Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zullen vast wel meer TMM zijn op de Doub. Maar Karima en Lavinea hebben hun (slechte) reputatie jarenlang hoog gehouden in de doub. En toch zijn ze nog werkzaam.

Er lopen natuurlijk altijd mannen rond die deze dames niet kennen .

Die mannen hebben waarschijnlijk er al genoeg aan als hun jongeheer er een paar centimeter in mag en al na 10 stootjes voldaan de tent weer verlaten : leeg en tevreden.
 
Misschien is het iets om hier een aparte topic over te maken als tricky thread net als bv Den Haag alg.
Hoe meer deze dames opvallen als te mijden, hoe beter.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de bezetting Doublet rond 15.00

38k2 Karima (TMM gordijnen waren wel lang dicht)

37k2 Carmen

30k3 Tanja

28k3 Tatiana

28k2 Lavinea (TMM)

20k1 Lisa

18k1 Coco

10k2 Sol

7k3 Mollige Roemeense dame met zwart haar (Weet haar naam niet)

12k2 Roemeense dame met donker haar en een mooie kont(Weet haar naam niet)

1ak2 Alina

1ak1 Ana

5k1 Arina

5k2 Anna

Passage 75 Roxanne, diamond, Medea, Anthonia en een wat mollige blonde Roemeense.

Passage 75 boven dame met rode shirt. Ik weet haar naam niet.

Dora op 79 (paarse badpak)

En wat andere dames maar die zeggen me vrij weinig.


Als jij er nog steeds bent hoor ik van jou heel graag of Kayla er is en zo ja vanaf hoe laat.
Van @Liamg888 begrepen dat Kayla er de laatste dagen is maar wel laat in de avond.
Ik ging altijd pas rond 18-19, misschien dat ik haar om die reden mis liep.
 
Ik vind het super jammer dat er in de Haagse straten geen bimbos zitten. Dan heb ik het over dames met Tieten zo groot als postzakken en tepels zo groot als sigaren peuken. En dikke nep lippen. Als iemand denkt nou dan heb je die of die niet gezien laat het me weten 😂

GR RF

Die zoek ik al tijden inclusief prive-ontvangst, maar zijn echt niet te vinden. Misschien 1 of 2 prive ontvangst maar dan wel een betrouwbaarheidsissue en daarnaast belachelijke prijzen. Dan haak ik al af.
Maar inderdaad, zo'n heerlijke bimbo met belachelijke lippen en een giga plastic reet, heerlijk.
 
Als jij er nog steeds bent hoor ik van jou heel graag of Kayla er is en zo ja vanaf hoe laat.
Van @Liamg888 begrepen dat Kayla er de laatste dagen is maar wel laat in de avond.
Ik ging altijd pas rond 18-19, misschien dat ik haar om die reden mis liep.
Ik ben allang thuis en aan het eten 🙂.
Ahem.... Wie is Kayla? Die met die dikke reet? Dan had ik haar niet gespot rond 15.00
 
Ik vind het super jammer dat er in de Haagse straten geen bimbos zitten. Dan heb ik het over dames met Tieten zo groot als postzakken en tepels zo groot als sigaren peuken. En dikke nep lippen. Als iemand denkt nou dan heb je die of die niet gezien laat het me weten 😂

GR RF
Even naar de wallen gaan en Stella bezoeken . Precies wat je zoekt en echt een ouderwetse Amsterdamse topper
 
Terug
Bovenaan Onderaan