Recensie Della of Sara, Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raarts76

Newbie
9
25/10/22
7
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7409966-della
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag op kinky een advertentie van de bloedmooie Sara staan dus ik op weg naar Arnhem.
Zit in de wijk tegenover Ijselloord.
Aangekomen stond ik nog n paar minuten voor de deur , wat niet ideaal is in een woonwijk, maar uiteindelijk ging de deur open.

Nee, niet de bloedmooie Sara maar Della

Loop maar mee werd in gebrekkig Engels verteld…. is boven is boven..
Ik dacht nog dat die Sara boven was, maar het was helaas een teleurstelling.

Omdat ik al knettergeil was en ze wel OK was toch maar gegaan.. ik was ook al boven tenslotte
Op een lege zolderkamertje met 1 lamp aan de slag.
Nou moet ik toegeven dat ik het ook wel wat heeft. Als je wat vaker wandelt kom je echt de gekste locaties tegen en het wind mij op als ik op een bouwvallig achterkamertje bezig ben.

Della lag er in het begin bij als een zoutzak, maar na wat gefriemel en een beetje lachen warmde ze toch goed op.

Al met al een 6,5
Maar ik had natuurlijk een 9 met Sara gehoopt.

Ik denk dat Sara niet bestaat , al zei Della dat er nog iemand was..maar het ging in gebrekkig Engels dat je er niet echt veel uit kon opmaken.

Update; Sara go back to Spain..
zou Sara dat zelf ook weten?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7409966-della
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag op kinky een advertentie van de bloedmooie Sara staan dus ik op weg naar Arnhem.
Zit in de wijk tegenover Ijselloord.
Aangekomen stond ik nog n paar minuten voor de deur , wat niet ideaal is in een woonwijk, maar uiteindelijk ging de deur open.

Nee, niet de bloedmooie Sara maar Della

Loop maar mee werd in gebrekkig Engels verteld…. is boven is boven..
Ik dacht nog dat die Sara boven was, maar het was helaas een teleurstelling.

Omdat ik al knettergeil was en ze wel OK was toch maar gegaan.. ik was ook al boven tenslotte
Op een lege zolderkamertje met 1 lamp aan de slag.
Nou moet ik toegeven dat ik het ook wel wat heeft. Als je wat vaker wandelt kom je echt de gekste locaties tegen en het wind mij op als ik op een bouwvallig achterkamertje bezig ben.

Della lag er in het begin bij als een zoutzak, maar na wat gefriemel en een beetje lachen warmde ze toch goed op.

Al met al een 6,5
Maar ik had natuurlijk een 9 met Sara gehoopt.

Ik denk dat Sara niet bestaat , al zei Della dat er nog iemand was..maar het ging in gebrekkig Engels dat je er niet echt veel uit kon opmaken.

Update; Sara go back to Spain..
zou Sara dat zelf ook weten?
Ja had eerst della geappt om afspraak te maken maar daarna zag ik ook de advertentie van Sara staan waar ik intresse had en heb toevallig ook naar haar geappt ze antwoordde snel alleen reageerd niet meer wanneer ik vroeg voor een selfie foto te sturen of ze de daadwerkelijke de persoon is.

Wat ik toevallig achter kwam is dat ze beide zelfde locaties aangeven voor prive thuis of het kan zijn dat della dubbel account gebruikt met andere foto's wat meeste prostituee dames doen

(heb dit meegemaakt met een Roemeense dame die Roxy heet die af en toe arnhem verblijft ze heeft toevallig ook 3 advertenties met andere namen gebruikt en andere foto's stuurde op whatsapp wat totaal niet overeenkomt).

Maar hoe was de situatie bij della was het wel te doen of viel het mee? Want ik wou op de maandag naar toe gaan maar twijfel het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan