Deepthroat/facefuck

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
'Deepthroat' is (zoals ik het allemaal onderscheid toch) niet 'facefuck' en ja ze zijn alle 3 heel anders. Deep throat voelt lekker als deel van een bj, maar het is toch deel van 'ik ga liggen en verwen me maar'. Face fucken is veel actiever en (voor mij) deel van een dominantie spel.

'Goed gepijpt worden' is voor mij actief pijpen met afwisseling en incl ballen, met opbouw van teasing naar intensere activiteiten. En soms is dt dan deel daarvan, maar voor de meeste vrouwen is het toch een dingetje, het is wel een techniek om alles voldoende te ontspannen en (een beetje) te blijven ademen.

Het volgende gaat heel raar klinken, maar ik kreeg zelf lekkerdere pijpbeurten toen ik wat meer inzicht kreeg in hoe je pijpt en wat de relatie is tussen wat de gever en de ontvanger ervaren, en ik kreeg dat door af en toe zelf een dildo te pijpen (al dan niet met een dame die ik soms bezoek die dat geil vindt om te zien). Dat dat mentaal voor sommigen een dingetje is snap ik ook :)

Is dat qua gevoel echt zo anders dan gewoon goed gepijpt worden?
Ik vind gepijpt worden, het lekkerste van de drie. Deeptroath vond ik eigenlijk weinig toegevoegde waarde, het is leuker als ze de ballen likken en strelen.
Facefuck is ook heel leuk. Het is anders dan gepijpt worden. Gepijpt worden kan veel sensueler gebeuren. Zeker als je ene hebt die afwisselend hard en zacht of likt alsof het een créme glace is.

Ik vind dat facefuck altijd zo dominant en denigrerend overkomen voor de ontvanger.
Dat is nou net waarom ik het een geil idee vind. Maar ik heb het nog nooit gedaan, want ik wil niets doen wat de dame niet wil, en de meeste dames zullen het niet willen. Misschien ooit eens een dame vinden die het wel wil.

Deep throat ook nooit gedaan. Dat kokhalzen lijkt me nogal een afknapper.

Dat is nou net waarom ik het een geil idee vind. Maar ik heb het nog nooit gedaan, want ik wil niets doen wat de dame niet wil, en de meeste dames zullen het niet willen. Misschien ooit eens een dame vinden die het wel wil.

Deepthroat is als het goed gaat zonder kokhalzen omdat de dame de touwtjes in handen heeft. Bij throatfuck is het andersom, daar gaat het vaak juist om dat randje opzoeken of eroverheen gaan

inderdaad heel verschillend qua gevoel. Een fijne afwisselende pijpbeurt met aandacht voor eikel en ballen voelt het lekkerst. Een beetje deepthroat daarbij geeft wel wat extra om te zien vind ik maar geeft qua fysiek genot weinig extra. Facefucking inderdaad meer voor de wat dominantere momenten en visueel soms wel lekker prikkelend, zeker als de dame over de rand van het bed ligt met haar hoofd naar beneden en jij haar zo ook lekkr kan aanraken. Alles natuurlijk enkel in volle consent en have fun.

DT probeer ik juist te vermijden, aangezien iemand ooit mijn hoofd zover duwde dat kokhalzen..letterlijk kotsen werd. Kon net de douche halen en was zeker 5 minuten niet in staat om uberhaupt iets te doen vanwege misselijkheid daarna.
Nu gaat alles al jaren zoals ik het wil, waar niemand never nooit een probleem mee heeft 😋

Ik heb nog maar 1x een echte deeptroat sessie meegemaakt. Dwz, dat de dame zelf bepaald hoe diep etc. Maar de dame ging zelf ook echt ver. En het voelde wel echt als keelneuken, alleen lagen de touwtjes in haar handen. Dat was een van de beste ervaringen ooit. En het was ook langer vol te houden.
Ik kom die dames maar weinig tegen.

Ik vind dat facefuck altijd zo dominant en denigrerend overkomen voor de ontvanger. Nooit gedaan maar lijkt me niks om te doen.
Dominant? Zeker!
En... dat is dan allicht ook net de reden waarom zij dat zo geil vindt! (Oh! Kijk wat die allemaal doet met mij!)

Denigrerend? Absoluut niet!
En... als dat wél zo zou zijn... loopt er iets ernstig fout! Alles gebeurt dus echt wel met wederzijdse toestemming... of helemaal niet!

Terug
Bovenaan Onderaan