Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ruru in ieder geval niet, de beide andere dames waren er gisteren en zullen vandaag waarschijnlijk ook wel werken, maar met name Miruna valt niet altijd te spotten.
 
Tsja,..... ik denk wel eens,...
Hoe kan t dat er soms echt oerlelijke dvp zijn waar ik met 500€ er bij
nog niet zou willen, mannen naar binnen zie
gaan,......
Smaken? verschillen :)
Yessy is niet de knapste van de straat, maar oerlelijk is ze zeker niet. Er staan een pak minder mooie dames in de Doubletstraat. En ja, iedereen zijn keuze. De een heeft liever een stel planken, de ander heeft liever een kolossale reet. En ik sluit mij aan bij Clint Eastwood zijn smaak. Dikke tieten, dikke buik, dikke benen en reet. Daarnaar gaat ook mijn voorkeur uit. Allemaal lichaamsdelen die van een vrouw een "vrouw" maken vergeleken met de slanke jongensachtige lijfjes. Jammer genoeg zijn deze veel minder in aanbod dan de slanke poppetjes. Zo bezocht ik Katalina graag voor haar maagoperatie. Haar reet was vroeger ook kolossaal en die liet ze altijd blinken met olie. Nadien niet meer de behoefte om haar nog te bezoeken.
 
Ongeveer 1.5 jaar geleden zag ik een volslanke Egyptische dame in de doubletstraat k9 op de bovenverdieping in de passage met trappen. Weet iemand wie dit kan zijn geweest? Het was in de avond rond 19-20, helaas niet haar naam gevraagd alleen afkomst. Ik heb haar sindsdien nooit meer gezien maar ik wandel ook niet super vaak.
Ik heb een maand geleden een dame gezien in de doubletstraat, die ook zei dat ze Egyptische was, maar ik ben toen niet naar binnen geweest. Ik kan me herinneren dat ze een moedervlek boven dr mond had. Bedoel je die misschien?
 
Wanneer staat zij dr
Ik weet niet, ik heb haar maar 1 keer bezocht en dat was een tijdje geleden. Ze heeft wel kapsones, ze vindt dat er allemaal lelijke dames zijn in de Doubletstraat zei ze tegen mij… en dat ze beter is, maar ze is geen haar beter. Zij is zelf ook niet de mooiste, ze heeft alleen een dikke kont. Als je haar zonder make-up ziet, lijkt ze op een spook.
Ze is ook echt zo'n straat chick, de manier hoe ze praat en haar Nederlandse rap muziek die ze draait en oude zwarte nike petje.. ze heeft ook helemaal geen vriendinnen zei ze, alleen die Karima zei ze tegen mij. En dat mensen haar haten omdat ze het goed heeft. (Goed dat ze veel geld maakt). Volgens mij heeft ze vroeger ook veel problemen gehad.
 
Ik weet niet, ik heb haar maar 1 keer bezocht en dat was een tijdje geleden. Ze heeft wel kapsones, ze vindt dat er allemaal lelijke dames zijn in de Doubletstraat zei ze tegen mij… en dat ze beter is, maar ze is geen haar beter. Zij is zelf ook niet de mooiste, ze heeft alleen een dikke kont. Als je haar zonder make-up ziet, lijkt ze op een spook.
Ze is ook echt zo'n straat chick, de manier hoe ze praat en haar Nederlandse rap muziek die ze draait en oude zwarte nike petje.. ze heeft ook helemaal geen vriendinnen zei ze, alleen die Karima zei ze tegen mij. En dat mensen haar haten omdat ze het goed heeft. (Goed dat ze veel geld maakt). Volgens mij heeft ze vroeger ook veel problemen gehad.
Ik vind Theresa ook 3x niks.
Ik hoor veel slechte verhalen over die Karima. Ik heb haar nog nooit gezien, terwijl ik regelmatig wandel. Heeft ze vaste dagen wanneer ze werkt en op welke nummer staat ze, want ik zie meerdere kamersnummers bij haar naam staan?
 
Ik vind Theresa ook 3x niks.
Ik hoor veel slechte verhalen over die Karima. Ik heb haar nog nooit gezien, terwijl ik regelmatig wandel. Heeft ze vaste dagen wanneer ze werkt en op welke nummer staat ze, want ik zie meerdere kamersnummers bij haar naam staan?
Ik zie ook alleen maar slechte verhalen over Karima. Ik weet denk ik wie ze bedoelen door de kenmerken die ze hebben opgenoemd. Ik heb haar zelf gelukkig nooit bezocht, ik vind haar ook niet knap, ze ziet er slecht uit qua gezicht, duidelijke rimpels (veel roken?) ze heeft ook een slecht gebit (alsof ze drugs gebruikt of heeft gebruikt). En ik weet niet welke dagen zij werkt ik kom daar niet vaak en ik let er niet op. Laatste keren dat ik haar zag zitten was bij 1a K3? K2?
 
Ik vind Theresa ook 3x niks.
Ik hoor veel slechte verhalen over die Karima. Ik heb haar nog nooit gezien, terwijl ik regelmatig wandel. Heeft ze vaste dagen wanneer ze werkt en op welke nummer staat ze, want ik zie meerdere kamersnummers bij haar naam staan?
Kennelijk wisselt ze vaak van kamer. Maar als je een dame ziet in een kort rokje met sproetjes en veel tattoos dan moet zij het wel zijn. Karima is zeker wel een van de meest opvallende dames in die straat en ik vind haar wel neukbaar maar ik durf niet naar binnen te gaan wegens de vele verhalen.
 
Hmm, als ik een paar foto's plaats ter verduidelijking hoort dat niet hier thuis, maar het gaat hier al heel wat posts over 2 meiden die duidelijk te mijden meiden zijn en over randzaken als nationaliteit etc.
Snap ook niet waarom er zoveel geschreven en heen en weer gevraagd wordt? Waarom boeit haar nationaliteit uberhaupt? Wat maakt het uit als ze uit Groenland, Zimbabwe of Timboektoe komt? Als ze goed is is ze goed en als ze slecht is, is ze slecht.

En volgens mij is er genoeg geschreven over deze dames t.a.v. hun performance. Als je ze te leuk vindt en het alsnog wil proberen, ga vooral je gang. Maar ik snap niet waarom het continu over deze meiden moet gaan. Ze hebben ook hun eigen thread nota bene? Horen deze discussies dan daar niet thuis?

Ik vind dit pas topicvervuiling eerlijk gezegd.
 
Welke dames in de Doublet pijpen zonder condoom en tot het einde? Daarmee bedoel ik echt tot de laatste druppel eruit zuigen? Behalve oude Lorena dan.
Ik heb van Jano vernomen dat de dame in het laatste venster vóór die ingang van de doodlopende passage (waar de pisbakken staan) ook pijpt zonder condoom tot het einde. Is een latina en zou Kika heten. Ik kom niet vaak in Doublet, maar ik denk dat de meeste dames in de stenen passage zc pijpen tot het einde mits je iets meer betaald. Maar of dit tot de allerlaatse druppel is... daarvoor ga ik dan naar Lo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan