Recensie Debora, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wim71

Newbie
17
05/11/21
25
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debora-chica-latina-venezolana-100-real-photos.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net terug van Debora. Wat een ervaring. Pure erotiek!
Heel vriendelijk en met lieve ogen stond ze beneden aan de deur al te waaien, mooi op tijd, reageert ook correct op berichten.
Haar appartement is mooi en netjes, zelf is ze heel erg verzorgd, en zoals op de foto's, zelfs nog beter in het echt!
Ik kleedde me uit en ze stond me al op te wachten in sexy lingerie.
Omdat het al laat was, en ik eigenlijk al overdonderd was door haar vriendelijkheid(neem normaal de eerste keer bij een dame altijd 30min) , vroeg ik of een uur nog ging, geen probleem.
Ik kleedde me uit, en ze stond aan de rand van het bed, haar mooie rond strak kontje uitdagend tonend, ik nam haar in mn armen, overal teder kussend, ze duwde zich tegen me aan en al snel, groeide er iets ...
"Shower?" En ze deed teken: blowjob, dat moest ze geen 2 keer zeggen, met mijn lid half in aanslag, spurtte ik naar de douche, het water verdampte haast op m'n lijf :)
ik nam haar wederom in m'n armen, en spontaan ging alle lingerie uit, gebaarde dat ik op bed mocht gaan liggen, en al gauw zat ze naast me, op bed, op haar knieën en begon heerlijk mijn jongeheer te verwennen. Haar lichaam is zo mooi strak en zacht, en terwijl ze me lekker verwende, begon ik haar ook haar lichaam te verkennen, ik kuste haar overal, en al gauw verzette ze haar, om zo samen verder te doen in 69. Haar mooie gladde poesje verkende ik met m'n tong, al gauw vond ik haar clitje, dat ik vol overgave begon te verwennen, ze genoot er van. Ze verlegde zich, met haar mooie beentjes voor me, uitnodigend, ik begon haar vol overgave te likken, ze genoot er van, en ze kronkelde. Vervolgens ging ik op mijn knieën voor haar zitten, haar benen kussend, naar me toe trekkend, en ik kuste haar schattige voetje. Ze wist al gauw hoe het zat(ja, ik hou van mooie kleine, verzorgde voetjes) en ze begon m'n jongeheer terug stijf te maken met haar voetjes :love:
ik kroop naar haar toe en kuste haar terwijl ik hoger ging en met m'n lijf over haar gevoelige plekje wreef, dat vond ze wel fijn, ik had haar zo wel kunnen nemen, maar ik hield me in, tijd om een jasje aan te doen :)
Ze kwam op me zitten, ik kon haar lekkere stevige lijf bewonderen met haar stevige borsten in m'n handen.
We wisselden, en in missio deden we verder, ik nam zachtjes haar been en trok haar voetje naar me toe, al gauw was ik haar heerlijk aan het neuken, terwijl ik haar teentjes likte en in mn mond stak, om er op te sabbelen, daar word ik nog harder van!
Doggy? Ok :)
Ze heeft een mooi stevig rond kontje, en ik ging lekker diep, al gauw kon ik het niet meer uithouden en kwam ik heel intens in haar klaar.
We rustten even, en al gauw stelde ze voor om me te masseren, daar zei ik geen nee tegen. Ze masseerde stevig m'n rug, toen ze klaar was, vleide ze zich tegen me aan. ik kreeg maar geen genoeg van haar mooie lijf, streelde haar, haar lijf, in haar haar, waar ze heel erg van genoot.
Al gauw had ze mijn sjareltje weer in haar hand, dat spontaan groeide bij haar aanraking.
Al snel had ik weer een jasje aan, zat ze weer op me, en ik maakte het al gauw weer af in missio :)
Mooiste ervaring in jaren, als je teder met haar bent, dan komt ze al gauw los en laat ze ook zien dat ze geniet. Tongzoen, deed ze niet zo gewillig, enkel op het einde, toen ik haar uitgebreid bedankte voor het mooie moment :)
Ik ga stoppen, want anders wil ik straks al terug ;-)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was zeker een goede ervaring. Meisje van de fotos, mooi lichaam, enthusiast en speels.
Lijkt ook te genieten tijdens het beffen en heeft een mooi strak kutje.
Het pijpen was eerder middelmatig, kort en zeker niet diep. Vrij snel condoom en starten met haar on top. Kijkt je tijdens het neuken wel lekker geil aan en werkt zeker actief mee.
Na een eerste keer klaar te komen stelt ze massage voor met olie maar dit is niet meer dan wat zacht gewrijf.
Na een tijdtje tweede ronde ingezet met een nog kortere pijpbeurt en dan manueel klaar laten trekken.
Het is een knappe, leuke jongedame, de moeite maar zeker geen topper voor mij.
 
Niet overdrijven hé, overdag geen probleem vind ik. En er is ondergronds aan St Jans plein.
Ben garagist en tientallen klanten van me zijn in die buurt slachtoffer geweest van diefstal, vandalisme, moedwillig lichte aanrijdingen, auto ingesloten enz. enz. Op de Antwerpse politie moet je niet rekenen, die komen niet voor zulke "futiliteiten"
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er ondertussen geweest op een zaterdag in de vroege namiddag voor een uurtje , ik was met de motor en kon hem daar parkeren op 10 meter van de deur, en het viel wel mee om hem daar alleen achter te laten hoor er liep volk genoeg rond er is trouwens ook een ondergrondse parking op 50 meter van de prive ontvangst dus nu weet je wel ongeveer waar het adres is de dame , daar aangekomen heb ik even gebeld voor een afspraak, maar dat bleek telefonish nogal moeilijk ivm de taal denk ik; ze vroeg dan om te sms wat blijkbaar vlotter gaat, ze was nog vrij en een 15 tal minuten later mocht ik komen, ze stond beneden in de gang te wachte in en mooi spannend kleedje en zag er lekker uit hoor echt zuid amerikaans modelletje dus voor mij een geslaagd uurtje beleeft met haar, ze is zeker de dame van de foto's enkel de taal een beetje moeilijker ze begrijpt en spreekt slechts een beetje engels
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debora-chica-latina-venezolana-100-real-photos.html
Totale kosten (in euro)
50 + 20 cim
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Juist bij deze dame geweest, het is zeker de dame van de fotos, mooi figuur met een stevige kont, pzc was ok de sex was goed, ook cim gedaan voor €20 extra was zeker geil, ze zou hier nog een 2 weken zijn voor ze vertrekt maar voor persoonlijk geen herhalings gevaar, het was een leuke 1 maalse date
 
Juist bij deze dame geweest, het is zeker de dame van de fotos, mooi figuur met een stevige kont, pzc was ok de sex was goed, ook cim gedaan voor €20 extra was zeker geil, ze zou hier nog een 2 weken zijn voor ze vertrekt maar voor persoonlijk geen herhalings gevaar, het was een leuke 1 maalse date
Doet ze enkel cim
Of slikt ze ook? Slikken staat bij haar mogelijkheden vandaar de vraag
 
Ik schrijf geen lange reviews. Maar gisteren ging ik bij debore voor 30 min. En ik kan je zeggen dat haar bj pzc echt goed is. Had ik niet verwacht toen ik om 3u snachts daar aankwam
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/debora-100-real-photos.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lekkere seks gehad. Maar moeilijke communicatie (enkel Spaans). Daardoor mij laten ringeloren. Heb 20 euro meer betaald voor pzc maar dat deed ze niet uiteindelijk, dus 20 euro in de vuilbak. Doet wel haar best om je op te geilen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan