De trieste wintermaanden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.062
20/08/21
1.504
30
Over twee weken beginnen de depressieve wintermaanden. De eerste winterdepressie begint als Carina naar de Dominicaanse republiek vertrekt, ik voel me dan altijd wat eenzamer in de Doublet. 4 december gaat Coral weg, en de 16e moet ik het zonder Kelly en Luna doen.......Carmen is er dan waarschijnlijk nog wel en hopelijk komt Perla weer te voorschijn...December en Januari zijn de maanden om vreemd te gaan en nieuwe meisjes te proberen, maar ook de maanden dat ik naar de Doublet ga en veel te lang rondloop en uiteindelijk bij niemand naar binnen ga want de leuke Latinas hebben allemaal genoeg verdiend om naar de familie te gaan.....
Hoe komen jullie de wintermaanden door?
 
Ik blijf wel gewoon wandelen, maar het aanbod wordt snel minder. Een dezer dagen weer eens op pad, al op kinky gekeken omg. Rotterdam/Den Haag maar waar ik paar maanden terug zat leuks zag, heb ik keuze nu nog niet gemaakt. Misschien ga ik wel ff langs de Doub, al heb ik daar ook geregeld gehad dat bezetting minder was. Beetje bang dat deze in december ook niet best zal zijn.
 
Net als de temperatuur zakt mijn (sex)drive in de wintermaanden onder het nulpunt. Het heilige vuur is dan een waakvlammetje wat af en toe nog wel wil oplaaien, maar er zelden voor zorgt dat ik helemaal opgewarmd raak. Mis daarom ook geen dames die elders aan het overwinteren zijn. Wandel hooguit om in vorm te blijven. Ik weet dat het maar een mindset is, maar laat het maar weer snel lente en weer licht worden. Tot zover mijn positieve bijdrage.
 
Hier net zo..
Heb er in de wintermaanden sowieso minder zin in..
Werk zelf veel buiten, semi binnen.. Hoop gezeik met die regen, wind, spullen die nat worden..
Soms tegen de klok werken om een dak dicht te krijgen omdat het gaat regenen..
S'morgens word het laat licht, dus je ziet dan geen fuk.. Je moet overal bijlichten..
Verf, tegellijm etc droogt allemaal langzamer.. Een ruimte die gestuced is moet je drogen met kachels..
Kan ergens niet ECHT zien wat er 'gezellig' is aan de winter..
Als je op je nest kunt blijven liggen, of Netflix bij de kachel misschien wel..
Maar dat ben ik niet..
Met de dames bezoeken net zo.. Mijn gun heeft er bij koud weer ook langer voor nodig om op scherp te staan..
En s'zomers rijd ik rustig laat in de middag nog naar een dame.. Even douchen, schone kleertjes aan en knallen
Maar in de winter,?.. Dan moet ze echt al speciaal er uit zien en het totaalplaatje moet goed zijn..
Anders rijd ik net zo lief na mijn werk naar huis.. Uurtje trainen in de loods met m'n maat of alleen..wereldkampioenschap voorhuidjogging verbeteren, douchen, eten maken en naar binnenschuiven en rond 22.00u naar bed..
Moet wel zeggen dat ik dan in de ochtend wel meer energie heb dan wanneer ik bij een dame een uur wezen sexen ben met 2x een explosie..
Maar de winter.. Is niet mijn ding.. Nooit geweest ook..
Veel op de weg gezeten.. En dat was helemaal een drama.. In dat klote weer in het donker
 
Winter, kerst, Corona.......

Veel meiden zijn terug naar huis, dit jaar vroeger dan voor Corona. Als ze al naar hier gereisd zijn. Blijft de vraag of ze terug (kunnen) komen.
Al die onzekerheid maakt het er voor de gemiddelde hoerenloper psychisch niet makkelijker op.
Rest ons maar één mogelijkheid: al die frustratie er keihard uitneuken bij de dames die er wel nog zijn. :ROFLMAO:
 
Tijdens mijn actieve verslavingsperiode gingen de dames meestal een maandje weg. Waren er altijd wel een paar over. In de Barndesteeg had je altijd een aantal Indonesiche shemales die wel in een keer verdwenen waren. Maar ik vond altijd wel wat. In Almere adverteerde ene Anuska die wel meer tv was dan trans en deed vaak trio met een vriendin die zich Destiny noemde. Voor 100 euro had je dan een trio waarin de dames ook nog eens klaar kwamen. Ze hadden wel wrek dus semi profs:) Geen idee of die dat nog doen. Mocht ook vaak voor niks bij die Anuska, dat was wel een hele geile dame de graag neukte. Zullen inmiddels wel een relatie hebben want ik zag ze niet meer staan op de bekende sites.
 
Ik ben ongevoelig voor het weer. Ben ook niet een gebruinde bink maar geef licht in het donker en verbrand al bij volle maan ?
Ik merk dus geen verschil in drive met de zomer.
Voor mij is ieder seizoen en ieder weertype prima. Je kunt er niets aan doen dus neem ik het zoals het "komt" ??
 
Eerst Ana geprobeerd zie recensie, ging mis door telefoniste
Dan naar plan B dame gaf op whatsapp aan niet re tongzoenen.... Was wel heel aardig.... Haar vriendelijk een fijne dag gewenst.... Toen wilde ze in persoon zien of ze met me wilde zoenen.... Kwam ik daar.... Ze zag er niet geweldig uit maar ook niet slecht.... Maar ze wilde niet tongzoenen ook al had ze me net knap genoemd....... Dus ik ging weg en toen be dacht ze zich... Het kon opeens wel..... Zeker na mijn ervaring vorige week waarbij de dame twijfelachtig ja zei.... Doe ik het niet Meer....deze dame...probeerde engels te spreken, waar ik niets van verstond.... Terwijl mijn Spaans toch echt goed is...... Alles in haar hoofd ging erg langzaam...
Ik voeg de link niet toe omdat ze wel vriendelijk was.... Maar echt Beneden mijn standaard....
Of te wel..... Sinds dinsdag geen seks gehad
 
Donkere dagen voor Kerst en daarna die trieste maand Januari, als die weer voorbij is zit het ergste er op
Het scheelt dat carnaval vroeg valt komend jaar dus zijn weer genoeg leuke dingen er snel achterna.
Maar ik ben met je eens dat januari altijd een wat sombere maand is, maar persoonlijk vind ik ook altijd de duurste omdat dan alle rekeningen komen
 
Toch ook maar genieten van die winter, lekker binnen en in de tuin hoef je niet te werken. Half maart is de zon daar en de langere dagen, heel mooi na een lange winter, het echte nieuwjaar voel je als het lente wordt, maar het is dan tot begin november werken binnen en buiten. En koud in de winter, ja maar doe een muts en sjaal aan en handschoenen. En dan lekker wandelen. Op een koude avond bij een warme dvp binnenstappen.... zalig en voor je het weet is het lente.
 
Maandag vertrekken behalve Luna al mijn liefdes die er nog waren.
Dat vind ik toch minder aan kerst
Begrijpelijk, is nooit leuk ook al is het tijdelijk.
Je kan het ook zo bekijken: mocht je besluiten tot hun terugkomst niet te wandelen kan je het gespaarde geld aan langere dates met hun besteden en heb je iets om naar uit te kijken in deze koude wintermaanden 😋

Of je zoekt een dame om de periode te overbruggen.
 
Begrijpelijk, is nooit leuk ook al is het tijdelijk.
Je kan het ook zo bekijken: mocht je besluiten tot hun terugkomst niet te wandelen kan je het gespaarde geld aan langere dates met hun besteden en heb je iets om naar uit te kijken in deze koude wintermaanden 😋

Of je zoekt een dame om de periode te overbruggen.
Ja weet je wat het is..... mijn motivatie om nieuwe dames uit te proberen is nogal laag. Kinky vind ik meestal niets, veel reistijd kwijt en meisjes die afspraken niet nakomen etc. En in de Doublet heb ik alle aantrekkelijke meisjes wel uitgeprobeerd........en er komen geen nieuwe rond de jaarwisseling.
 
Ik herken de winterdip volledig. Heb zelf ook een lichtlamp waar ik zeker tot eind januari achter ontbijt. Maar de aan-of afwezigheid van de dames laat ik geen rol (meer) spelen in mijn stemming. Vorig jaar neukte ik mijn wintersomberheid ook nog weleens weg. In november en december '22 700/m 'verneukt'. Dit jaar in de laatste 2 maanden maar 2 wandelingen en ik houd het tot het nieuwe jaar voor gezien.

Die dames komen wel weer. En voor wie worstelt deze donkere tijd: een lamp helpt echt, vraag ernaar bij je huisarts of koop er gewoon een via Marktplaats. Sterkte! Ik weet hoe het voelt!
 
Met deze temperaturen ga ik überhaupt niet buiten in een raambuurt rondlopen, brrrr! Vind het al vreselijk om eruit te moeten om naar een privéhuis af te reizen. Voor mij verandert er eigenlijk niets in de winter: vanwege de combinatie smaak, aanbod en beschikbaarheid (weekend) is er voor mij sowieso beperkt keuze. Maar op het moment heb ik een aantal meisjes waartussen ik afwissel.
 
Ach ja, we zijn al bijna weer beland bij de kortste dag van het jaar. Daarna wordt het alleen maar beter.

Wat vaste adresjes zijn vaker dicht dan open dezer dagen, veel dames weg, maar dat is dan weer een mooie kans om weer wat nieuwe dingen te ontdekken.

Heb zelf financieel niet te klagen, maar voor anderen misschien bij gebrek aan dames en mooi weer om rond te wandelen, een gelegenheid om wat geld te sparen om er op mooiere dagen doorheen te jagen.
 
Ik heb gisteren geld stukgeslagen aan een interesse/ vrijetijdsbesteding van me.
Of het nog van een bezoekje aan een dame komt in deze laatste weken, durf ik zo niet te zeggen...
 
Het voordeel van de donkere maanden is dat je overal lekker anoniem naar binnen kan glippen. Persoonlijk gedij ik beter bij nacht en ontij. Maar in de zomer is de drive toch wel stukken meer aanwezig. Zeker op vakantie in een warm oord krijgt mijn vrouw er iedere dag van langs
 
Ik hou wel van de kitscherige kerstsfeer, het enige waar ik een hekel aan heb zijn grijze bewolkte dagen zoals we de afgelopen weken volop hadden.

Verder is december een leuke maand qua wandelen want dan trakteer ik mijzelf op een bezoekje aan 1 van mijn favoriete dvps (die wat duurder is en waarvoor ik dus wat dien te sparen)

In januari ook al 2 hele leuke langere dates gepland met "amateur"dames(verschrikkelijk woord) dus ik heb wel iets om naar uit te kijken.
 
Het voordeel van de donkere maanden is dat je overal lekker anoniem naar binnen kan glippen. Persoonlijk gedij ik beter bij nacht en ontij. Maar in de zomer is de drive toch wel stukken meer aanwezig. Zeker op vakantie in een warm oord krijgt mijn vrouw er iedere dag van langs
Een klein nadeel van de wintermaanden is dat je misschien koude handen hebt.
Er zijn niet veel vrouwen die dat waarderen..
 
De beste kachel is je eigen lichaam. Even flink met de handen over elkaar wrijven geeft al iets aan warmte, maar misschien nog niet genoeg om aan de goedjes van een vrouw te zitten.
Astrid Nijgh zong zoiets al...
 
Terug
Bovenaan Onderaan