WHEM Debby, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit draadje is vandaag begonnen en als reactie op het eerste bericht wordt er verwezen naar een al bestaand topic. Of het zou zo moeten zijn dat jij zelf 2 topics vlak na elkaar hebt aangemaakt, dan heb je gelijk. Ik ging er even vanuit dat er al een ouder bestaand topic bestond waar naar verwezen werd ;).

Ik meen mij te herinneren dat ik begin dit jaar ook al eens een bericht over deze dame heb aangemaakt in dit topic. Kon het al niet meer terugvinden. Wellicht gebruikte ze destijds een andere naam. Het is heel lang geleden, weet het niet meer zeker.
 
Dit draadje is vandaag begonnen en als reactie op het eerste bericht wordt er verwezen naar een al bestaand topic. Of het zou zo moeten zijn dat jij zelf 2 topics vlak na elkaar hebt aangemaakt, dan heb je gelijk. Ik ging er even vanuit dat er al een ouder bestaand topic bestond waar naar verwezen werd ;).

Ik meen mij te herinneren dat ik begin dit jaar ook al eens een bericht over deze dame heb aangemaakt in dit topic. Kon het al niet meer terugvinden. Wellicht gebruikte ze destijds een andere naam. Het is heel lang geleden, weet het niet meer zeker.
Ik had inderdaad zelf 2 topics aangemaakt. 1 daarvan is verwijderd.

Ik heb gezocht maar kan zelf geen berichten vinden over deze dame, ik hoop dus dat iemand meer informatie en tips heeft :)
 
Debby geeft nu aan 55 te zijn maar viorheen gaf ze aan in de 40 te zijn.
Aan de fotos te zien is het dezelfde dame die voorheen blond was.Heb haar paar jaar geleden al eens bezicht en was gewoon een oude vrouw , en zo klink ze ook aan de telefoin.Wel een echte brabantse dane.Toen was het €30 voor pzc en €40 met intiem ervij met cd.
Niet echt aktief in bed maar wel goeiekoop
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan