Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen. Ik kom niet zo vaak in de Geleen maar op dit adres zit ook weleens Anna. Ze combineert de Doublet met de Hunsestraat. Haar omschrijving voldoet wel aan de Anna die daar weleens zit alleen heeft zei lang blond haar. Ze adverteert ook op kinky (zoek naar : Anna, Rijswijk). Als het deze Anna is dan inderdaad is dit echt een lekker wijf maar ik vroeg ook naar haar dienstverlening en mij werd medegedeeld door doublethopper en andere dat je er met een grote boog omheen moet lopen.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Deze dame was me ook al opgevallen, had hier eerder ook al naar gevraagd

Ze flirt niet zo met me(je) als de andere dames. Heeft ze waarschijnlijk niet nodig met die looks. Alhoewel ze best een tijdje beschikbaar was. Tieten waren echt om op te eten. Paar kamers er links van stond ook een jong ding met grote tieten, volgens mij echte. Ze had een wit shirt aan en je zag haar nipples er doorheen steken?.
 
Ik vond haar iets te veel met haar telefoon in de weer anders had ik haar al bezocht.
@NieuweHobby de dame van de hunse 51k3 bedoel je? Weet ik geen naam van maar heb ik eerder bezocht in de Geleen 45, vond ik wat tegenvallen qua service
Yes! Hunsestraat 51K3. Doet ze wel een beetje mee of moest je zelf al het werk doen? Mag je haar borsten aanraken en mee spelen/likken zonder dat ze klaagt?
 
Weet iemand een rijpe dikke latina zitten voor een blowjob die er niet vies van is op het einde? Katalina ga ik niet meer sinds haar operatie. Is Lorena hier geschikt voor? En doet ze dit voor 35? Wil er echt een zooitje van maken. Graag duidelijke omschrijving van dame of plaats graag aangezien ik er heel weinig kom. De Colombiaanse goed gevulde Nena is mij hiervoor veel te braaf.
 
Joy Doubletstraat
Wat kleine dame van in de 20, mix latina-Asian. Tot begin vorig jaar zat ze ergens na raamnummer 70.
Leuke lekkere meid die echt geweldig kon pijpen, Heel wat leuke herinneringen aan haar, maar helaas uit 't oog verloren en haar tel. nr is niet meer actief.
Iemand die weet wie ik bedoel en nog beter waar ze nu is?
 
Ik zag Lisa 26A K1 gisteravond ook weer staan, ondanks dat ik van haar bergrepen had dat ze als verpleegster zou gaan werken in NL. Zo zie je maar, niks zo veranderlijk als een dame van lichte zeden :rolleyes:
Leuke tijden met haar gehad in het verleden, maar na 2 prive bezoek annuleringen is de drang haar te bezoeken wel weg.
 
Is hier iemand die zich wel eens alleen laat masseren met Happy End door een raamprostituee?
Wat betaal je daar dan voor, of ben je bereic er voor te betalen?:)
Ja, heb ik wel eens gedaan bij Olga van Geleen 23 k11 (nu op vakantie volgens mij).
Gewoon de gebruikelijke prijs van €100 voor 30 minuten betaald.
 
Nogmaals; Weet iemand een rijpe dikke latina zitten in Doublet voor een blowjob die er niet vies van is op het einde? Katalina ga ik niet meer sinds haar operatie. Is Lorena hier geschikt voor? En doet ze dit voor 35? Of is die rijpere blanke kleine dame met geblondeerd haar op einde van Doublet richting nr 38 ~ 40 (rechtover laatste passage) aan te raden? Wil er echt een zooitje van maken. Graag duidelijke omschrijving van dame of plaats graag aangezien ik er heel weinig kom. Ik zoek een rijpe dikke dame waarvan har lichaam naturel is (geen bewerkte borsten of buikcorrectie). De Colombiaanse goed gevulde Nena is mij hiervoor veel te braaf. Graag reactie via pb.
 
Nog een laatste poging; is er iemand die een adresje weet in de Doubletstraat voor een pijpbeurt bij een dikke rijpe 40 - 50+ latina? Die er op het einde een ranzig boeltje van maakt en niet meteen naar de lavabo loopt?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar destijds in de Doubletstraat 3x bezocht.
Helaas ging ze op een gegeven moment overdag werken, en ook heel willekeurig. Meerdere keren ging ik overdag speciaal voor haar naar de Doublet maar was ze net niet aanwezig.
De eerste keer dat ik haar bezocht was echt een hele leuke ervaring, uitstekende seks en heel gezellige communicatie. Ook het tweede bezoek was top, ik vroeg haar nummer om te voorkomen dat ik iedere keer voor niks naar de Doublet kwam voor haar. Ze gaf aan dat ik die bij m'n volgende bezoek zou krijgen.
Ook het 3e bezoek was uitstekend, maar helaas na afloop wilde ze plots haar nummer toch niet geven.
Voor mij was de lol er toen af en heb haar nooit meer bezocht.
Dus ja, hele leuke spraakzame meid met top service, maar niet zo goed in klantenbinding.
 
Ik heb haar destijds in de Doubletstraat 3x bezocht.
Helaas ging ze op een gegeven moment overdag werken, en ook heel willekeurig. Meerdere keren ging ik overdag speciaal voor haar naar de Doublet maar was ze net niet aanwezig.
De eerste keer dat ik haar bezocht was echt een hele leuke ervaring, uitstekende seks en heel gezellige communicatie. Ook het tweede bezoek was top, ik vroeg haar nummer om te voorkomen dat ik iedere keer voor niks naar de Doublet kwam voor haar. Ze gaf aan dat ik die bij m'n volgende bezoek zou krijgen.
Ook het 3e bezoek was uitstekend, maar helaas na afloop wilde ze plots haar nummer toch niet geven.
Voor mij was de lol er toen af en heb haar nooit meer bezocht.
Dus ja, hele leuke spraakzame meid met top service, maar niet zo goed in klantenbinding.
Heel erg bedankt Tedman. Perfecte beschrijving van het gebeurde. Klantenbinding is essentiel, anders…
Ik stel het op prijs dat je tijd hebt genomen om tot zo'n scherp inzicht te komen. Cheers mate!
 
Ik heb haar destijds in de Doubletstraat 3x bezocht.
Helaas ging ze op een gegeven moment overdag werken, en ook heel willekeurig. Meerdere keren ging ik overdag speciaal voor haar naar de Doublet maar was ze net niet aanwezig.
De eerste keer dat ik haar bezocht was echt een hele leuke ervaring, uitstekende seks en heel gezellige communicatie. Ook het tweede bezoek was top, ik vroeg haar nummer om te voorkomen dat ik iedere keer voor niks naar de Doublet kwam voor haar. Ze gaf aan dat ik die bij m'n volgende bezoek zou krijgen.
Ook het 3e bezoek was uitstekend, maar helaas na afloop wilde ze plots haar nummer toch niet geven.
Voor mij was de lol er toen af en heb haar nooit meer bezocht.
Dus ja, hele leuke spraakzame mei
 
Ik heb haar destijds in de Doubletstraat 3x bezocht.
Helaas ging ze op een gegeven moment overdag werken, en ook heel willekeurig. Meerdere keren ging ik overdag speciaal voor haar naar de Doublet maar was ze net niet aanwezig.
De eerste keer dat ik haar bezocht was echt een hele leuke ervaring, uitstekende seks en heel gezellige communicatie. Ook het tweede bezoek was top, ik vroeg haar nummer om te voorkomen dat ik iedere keer voor niks naar de Doublet kwam voor haar. Ze gaf aan dat ik die bij m'n volgende bezoek zou krijgen.
Ook het 3e bezoek was uitstekend, maar helaas na afloop wilde ze plots haar nummer toch niet geven.
Voor mij was de lol er toen af en heb haar nooit meer bezocht.
Dus ja, hele leuke spraakzame meid met top service, maar niet zo goed in klantenbinding.
 
Heel erg bedankt Tedman. Perfecte beschrijving van het gebeurde. Klantentrouw is essentieel, anders gaat de klant ergens anders naar toe. Ik stel het op prijs dat je tijd hebt genomen om tot zo'n scherp inzicht te komen. Cheers mate, G'day!
 
Ja het is triest.
Ik ben er ook meestal overdag en zelfs in de ochtend.
Vroeger kon je toen gewoon al kiezen maar tegenwoordig is het echt drama.
Het komt niet alleen door de vakantietijd, misschien ook nog wat corona-stuiptrekkingen.
Weinig dames, vaak dezelfde dames die ik al gehad heb of niet wil hebben.
Paar dagen geleden rond de lunchtijd eerst naar de Doub gereden.
Echt helemaal niks te beleven, toen naar de Geleen/Hunse en daar zaten amper 5 dames.
4 lelijke en 1 prachtige maar die was meteen lang bezet.
En ik ben niet (meer) zo goed bekend daar en wil niet bij een TS naar binnenstappen per ongeluk. Ook niet opzettelijk.
Terug naar de Doub gereden en nog steeds niets interessants gezien dus maar terug naar huis gereden zonder te neuken. :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan