WHEM Demi Capelle massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook wel benieuwd eigenlijk, haar foto's zien er veelbelovend uit
ze is best een leuke vrouw om te zien, vooral haar borsten zijn heerlijk. is na wat jaartjes (wellicht zwangerschap) wel iets voller geworden maar niet dik…het is alleen bij haar of ze haar dag heeft of niet. kan dan soms erg kortaf en bot overkomen
 
Zijn idd al verschillende topics van. Zoals al opgemerkt heeft deze dame nog wel eens last van stemmingswisselingen rancune of een slordige agenda.
De laatste keer dat ik met haar heb afgesproken nadat ik eerder een afspraak met haar wat laat moest afzeggen stond ik op het afgesproken tijdstip voor haar deur maar deed ze niet open. Op mijn appjes reageerde ze niet. Later liet ze weten dat op de afgesproken tijd een andere klant aanbelde van wie ze dacht dat ik t was.
Op mijn vraag hoe t kon dat hij dan voor de deur stond zonder vantevoren een afspraak te maken kwam geen verklaring wel een excuus.
Op zich kon ik t tijdens de eerdere bezoekjes best met haar vinden al hadden we nog wel eens een kleine aanvaring want ze heeft wel een heel uitgesproken mening over van alles en nog wat. Ze heeft een prachtig lijf (vooral haar borsten en billen) en masseert ook prima maar voorlopig laat ik haar maar met rust. Ik vermoed toch dat ze me de eerder afgezegde afspraak op deze manier betaald heeft willen zetten.
 
't is allemaal waar wat hier boven staat. ze is een heerlijk ding, mooi donker lichaam. masseert met haar hele lichaam en stevig. ik heb haar ook mogen betasten en mijn vingers gleden soms lekker naar binnen, zowel anaal als vaginaal. zal niet zeggen dat ik echt ging vingeren, maar het glijden van mn vingers werd niet verafschuwd en dat is toch wel een pluspunt. Inderdaad stemmingswisselingen is wel een puntje bij haar. denk toch wel aan een lichte bordeliner :):)
Ik kan het andere topic niet vinden? Is deze dame helemaal nederlands?
ze is nederlandse, maar ik vermoed dat haar roots wel liggen in een caribish oort
 
't is allemaal waar wat hier boven staat. ze is een heerlijk ding, mooi donker lichaam. masseert met haar hele lichaam en stevig. ik heb haar ook mogen betasten en mijn vingers gleden soms lekker naar binnen, zowel anaal als vaginaal. zal niet zeggen dat ik echt ging vingeren, maar het glijden van mn vingers werd niet verafschuwd en dat is toch wel een pluspunt. Inderdaad stemmingswisselingen is wel een puntje bij haar. denk toch wel aan een lichte bordeliner :):)

ze is nederlandse, maar ik vermoed dat haar roots wel liggen in een caribish oort
reageerde ze hier positief op of liet ze het toe en liet het haar verder koud? aangezien ze zich soms heel afstandelijk en koud gedraagt ben ik daar wel
benieuwd naar
 
Niet heel vreemd dat ze niet reageert want die advertentie is van september vorig jaar en op SJ is ze al maanden niet meer actief. Heeft waarschijnlijk een time out maar misschien is ze wel gestopt.
 
Ze is weer online nu als Desi:


Nu met een hele reeks nogal vreemde disclaimers erbij, op basis van ervaringen?😲
Standaard diclaimers voor een regulier massage toko, copy/paste geval
Doet ze zichzelf geen plezie mee door het zo zonder interpunctie of verduidelijking in een SJ ad te zetten.
 
Ben er nu 2x geweest en is goed bevallen. Heb zowel de Tantra als de Lingam massage geprobeerd. Dame is wel kordaat in haar communicatie en kan kortaf overkomen. Toch is ze vriendelijk.

Ze masseert stevig maar goed. Voor mij voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan