 minuten service. Komop.
Prijs vergelijkingen worden nu vooral op het lagere nivo gemaakt, Terwijl dat net zo goed kan in de hogere prijsklasse. De ene date van 1000€ is de andere niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan