Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is volgens mij een nieuwe dame. Een Hollandse. Ze loopt heen en weer op de 2e etage met al dat glas aan de lange zijde van de Geleenstraat. Ze spreekt iedereen aan op straat. Kent iemand haar?
Viel me ook op. Vanaf de eerste verdieping (122 b5 volgens het kaartje) leuk bedoelde opmerkingen naar wandelaars roepen. Ik zit er niet op te wachten.
 
Viel me ook op. Vanaf de eerste verdieping (122 b5 volgens het kaartje) leuk bedoelde opmerkingen naar wandelaars roepen. Ik zit er niet op te wachten.
Haha nee. Zie iedereen ook in elkaar krimpen en ineens lopen er rond dat gedeelte veel minder mensen. Wel weer komisch.

Maar kan niet goed herleiden of ze nou knap is of niet. Ze maakte beetje magere/pezige indruk. Maar het lullig is dat je haar niet zo goed kan zien. Heeft ze een advertentie ofzo?
 
Ik was op zoek naar Bianca maar heb haar helaas niet zien staan gelukkig heb ik wel Erika gevonden onze nieuwe ster in de doubie hahah bij 30k2 begint wel pas vanaf 19:00!
Lorie en Arianna stonden bij 4k3 te pronken op 7k1 stond de mooie Jessica met buikje te pronken,Vicky was heel druk
Bij 16k5 achterin stond Andra te pronken ze zag er prachtig uit deze damw
 
Hi medewandelaars,

Dacht laat ik ook maar eens een account aanmaken, zat vroeger op hookers.nl (oude rot).

Was even klaar met wandelen maar dit jaar weer 2x geweest "Geleenstraat".

De reden dat ik klaar was met wandelen was dat ik de dames steeds minder vond "aantrekkingskracht & service". Lijkt of vroeger betere dames waren (vroeger was alles beter 😂). Ook was bij mij de kick afgenomen.

Maar vooral dat er nu ook stiekem wordt gefilmd in de straten vond ik niet fijn. Heb een leven naast deze zonde 🙈. Dus bekende undercover "capuchon met muts of petje" aangezien je niet herkenbaar op YouTube wilt belanden. Maar laatst weer PowTV en Nostry, diepe zucht. Je kunt niet eens focussen op de dames deze dagen.

Kan girlsreview niet een rol in spelen om deze soort filmpjes aan te pakken?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan