Recensie Inna - Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dante020

Wandelaar
56
24/09/22
46
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3319432-inna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame bij mij thuis uitgenodigd, in de nacht om 03:30. Spreekt goed Engels. Afspraak maken ging soepel. Ze drong wel erg op aan een trio samen met een vriendin. Vriendelijk voor bedankt. Eenmaal aangekomen bij mijn huis staat er een zeer mooie dame voor de deur. Nog mooier dan op de foto's. Toen ze binnen was betaald en ging ze gelijk aan de slag. Lekker dansend ging haar topje uit. Heerlijke borsten. Ze ging voor me op de grond zitten en lekker mijn penis pijpen, helaas wel met condoom, dit doet ze erg lekker. Ze geniet er ook van en kijkt je diep in je ogen aan. Zoenen doet ze helaas niet en vingeren is ook een dingetje. Ik wilde initiatief tonen maar ik kwam er niet echt tussen. Zij bepaald hoe of wat. Kan ik wel waarderen opzich. Maar het werd storend toen ze begon over: "Let's make it a party, we can do some coke and if you pay more, I stay longer!" Ook hier vriendelijk voor bedankt. Waarop ze zei: "So you want me to speed this?" Ik zei dat een uur voldoende is voor nu. A fijn. Dame ging lekker verder met pijpen en mocht ik haar grote tieten lekker neuken. Dat is echt top, doet ze lekker. Toen ging de rest uit en ging ze lekker op mijn pik zitten. Wat kan ze rijden zeg! Vol passie. Ik gaf me lekker over en liet haar haar ding doen. Ze had inmiddels al wel een paar keer gehoopt dat ik al zou komen. Maar helaas was dat nog niet het geval. Ik opperde om naar de slaapkamer te gaan maar ze wilde liever op de bank verder. Na wat reverse cowgirl, mocht ik haar eindelijk lekker doggy nemen. Haar kont is te lekker om tegen aan te stoten. Helaas vond ze dat ik het te hard deed soms, maar ze liet het wel toe. Ik heb haar heerlijk volgespoten. Toch wel de tijd vol gemaakt. Heerlijk samen gedoucht na afloop en haar onder de douche nog een keer van achteren mogen nemen. Bizar deze meid. Geen klokkijkster. Helaas van het aandringen. Maar als je daar doorheen kijkt een top dame, mooi lichaam en ze doet moeite. Voor mij zeker herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan