Recensie Deborah, Den Haag, Doubletstraat 77 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.044
20/08/21
1.485
30
Deborah is ouder dan ikzelf, of ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan ik me voel :)
Ik ben op de Doublet een aantal keren bij oudere dames naar binnen gegaan, en ik weet soms niet hoe, maar ik krijg hem toch omhoog bij die dames. ..... afwisseling doet eten.
Deborah is niet de mooiste,, maar zeker niet onverdienstelijk in bed. Vriendelijk, rustig aan (ruuustieg :) ) en spreekt Nederlands.
Eigenlijk gewoon een goede ervaring en misschien ga ik gewoon nog een keer terug..... Oma sex:ROFLMAO:
 
Vandaag s ochtend bij deze dame geweest.
Ondanks dat het geen foto model is, en wat ouder is ze zeker niet lelijk, ze heeft iets heel leuks in haar gezicht, humor, en ze is doet haar best.
Ze vroeg 40 maar ik gaf haar 50.
Tongzoenen sloeg nergens op alleen met puntje van haar tong, pzc was heerlijk en goed, nmc was erg goed en voelde net als nzc.
Na ong 20 min condoom eraf en weer pijpen.
Ik vroeg haar bij deze pijpronde of ze haar bril op wilde houden en ik over haar gezicht en bril mocht klaar komen...ze vond dat geen probleem en zodoende een dikke fluim over haar bril en gezicht geschoten...was een leuk bezoekje ik ga zeker nog eens terug.
 
😂 echt niet lullig bedoelt...oprecht nieuwsgierig..... als je haar niet lelijk vindt.....zou je een foto willen posten van een vrouw die je wel lelijk vindt....
Specsavers heeft overigens vast een mooie aanbieding.
Best wel leuk om eens iets uit te proberen.....maar ze is Denk ik wel de lelijkste die ik ooit heb geneukt
 
😂 echt niet lullig bedoelt...oprecht nieuwsgierig..... als je haar niet lelijk vindt.....zou je een foto willen posten van een vrouw die je wel lelijk vindt....
Specsavers heeft overigens vast een mooie aanbieding.
Best wel leuk om eens iets uit te proberen.....maar ze is Denk ik wel de lelijkste die ik ooit heb geneukt
Je bent niet goed! Ik vind r wel wat van Misty Stone weghebben..
 
Je bent niet goed! Ik vind r wel wat van Misty Stone weghebben..
Hmmm. Morgen toch maar even tijd maken voor een bezoekje aan Hans Anders. Niet alleen de prijs maar ook het zicht is anders. Heb ik Misty blijkbaar gemist want die had wel even een uurtje of 4 op de paal gemogen bij mij. Ben ook niet over de rij wachtenden gestruikeld. Blijkbaar iets gemist….?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Deborah geweest. Het was rustig in de straat op dinsdagmiddag en na een paar rondjes stond Deborah me vrolijk toe te lachen. Ik had haar al vaker zien staan, maar nooit bij haar geweest. Even naar haar toegelopen en toen naar binnen. Ze was 3 maanden op vakantie geweest en had geen sex gehad, ze vertelde me dat ze geil was. Even uitkleden, een staande knuffel en toen het bed op. Ze ging me pijpen met condoom. Toen zij op haar rug om te neuken. Ik vroeg aan haar of ze gebeft wilde worden en daar had ze zeker zin in. Haar lekker gebeft tot ze klaarkwam. Daarna boven op haar en heb haar lekker genomen. Heerlijk. Leuke dame en ga zeker nog eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan