Mooie dame met een fit lichaam ondanks dat ze door omstandigheden een tijdje niet kon sporten.
Had via de telefoon onderweg hier de reviews bekeken en na pagina 1 gekezen te hebben besloten ervoor te gaan. Achteraf niet zo handig want op pagina 2 stomd beter wat ik aan zou treffen.
Laten we met het positieve beginnen en dat was het al vaker beschreven pijpen dat ze apart doet en ook lang volhoud. Ze varieert haar druk en tempo goed en sabbelt aan je punt. Ook intiem beweegt ze lekker mee en beweegt ze haar lichaam er geil bij.
Maar ook wat mindere punten, je mag verder vrijwel niets en het het spel wordt regelmatig onderbroken met waarschuwingen als niet aan mijn tepels draaien, huh hoezo, heb ik nog nooit gedaan, waaruit maak je op dat ik dat van plan was? En het voelde teveel als afwerken richting finish.
We hebben nog wel gesprekjes gehad en dan merk je wel dat ze goed gezelschap kan zijn. Maar verder geen enkele connectie en vooral afstand. En ook het douchen 2 keer na elkaar voor en na. Denk dat ik van het uur al met al 25 minuten bezig ben geweest.
Dacht eerst dat het misschien geen klik vanuit haar zou zijn maar dat komt zelden voor en toen ik pagina later las zag ik toch wel de nodige herkenning..
Kortom, voor mij eenmalig. Erg jammer want potentieel heeft ze veel in huis maar bij deze weet ik zeker dat het een volgende keer niet beter gaat zijn.