Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand wie de dame is op hunestraat 51K8 zij had het aardig druk lief gezichtje mooi lichaam ik zocht eigenlijk Rebecca maar haar helaas nog niet gezien staat Rebecca nog steeds op 51K1? ik hoor het graag broeders

Vanmiddag rond een uur of drie even een rondje Doublet gedaan, de bezetting viel mij niet tegen, een kleine greep uit het aanbod

Op 4 k1 zat de rondborstige Colombiaanse Natalya
4 k2 zag ik de geblondeerde Adriana met bril
4 k3 zag ik Ruby, haar haar wordt steeds langer,
Aan de overkant op 3 zag ik de Dominicaanse Nicole
Op 7 kamernummer ? zag Beatrice en Amy
op 12 zag ik Sol
16A k2 zag ik Alexandra
16 k2 was donker dus geen Andra
16 k5 zag ik een leuke Roemeense dame, naam weet ik niet maar heb ik al vaker gezien.
18 twee dames gezien, naam niet bekend
26 k1 Maya gezien, zat te knipogen, viel mij op dat ze toch wel aardig tietjes heeft
26 a k1 was donker, hier zag ik een paar weken geleden een jonge Roemeense dame met veel tatoos
26 a k2 stond een leuke Roemeense dame met een bobline en een tatoo
26 A k3 De Colombiaanse milf Carolina
28 k1 Betina
34 k1 (oma) Elsa
38 k2 Mirella
40 K5 Diana, nog steeds een lekker wijf om te zien, mooie borsten,
Stenen passage heb ik o.a Rosalinda, Leticia, Rosi (ta) Nancy, Katalina en Joanna
De witte passage zat ook redelijk vol o.a. de Colombiaanse Cristal op 31 k2 gezien.
79 was dicht, dus geen Dora met flitsend badpak

Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond een uur of drie even een rondje Doublet gedaan, de bezetting viel mij niet tegen, een kleine greep uit het aanbod

Op 4 k1 zat de rondborstige Colombiaanse Natalya
4 k2 zag ik de geblondeerde Adriana met bril
4 k3 zag ik Ruby, haar haar wordt steeds langer,
Aan de overkant op 3 zag ik de Dominicaanse Nicole
Op 7 kamernummer ? zag Beatrice en Amy
op 12 zag ik Sol
16A k2 zag ik Alexandra
16 k2 was donker dus geen Andra
16 k5 zag ik een leuke Roemeense dame, naam weet ik niet maar heb ik al vaker gezien.
18 twee dames gezien, naam niet bekend
26 k1 Maya gezien, zat te knipogen, viel mij op dat ze toch wel aardig tietjes heeft
26 a k1 was donker, hier zag ik een paar weken geleden een jonge Roemeense dame met veel tatoos
26 a k2 stond een leuke Roemeense dame met een bobline en een tatoo
26 A k3 De Colombiaanse milf Carolina
28 k1 Betina
34 k1 (oma) Elsa
38 k2 Mirella
40 K5 Diana, nog steeds een lekker wijf om te zien.
Stenen passage heb ik o.a Rosalinda, Leticia, Rosi (ta) Nancy, Katalina en Joanna
De witte passage zat ook redelijk vol o.a. de Colombiaanse Cristal op 31 k2 gezien

Dank voor je overzicht.

Kom nu al een tijdje niet meer in Doublet. Maar dit is een aardige menukaart, iemand ervaring met een leuke Roemeense dame met een bobline en een tattoo, 26 a k2?

Dank voor je overzicht.

Kom nu al een tijdje niet meer in Doublet. Maar dit is een aardige menukaart, iemand ervaring met een leuke Roemeense dame met een bobline en een tattoo, 26 a k2?
daar ben ik ook wel benieuwd naar volgens mij was is ze Roemeens met een geblondeerd en een bobline, hoewel Roemeense niet mijn voorkeur hebben, vond ik haar wel iets geils hebben.

Ook de dame op 16 k5 ben ik nieuwsgierig naar, wellicht dat @modjomaster haar kent of een inwendig onderzoekje bij haar heeft gedaan.
Ik zou het ook graag aan @geefgeniet willen vragen, maar die heeft de benen genomen.

Laatst bewerkt:
daar ben ik ook wel benieuwd volgens mij was ze Roemeens met een geblondeerde bobline, hoewel Roemeense niet mijn voorkeur heeft, vond ik haar wel iets geil hebben.

Ook de dame op 16 k5 ben ik nieuwsgierig naar, wellicht dat @modjomaster haar kent of een inwendig onderzoekje bij haar heeft gedaan.
Ik zou het ook graag aan @geefgeniet willen vragen, maar die heeft de benen genomen.
beiden helaas nog niet gespot broeders wordt tijd dat ik snel hun van een bezoekje ga brengen

Terug
Bovenaan Onderaan