Recensie Debra TS, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
65
19/04/22
67
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/570193-ts-debra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Enige weken geleden bij Debra langs geweest.
Zij is helemaal mijn smaak, mooie latin looks, grote reet, mooie meid om te zien.

Over de date: deze was prima, ze ontvangt discreet in Den Haag.
Aan de telefoon gevraagd waar ze voor in is, aangezien ik bottom ben belangrijk dat ik weet dat een TS echt zelf een "neuker" / top is.

Dat is ze en dat heb ik gemerkt. Na t financiële gedeelte zijn we overgegaan tot de vieze dingen ;)
Heb haar goed diep gepijpt waarbij ze me dominant in mn mond en keel begon te neuken.

Toen dirigeerde ze me op bed, waar de kleding bij mij ook helemaal uitging.
Doggystyle neergezet begon ze goed en hard te neuken en sloeg soms hard op mijn billen.

Na nog wat andere standjes te hebben gedaan spoot ze het hele condoom vol in mijn kont.

Ik zou haar aanraden ze is een knappe chick met een mooie harde donkere lul (my preference) die goed en diep neukt. Ze vind het zelf ook lekker om te doen.
 

Enige weken geleden bij Debra langs geweest.
Zij is helemaal mijn smaak, mooie latin looks, grote reet, mooie meid om te zien.

Over de date: deze was prima, ze ontvangt discreet in Den Haag.
Aan de telefoon gevraagd waar ze voor in is, aangezien ik bottom ben belangrijk dat ik weet dat een TS echt zelf een "neuker" / top is.

Dat is ze en dat heb ik gemerkt. Na t financiële gedeelte zijn we overgegaan tot de vieze dingen ;)
Heb haar goed diep gepijpt waarbij ze me dominant in mn mond en keel begon te neuken.

Toen dirigeerde ze me op bed, waar de kleding bij mij ook helemaal uitging.
Doggystyle neergezet begon ze goed en hard te neuken en sloeg soms hard op mijn billen.

Na nog wat andere standjes te hebben gedaan spoot ze het hele condoom vol in mijn kont.

Ik zou haar aanraden ze is een knappe chick met een mooie harde donkere lul (my preference) die goed en diep neukt. Ze vind het zelf ook lekker om te doen.
Ik ga deze dame ook maar eens bezoeken dan....
 
Debra is een leuke dame. Wel vrij lang (zit tegen de 1.90 aan), maar spreekt normaal Nederlands en luistert goed naar je wensen. Verder ook schoon en leuk gekleed. Heb haar een paar jaar geleden bezocht in Den Haag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan