Nick67
Stamgast
Is dat qua gevoel echt zo anders dan gewoon goed gepijpt worden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind gepijpt worden, het lekkerste van de drie. Deeptroath vond ik eigenlijk weinig toegevoegde waarde, het is leuker als ze de ballen likken en strelen.Is dat qua gevoel echt zo anders dan gewoon goed gepijpt worden?
De dvp had het zelf voorgesteld en ik wou het wel proberen. Het is niet fantastisch, maar ook niets erg.Ik vind dat facefuck altijd zo dominant en denigrerend overkomen voor de ontvanger. Nooit gedaan maar lijkt me niks om te doen.
Dat is nou net waarom ik het een geil idee vind. Maar ik heb het nog nooit gedaan, want ik wil niets doen wat de dame niet wil, en de meeste dames zullen het niet willen. Misschien ooit eens een dame vinden die het wel wil.Ik vind dat facefuck altijd zo dominant en denigrerend overkomen voor de ontvanger.
Deepthroat is als het goed gaat zonder kokhalzen omdat de dame de touwtjes in handen heeft. Bij throatfuck is het andersom, daar gaat het vaak juist om dat randje opzoeken of eroverheen gaanDat is nou net waarom ik het een geil idee vind. Maar ik heb het nog nooit gedaan, want ik wil niets doen wat de dame niet wil, en de meeste dames zullen het niet willen. Misschien ooit eens een dame vinden die het wel wil.
Deep throat ook nooit gedaan. Dat kokhalzen lijkt me nogal een afknapper.
Deep throat ook nooit gedaan. Dat kokhalzen lijkt me nogal een afknapper.
Hmm, dus geen tanden. Vandaar dat er bejaarde dames zijn die dit werk doenDat is het probleem met facefuck.. die tanden zitten in de weg!
Dominant? Zeker!Ik vind dat facefuck altijd zo dominant en denigrerend overkomen voor de ontvanger. Nooit gedaan maar lijkt me niks om te doen.