Recensie Demie, Lovely Privé, Rotterdam 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je haar lang wil neuken moet je vooral op een minder drukke dag gaan inplannen en zo vroeg mogelijk. Id avond na de zoveelste keer geneukt te hebben wil ze niet zo hard los gaan, doet pijn zegt ze. Daarom doen ze ook extra goed pijpen om de klant enigszins tevreden te houden. Maar keihard en lang neuken na een lange dag zit het echt niet in bij haar. Ook helpt als ze net terug is van vakantie, dan is haar kutje nog 'vers'

Ze gaat iedere maand als ze ongesteld is.. dus even bellen random naar LP en je weet wanneer je je slag kunt slaan
 
Nou..
.dat viel tegen....meisje is totaal niet geïnteresseerd....okay ze kan pijpen....maar daar is alles wel bij gezegd. Neuken ging aardig maar als ze de hele tijd naar de andere kant ligt te kijken wordt je niet geil van....geen herhaling. Daarbij mag je bij 45 minuten maar 1 x klaarkomen....bizar...heb ik in Den Haag nog nooit meegemaakt....foto's lijken ook totaal niet. Jammer hoor....stond meer onder de douche dan bezig was met mij....
 
Nou..
.dat viel tegen....meisje is totaal niet geïnteresseerd....okay ze kan pijpen....maar daar is alles wel bij gezegd. Neuken ging aardig maar als ze de hele tijd naar de andere kant ligt te kijken wordt je niet geil van....geen herhaling. Daarbij mag je bij 45 minuten maar 1 x klaarkomen....bizar...heb ik in Den Haag nog nooit meegemaakt....foto's lijken ook totaal niet. Jammer hoor....stond meer onder de douche dan bezig was met mij....
Herkenbaar…
Pijpen is werkelijk WOW…
Maar alles eromheen, ze treuzelt best veel, dat is jammer. Ikzelf persoonlijk vind het veel fijner als de dame echt enthousiast hitsig meedoet en geen minuut sex verspilt 😋😋
 
Jammer man, ik had een totaal ander ervaring. Ze zat zwaar hard op me te geilen. Heeft me overal gezoend en flink veel en diep tongzoenen uit haar eigen. ze trok me telkens hard tegen haar om me zo intens mogelijk te zoenen. 45 min volle bak tegenaan. waren over tijd gekomen.

Heeft wel veel met klik en hygiene te maken bij deze dame..

Zou Demie wel vaker willen bezoeken als het dichterbij was of dat pzc geen extra was
 
Jammer man, ik had een totaal ander ervaring. Ze zat zwaar hard op me te geilen. Heeft me overal gezoend en flink veel en diep tongzoenen uit haar eigen. ze trok me telkens hard tegen haar om me zo intens mogelijk te zoenen. 45 min volle bak tegenaan. waren over tijd gekomen.

Heeft wel veel met klik en hygiene te maken bij deze dame..

Zou Demie wel vaker willen bezoeken als het dichterbij was of dat pzc geen extra was
Hoeveel had je betaald?
 
Jammer man, ik had een totaal ander ervaring. Ze zat zwaar hard op me te geilen. Heeft me overal gezoend en flink veel en diep tongzoenen uit haar eigen. ze trok me telkens hard tegen haar om me zo intens mogelijk te zoenen. 45 min volle bak tegenaan. waren over tijd gekomen.

Heeft wel veel met klik en hygiene te maken bij deze dame..

Zou Demie wel vaker willen bezoeken als het dichterbij was of dat pzc geen extra was
Heb haar inmiddels een keer of vijf bezocht en zoals jij het beschrijft, gaat het bij mij ook - vanaf de eerste keer al. Berichten over tijd rekken en afstandelijk enzo herken ik niet.

Klik is inderdaad wel belangrijk bij haar. Geld waarschijnlijk ook (ik betaal haar goed).

Als ik de berichten zo lees is het helemaal top of helemaal niks bij Demie. Voor mij is ze top. Hoop nog een tijdje af en toe van haar te kunnen blijven genieten :)
 
Herken de slechte ervaring gelukkig ook niet, ben denk al keer of 6 a 7 bij haar geweest en blijft lekker. Juist wel oogcontact, tijdens pijpen en tijdens de sex. Klik is er wel, er valt regelmatig genoeg te lachen en dat helpt wellicht ook. Vind het na al die keren nog steeds een gfe. Ze heeft bij mij wel eens aangegeven niet van keiharde sex te houden maar wellicht zegt ze bij iemand anders weer het tegenovergestelde, geen idee. Ben er in elk geval nog nooit teleurgesteld naar buiten gegaan.
 
De afgelopen maand 2 keer bij deze dame geweest, de eerste keer was geweldig. Zoenen/tongzoenen, beffen, niets was teveel lekker lang en goed pijpen. Een zeer geile date.
De 2e date was alsof ik met een andere dame een date had. Mocht nergens aan zitten alles deed pijn en/of kietelde. Pijpen was nog steeds hemels, maar de magie van de eerste date was helemaal verdwenen.

Zeer mooie en sexy dame, met goede skills, maar voor mij een te wisselvallige ervaring tussen beide dates. Kommt misschien wel omdat deze dame zoveel werkt.

Doei Sil,
 
Ik ga me in het rijtje toevoegen van teleurgestelde mannen bij deze beauty, want dat is ze zeker, maar in een vol uur is het hooguit 5 minuten spannend geweest. Lekker pijpen kan ze zeker wel, maar verder kil en afstandelijk. Gauw afgeleid en nergens aankomen, want "mijn haar mag niet, mijn tepels zijn gevoelig... etc". Prijs je gelukkig als je wel een wild rondje met haar kan doen, maar mij zien ze niet meer bij deze tent na de ervaringen met Sarita en Demie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan