WHEM Demi Wageningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er aanbetaald moet worden. Keer ik al meteen mijn rug om. Moet binnenkort daar voor werk zijn. Ziet er echt mooi uit, en de reviews op kinky van reviewers met meerdere reviews lijken betrouwbaar. Misschien iemand onlangs nog contact gehad of langs geweest?
 
as promised!
I had the pleasure to meet with her today and the only think to can say it WOW!
She has an amazing body and us very friendly.
She gives a very nice blowjob and the rest is out if this world very passionate and she for sure enjoyed as well.
On top I ask for a massage in between and it was the best I ever had, she worked in a sauna and spa and knows how to massage very well!
all in all well spend money !!!
 
as promised!
I had the pleasure to meet with her today and the only think to can say it WOW!
She has an amazing body and us very friendly.
She gives a very nice blowjob and the rest is out if this world very passionate and she for sure enjoyed as well.
On top I ask for a massage in between and it was the best I ever had, she worked in a sauna and spa and knows how to massage very well!
all in all well spend money !!!
Nice job!!

@Sipo Could you please write a review, just to prevent questions like, what was included, what did you spend etc.
 
Iemand haar recent nog gezien? Heb een aantal leuke dates met haar gehad, maar nu al hele tijd geen advertentie meer te bekennen.

Haar nummer heb ik niet meer helaas, mocht iemand weten of ze nog ergens werkt en contactgegevens willen delen, heel graag!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan