Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Feitelijk heb je niks te pikken. Wat weerhoudt mensen ervan om tegen de stijgende prijzen en rukservice een actie te beginnen en bijvoorbeeld een wandelvrije periode van 2 weken af te spreken met zijn allen? Dan kan je je actie beginnen via internet bijvoorbeeld en flyers uitdelen voor de grote straten om iedereen bewust te krijgen.
Al krijg je 50% van de mannen mee en halveert de omzet van de dames is dat al mooi meegenomen. Dan creeeer je wel zoiets van; hey wacht eens even, is het verantwoord wat wij doen?
is het dan niet logischer om alleen die dames te boycotten die te veel vragen en die rukservices geven, in plaats van alle vrouwen inclusief die gene die wel een goede service en niet "te'' veel vragen
 
Ik heb wel eens gelezen dat de prijsverhogingen vanuit de verhuurders geïnitieerd worden, in dat geval hebben de dames het ook maar uit te voeren.
Misschien dat iemand dit kan verifiëren bij een bevriende dvp?
Ik heb er geen (meer). 🤷‍♂️
Heb afgelopen weekend gehoord dat de huurprijs is verhoogd met een 10tje
 
Zo,even wat anders,die overheerlijke Sandra van 29k2 Doubletstraat is na 3 mnd Colombia ook weer terug,daar zijn heel wat heertjes gelukkig mee.
Ik had haar 3 weken geleden voor het eerst bezocht. Zij vraagt wel gewoon 35, ik was perplex over haar service, was gewoon echt goed en geen afwerkseks, ik had het niet verwacht. Ik dacht eerst dat ze Roemeens was. Die Latina's geven wel een betere service dan Roemeense dames moet ik zeggen.
 
Mooie idealistische gedachten, gaat u ook op de barricade nu de benzineprijzen door het dak gaan?

Idealistisch is het niet. Gele hesjes gemist? Of de protesten t.a.v. de huizentekort waarna maatregelen zijn genomen? Het kan dus zeker.
Het is vrij normaal en geen bekrompen gedachte. Het vereist alleen een organisatie, wilskracht en ballen.
En laat dat laatste net het probleem zijn. Een groot deel van de wandelaars zijn laffe beta-mannetjes die eerder met een poes dan met een lul geboren hadden moeten worden en zouden niet voor zo'n protest zijn of meedoen, jammer genoeg.
 
Ik heb wel eens gelezen dat de prijsverhogingen vanuit de verhuurders geïnitieerd worden, in dat geval hebben de dames het ook maar uit te voeren.
Misschien dat iemand dit kan verifiëren bij een bevriende dvp?
Ik heb er geen (meer). 🤷‍♂️
Dat klopt Ted, en het is zelfs zo erg dat de verhuurders de dames onder druk zetten om de instaptarieven te verhogen. Ik heb dat destijds zelf gezien en gehoord dat toen de prijzen van € 30 naar € 35 gingen. De stenen passage werd toen overdag afgesloten voor een uur, en de dames werd toen verteld dat ze hun instaptarief moesten verhogen naar € 35,00. Ik weet nog precies welke vrouw dat de dames dat vertelde, een vrouw met donker lang haar, ze loopt vaak in de doub.
 
is het dan niet logischer om alleen die dames te boycotten die te veel vragen en die rukservices geven, in plaats van alle vrouwen inclusief die gene die wel een goede service en niet "te'' veel vragen
Boycotten gaat niet echt als 90% van de dames de review knop op kinky uitzet, ze om de 3 maanden met andere foto's/telnr/namen terugkomen en daarnaast er zo'n grote groep wandelaars is die niet eens reviews lezen dat ze toch aan klandizie komen. Een beetje geinformeerd wandelaar gaat niet binnen bij Lavinia hoor bijvoorbeeld. Genoeg die dat wel doen.
 
Boycotten gaat niet echt als 90% van de dames de review knop op kinky uitzet, ze om de 3 maanden met andere foto's/telnr/namen terugkomen en daarnaast er zo'n grote groep wandelaars is die niet eens reviews lezen dat ze toch aan klandizie komen. Een beetje geinformeerd wandelaar gaat niet binnen bij Lavinia hoor bijvoorbeeld. Genoeg die dat wel doen.
we hebben hier over de raamdames in de Doub, die hebben geen advertentie op Kinky, Althans de meeste.
 
we hebben hier over de raamdames in de Doub, die hebben geen advertentie op Kinky, Althans de meeste.

Ook voor hen geldt hetzelfde hoor (los van kinky dan). Een grote groep wandelaars leest geen recensies. De gemiddelde leeftijd is hoog, die gebruiken al geen smartphone. Een deel dat wel een smartphone heeft weet niet eens van het bestaan van girlsreview af, weet ik wel zeker. Het is niet voor niets dat dames zoals Karima, Lavinia of een paar andere dames die ook een veel te slechte service hebben er nog steeds staan. Er zijn genoeg mannen die het geen reet boeit, die gaan gewoon de straat in en kiezen een aantrekkelijke dame uit. Foetsie is je 40 euro.
 
Idealistisch is het niet. Gele hesjes gemist? Of de protesten t.a.v. de huizentekort waarna maatregelen zijn genomen? Het kan dus zeker.
Het is vrij normaal en geen bekrompen gedachte. Het vereist alleen een organisatie, wilskracht en ballen.
En laat dat laatste net het probleem zijn. Een groot deel van de wandelaars zijn laffe beta-mannetjes die eerder met een poes dan met een lul geboren hadden moeten worden en zouden niet voor zo'n protest zijn of meedoen, jammer genoeg.
Huizentekort kan ik me nog enigszins in vinden is een basisbehoefte, maar om een revolutie te ontketenen voor een 5euro prijsverhoging op prostituees?? Succes
Hoerenlopers verenigt u..
 
Huizentekort kan ik me nog enigszins in vinden is een basisbehoefte, maar om een revolutie te ontketenen voor een 5euro prijsverhoging op prostituees?? Succes
Hoerenlopers verenigt u..

Als je ziet hoeveel mannen er rondlopen, hoeveel dvp's er zijn en hoe druk de straten zijn op een avondje in het weekend kan je volgens mij niet zeggen dat het geen basisbehoefte is. En het gaat niet om de prijsverhoging van 5 euro, er zit meer achter, maar dat is meerdere malen uitgelegd. Ik ga het niet herhalen en kap met de discussie gezien het toch nergens naartoe gaat leiden.
 
Ik had haar 3 weken geleden voor het eerst bezocht. Zij vraagt wel gewoon 35, ik was perplex over haar service, was gewoon echt goed en geen afwerkseks, ik had het niet verwacht. Ik dacht eerst dat ze Roemeens was. Die Latina's geven wel een betere service dan Roemeense dames moet ik zeggen.
3 weken geleden was ze er niet eens, zat ze lekker in Columbia
 
Idealistisch is het niet. Gele hesjes gemist? Of de protesten t.a.v. de huizentekort waarna maatregelen zijn genomen? Het kan dus zeker.
Het is vrij normaal en geen bekrompen gedachte. Het vereist alleen een organisatie, wilskracht en ballen.
En laat dat laatste net het probleem zijn. Een groot deel van de wandelaars zijn laffe beta-mannetjes die eerder met een poes dan met een lul geboren hadden moeten worden en zouden niet voor zo'n protest zijn of meedoen, jammer genoeg.
Ik ben in ieder geval zeker niet de persoon die zich in de maling laat nemen, een aantal Doublet en Kinky dames hebben van mij tegenacties gehad, waarvan ik zeker weet dat een aantal daar niet gelukkig mee waren.
Slechte service of bedrog.. Keihard aanpakken!! is mijn advies.
Prijsverhoging daarentegen kunnen we weinig mee behalve boycotten, maar daar zul je maar weinig medestanders in vinden.
Ik ga in ieder geval niet naar de €100 Doublet of €200 kinky dames. Aan mij verdienen ze geen cent.
 
Ja ik zat ook op kinky te kijken heel veel vragen nu voor een uur 200 of 250,300 per uur vind dat ook belachlijk
Niet al te lang geleden was 150 per uur bovengemiddeld. Meesten zaten rond de 120-130. Nu is 150 de standaard en steeds meer gaan richting de 200. Ik betaalde alleen 200 bij hoge uitzondering (op 1 hand te tellen in al die jaren) of als ik dan meer kreeg dan een uur (Ceria uit Tegelen bv. en zij zit op 195 voor 2 uur). Spijtig.
 
Ik had haar 3 weken geleden voor het eerst bezocht. Zij vraagt wel gewoon 35, ik was perplex over haar service, was gewoon echt goed en geen afwerkseks, ik had het niet verwacht. Ik dacht eerst dat ze Roemeens was. Die Latina's geven wel een betere service dan Roemeense dames moet ik zeggen.
Je maakt me wel nieuwsgierig.
Wat je zegt over de Latina's dat ze over het algemeen een beter service geven, kan ik beamen. Ik heb het zelfde met Roemeense, vaak lijkt het als of ze een bandje afdraaien en vaak zonder emotie.
 
Kennelijk kunnen ze dit soort prijzen vragen anders doen ze het niet. Degene die het betalen verneuken de markt. Ik appte van de week een dame via kinky was voor een uur 150 euro. Als ik haar borsten wilde likken en tongzoenen en beffe kwam daar nog eens 100 euro boven op. Heb meteen haar fijne dag gewenst. Word steeds gekker met sommige hoeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan