Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is die dame (ze heet Kika?) in Doublet 40/k5 (laatste venster net voor ingang passage pisbakken) aan te raden voor een blowjob? Heb 50 op zak en wil het zo goed mogelijk spenderen. Haar haren zijn fijn gevlochten (donker blond). Mijn voorkeur gaat uit naar oudere latinas. Geen jonge lolitas.
Kika is aanwezig vandaag
 
In Doublet 31 k10 zit er een donkerkleurige voloptieuze latina (met haren opgestoken) in zwarte lingerie en stocking kousen. Voorzien van een mooi stel dikke tieten. Iemand die ervaring heeft met deze dame? Ze lijkt me wel vriendelijk. Spreekt je aan met schatje en een zeer vriendelijke glimlach als je aandacht bestedend voorbij wandelt.
31 k10? Is er sinds gisteren een appartement gebouwd? 😎
 
31 k10? Is er sinds gisteren een appartement gebouwd? 😎
Ik bedoel in de grote witte passage. Het derde raam vlak nadat je doorheen de "doorgang" gewandeld hebt. Ziet er wel een lieve dame uit. (Tijdens corona verkeer richting uitgang pijltjes) Zowat de zwaarste in de passage. Ik bedoel niet die bbw met haar lang stijl zwart haar in rood zwarte lingerie. Deze is ook wel een toppertje maar ze lijkt vandaag niet aanwezig te zijn.
 
Is die dame (ze heet Kika?) in Doublet 40/k5 (laatste venster net voor ingang passage pisbakken) aan te raden voor een blowjob? Heb 50 op zak en wil het zo goed mogelijk spenderen. Haar haren zijn fijn gevlochten (donker blond). Mijn voorkeur gaat uit naar oudere latinas. Geen jonge lolitas.
Die heb ik al 3 weken niet gezien. Kamer is of dicht of Dina zit er
 
Laatste twee weken is het niet veel soeps op de Doubletstraat cowboys. De dames zijn nu wel echt gemiddeld 45 en er staat gewoon bar weinig.
Gisteren vanwege het lekkere weer een rondje Doub gedaan, ik werd in ieder geval niet vrolijk van het aanbod. Het waren de mindere goden die er stonden, waarschijnlijk hadden die niet genoeg geld om naar het thuisland te gaan.
 
Het aanbod in de doublet is zeer matig nu (de middag) en zal de komende dagen niet veel beter worden.
Je kunt nog wel je zak door een oudere latina zonder jasje laten legen, maar ik ben zonder dat te doen weg gegaan.
Misschien vanavond beter (hoeft er maar 1 te zijn) en anders misschien de geleen (was redelijk bezet met een paar voor mij onbekende meiden)
 
Het aanbod in de doublet is zeer matig nu (de middag) en zal de komende dagen niet veel beter worden.
Je kunt nog wel je zak door een oudere latina zonder jasje laten legen, maar ik ben zonder dat te doen weg gegaan.
Misschien vanavond beter (hoeft er maar 1 te zijn) en anders misschien de geleen (was redelijk bezet met een paar voor mij onbekende meiden)
Hoeveel betaal jij dan gemiddeld bij een oudere latina voor een pijpbeurt zonder jasje met cim? Dit is bij de meeste dames toch 50€ hoor. Ook bij de oudere latinas. Uitzonderlijk Lorena of Katalina dan.
 
Oke, een bezoekje van mij kan van alles zijn.
Neuken, pijpen, beffen, zoenen, massage, knuffelen.
Soms met een kanjer, maar ook met minder mooie dames (die lekker caliente zijn).
CIM hoeft van mij niet zo maar is weleens gebeurd.
Als ik een oudere latina mij liet pijpen zonder jasje was het nooit meer dan 35 (oke, weleens 40) euro
 
Hoeveel betaal jij dan gemiddeld bij een oudere latina voor een pijpbeurt zonder jasje met cim? Dit is bij de meeste dames toch 50€ hoor. Ook bij de oudere latinas. Uitzonderlijk Lorena of Katalina dan.
€50,00 voor een pijpbeurt zonder condoom met cim vind ik al heel erg weinig. Waarom zou je daar nog op moeten afdingen. Je moet de dames ook wat gunnen.
 
€50,00 voor een pijpbeurt zonder condoom met cim vind ik al heel erg weinig. Waarom zou je daar nog op moeten afdingen. Je moet de dames ook wat gunnen.
100 verschillende mensen, 100 verschillende meningen.
Ik vind 50 euro voor pijpen zonder condoom met cim niet weinig….ik heb dat trouwens ook nog nooit gedaan.
Ook vind ik dat je niet moet afdingen
Als ik 35 euro voor pzc (zonder cim) krijg is dat omdat ze het aanbieden
 
"In Roemenië het dit weekend geen Pasen." (# 4.260)

Dat gaat op voor alle landen waarin (een vorm van) de Oosters-Orthodoxe kerk een hoofdrol speelt.

Daar men uit van de Juliaanse kalender (in oorsprong de Klassiek-Romeinse, genoemd naar Julius Caesar) en niet van de bij ons in het westen gebruikelijke Gregoriaanse - eind zestiende eeuw ingesteld door paus Gregorius de zoveelste (ben vergeten de hoeveelste).

Ik ken een Bulgaarse dame die Rooms-Katholiek is (komt sporadisch voor in Oost Europa) gehuwd met een Oosters-Orthodoxe man. Die blijven paaseieren zoeken ...
 
100 verschillende mensen, 100 verschillende meningen.
Ik vind 50 euro voor pijpen zonder condoom met cim niet weinig….ik heb dat trouwens ook nog nooit gedaan.
Ook vind ik dat je niet moet afdingen
Als ik 35 euro voor pzc (zonder cim) krijg is dat omdat ze het aanbieden
Dat vind ik een koopje cim en pzc ,zelfs het instap tarief verbaasde mij 50€
 
Terug
Bovenaan Onderaan