Recensie Demi, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eric74

Wandelaar
82
26/06/22
44
2
Tijdje geleden bij deze dame geweest. Ontvangt thuis in hartje Rotterdam. Al vaker contact mee gehad, maar kwam nooit goed uit qua tijd. Opvallend was dat ze bij de advertentie op SJ terughoudend was mbt pzc (doe ik niet en later met uitzondering en bijbetaling) en op Kinky zelfs bare aanbiedt 🙄.

Ik had niet veel tijd helaas dus vluggertje afgesproken met PZC. Mocht uiteindelijk voor € 70 ( normaal kennelijk € 100).

Appartement is rommelig. Overal slingeren kleren etc en behang is erg beschadigd.
Dame zelf oogt stukje slanker dan op foto's en rijkelijk voorzien van tatoeages. Zo vriendelijk als ze op de app is, zo vriendelijk ook in het echt. Verder. Voorzien van een leuk en vriendelijk gezichtje.

Date was verder prima, maar houdt wel tijd in de gaten. PZC doet ze bijzonder goed, op een manier die ik erg prettig vind (rustig met de juiste druk). Hierdoor kwam ik zeer snel en ze bleef toen nog ff doorgaan. Hiervoor nog mogen zoenen (erg zacht en sensueel) en beffen. Alleen jammer van de tijd.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar wanneer weet ik nog niet. Denk eerst wat sparen, want prijzen liegen er niet meer om helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan