Recensie Debora, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekkere seks gehad. Maar moeilijke communicatie (enkel Spaans). Daardoor mij laten ringeloren. Heb 20 euro meer betaald voor pzc maar dat deed ze niet uiteindelijk, dus 20 euro in de vuilbak. Doet wel haar best om je op te geilen.
Zeer vreemd dat ze niet pzc deed, aangezien ik zelf al 2 maal langs ben geweest bij haar telkens voor 15min €50 en het altijd pzc was ZONDER meer prijs, heb wel telkens €20 bij betaald voor CIM
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debora-22-years-old.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik dacht hier heel wat positiefs over haar te lezen, maar bij mij was het een ramp. Dat had ik al heel snel door, dus ik vroeg nog voor we in bed belandden mijn geld terug, maar dat was duidelijk geen optie. Tja, het uurtje dan maar uitgezeten.
- Zoenen, laat staan tongzoenen, doet ze niet
- Tepelzuigen, vergeet het maar, je mag al blij zijn als je haar hier en daar wat mag kussen op haar lichaam
- Pijpen zonder condoom, no way (ik stelde voor me wat op te frissen, maar dat mocht niet ), pijpen met stelde dan weer niet veel voor
Gelukkig liet ze zich wel likken en vingeren, maar eenmaal klaargekomen (?), was ook dat een no-gozone.
Het intieme gedeelte stelde ook al niets voor. Wat op en neer huppen in de hoop mij te laten klaarkomen. Dat lukt dus in geen 100 jaar. Daarna wat trekken om het toch maar te laten gebeuren, maar zo werkt dat bij mij niet. Ze is wellicht pas de tweede dvp die er niet in geslaagd is.
Een passieloze bedoening om heel snel te vergeten.
 
Ik dacht hier heel wat positiefs over haar te lezen, maar bij mij was het een ramp. Dat had ik al heel snel door, dus ik vroeg nog voor we in bed belandden mijn geld terug, maar dat was duidelijk geen optie. Tja, het uurtje dan maar uitgezeten.
- Zoenen, laat staan tongzoenen, doet ze niet
- Tepelzuigen, vergeet het maar, je mag al blij zijn als je haar hier en daar wat mag kussen op haar lichaam
- Pijpen zonder condoom, no way (ik stelde voor me wat op te frissen, maar dat mocht niet ), pijpen met stelde dan weer niet veel voor
Gelukkig liet ze zich wel likken en vingeren, maar eenmaal klaargekomen (?), was ook dat een no-gozone.
Het intieme gedeelte stelde ook al niets voor. Wat op en neer huppen in de hoop mij te laten klaarkomen. Dat lukt dus in geen 100 jaar. Daarna wat trekken om het toch maar te laten gebeuren, maar zo werkt dat bij mij niet. Ze is wellicht pas de tweede dvp die er niet in geslaagd is.
Een passieloze bedoening om heel snel te vergeten.
Best te mijden dus.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan