Recensie Dely, Hoogezand 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/516873-dely
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Hoogezand in een bekende straat, bezoek ik regelmatig Dely. Een mooie en ontzettend lieve vrouw van middelbare leeftijd. Dely heeft een iets mollig figuur met fantastische, natuurlijke rondingen. Echt een vrouw van mijn hart. Vaak heb ik hetzelfde recept, pzc en wat knuffelen. Want in mijn ogen is Dely de pijpkoninging van Noord Nederland en dan ook nog eens alles doorslikken, wat wil een man nog meer. Zoenen blijft helaas bij speelse kusjes over en weer. Maar als er een klik is, is het een top ontmoeting met een top vrouw.
 
Oh? Ik heb heeeel erg lang geleden wel een date met haar gehad in Emmen. Wist niet dat ze slikte. Stond toen ook al niet op het profiel. Ik zal haar maar eens appen.
 
Ik heb haar advertenties regelmatig voorbij zien komen, maar op één of andere manier altijd genegeerd. Toch maar eens proberen.

@Rubento weet je of ze ook fijn masseert? Zul jij als medeliefhebber vast weten :)
 
Ik ging de laatste jaren regelmatig naar haar toe, maar sinds een week of twee reageert ze inderdaad niet meer op appjes. Normaal gesproken deed ze dat redelijk snel. Ik had meerdere nummers van haar, maar totaal geen reactie. Ook kreeg ik geen 'gelezen' meldingen te zien.
Wat kunnen we hier uit afleiden: * ze is (tijdelijk) gestopt * ze is op vakantie *ze heeft een ander nummer die wij niet weten *wie zal het zeggen. Kortom, jammer.
 
Dat nummer gebruikt ze nog regelmatig. Maar ze kan helaas niet altijd reageren. Appen vind ze prettiger. Mijn afspraak met haar had ik afgelopen week en was weer fantastisch.
 
In Hoogezand in een bekende straat, bezoek ik regelmatig Dely. Een mooie en ontzettend lieve vrouw van middelbare leeftijd. Dely heeft een iets mollig figuur met fantastische, natuurlijke rondingen. Echt een vrouw van mijn hart. Vaak heb ik hetzelfde recept, pzc en wat knuffelen. Want in mijn ogen is Dely de pijpkoninging van Noord Nederland en dan ook nog eens alles doorslikken, wat wil een man nog meer. Zoenen blijft helaas bij speelse kusjes over en weer. Maar als er een klik is, is het een top ontmoeting met een top vrouw.
Deze dame nog steeds actief in de maand mei? Dan wil ik haar wel even leren kennen en me eigen beoordeling maken zolang ze ook interesse heeft. Bedankt voor je uitleg!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan