Recensie Demi 2pg2k6 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroentjevis

Vaste klant
119
04/01/23
39
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag viel me oog op een nieuwe dame.
Stond in kort spijkerbroekje en top waar tieten onderuit steken.

Na onderhandelen voor elkaar gekregen om voor €100 pzc te doen.

Was overal wel prima niks bijzonders
Heeft een piercing boven der mond
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een klaagzang van mensen die te weinig bezoekjes brachten en geen review achterlieten heb ik mij zelf als de verlosser er voor gegooid. Vandaag dus een totale nieuwe schone dame bezocht. Zag haar natuurlijk wel staan. En dacht. Ik kom vandaag eens niet als de Pastoor maar als de "gewone" klant. Ik loop naar de deur, en ze doet met de lach de deur open. En het was gelijk "hello you are the pastor right? Come inside" helaas daar ging mijn anonimiteit. Waarschijnlijk heeft een van mijn parochianen het al benoemd bij haar dat ik het ben. Afijn. Ik leegde de collecte bus en alles was in orde. Sfeer was relaxt en aangenaamd. Lekker zitten babbelen over koetjes en kalfjes. Dame is best klein zonder hakken, dus ik op bed zitten even geknuffeld en kreeg zelfs wat zoentjes en een massage in me nek. Overgegaan voor waar we kwamen. Ze had he,pm al redelijk stijf getrokken dus condoompje er omheen en gaan, ik dacht dat Irina goed was in de orale kunsten, maar Demi kan er ook wat van! Ik droomde zo weg. En hier hielden we het ook bij.
Al met al een zeer geslaagde avontuurtje en een aftertalk no stress.

Heren fijne avond en dag verder. Ik hoop u allen weer te zien bij een volgende recensie
 
vandaag viel me oog op een nieuwe dame.
Stond in kort spijkerbroekje en top waar tieten onderuit steken.

Na onderhandelen voor elkaar gekregen om voor €100 pzc te doen.

Was overal wel prima niks bijzonders
Heeft een piercing boven der mond
Is dit dezelfde demi die ook op P2 staat? Die heeft namelijk ook een piercing boven haar lip en ziet er heel vrolijk uit. Ze lacht veel en maakt oogcontact. Heeft zwart lang haar. Iemand die toevallig weet wie ze is?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Demi is het type leuke buurvrouw. Ze stond met een vrolijke lach in haar kamer. Ze droeg een korte jeans met daarboven een top zo kort; haar tepels piepten er net niet onderuit. Demi is klein, maar toen ze haar schoenen uitdeed bleek ze nog kleiner. De hakken waren zeker 20 cm en zij waarschijnlijk 1 m 40. Goed, normaal lijf, stevige borsten. Pijpen met condoom was lekker, en toen ze bovenop zat merkte ik hoe strak ze is. Op verzoek heeft ze het met de hand afgemaakt, vind ik zo lekker als ze naar je kijken als je klaarkomt. Ze is een vriendelijke vrolijke vrouw, die alles met plezier doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan