Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeuke meid?Ik weet niet wie er eerst onder het profiel stond, maar deze dame is er wel degelijk echt geweest. Ik heb haar destijds ontmoet (onbetaald via Tinder; inmiddels geen goed contact meer mee).
Ze had volgens mij wel een ander draadje hier dat ik niet kan vinden, maar ook op deze foto zie je dat er een paar in Amsterdam genomen zijn.
Neemt niet weg dat dit een bait n switch kan zijn op dit moment.
Helaas is mijn geheugen niet zo scherp dat ik me het profiel uit oktober nog kan herinneren. Ik neem aan dat die foto genomen in de Toekan er toen echt niet tussen zat. De huidige foto's kan ik ook niet meer naar een verdachte instapagina herleiden.
Dit is wel degelijk relevant. Je zegt zelf dat er nu foto's staan die er toen noet waren en ook dat die foto's inderdaad van verschillende dames zijn. We kunnen er nu dus niet eer vanuit gaan dat we de dame treffen van de door jou genoemde foto's.Men haalt helaas discussies aan die maanden geleden gevoerd zijn en dus totaal niet meer relevant zijn. Nu staan er inderdaad foto's van verschillende dames op het profiel, dat was toen echter niet zo.
De echte dame die je kan verwachten is de dame van foto's 3, 4, 6 en 11. Niet de Instagram model waar geen indicatie voor is dat ze hier ooit in haar leven geweest is.
Dit is wel degelijk relevant. Je zegt zelf dat er nu foto's staan die er toen noet waren en ook dat die foto's inderdaad van verschillende dames zijn. We kunnen er nu dus niet eer vanuit gaan dat we de dame treffen van de door jou genoemde foto's.
Ik geloof best dat jij 'de originele' ooit in het verleden hebt ontmoet, maar als jij of iemand anders dit niet kan bevestigen a.d.h.v een wat meer recente ervaring, dan kunnen we er niet vanuit gaan dat we ook echt 'de originele' dame treffen...
Mijn mening![]()