Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat die geblondeerde dame? Ik dacht dat ze een hele slechte services geeft, of ben ik in de war met een andere dame in de witte passage?
Nee Rony80, ze heeft bruin haar. Niet die lichtblonde. Jenny geeft in mijn ogen wel een goede service maar ze zal niet jouw type zijn. Ze beschikt over een stel mooie dikke billen en de rest is ook niet min.
 
@Eagle99 klopt, helemaal mee eens. Als ik zo om me heen kijk hoe de dames gekleed zijn dan is het moeilijk me te onthouden

Ik ben bewust niet naar kantoor gegaan. Ik zie overal dames met korte jurken waarin gladde benen en sexy voeten in hakken te zien zijn.
Of veel te kleine en strakke broeken waarin de heerlijke achterwerken perfect tot uiting komen.
 
Nee Rony80, ze heeft bruin haar. Niet die lichtblonde. Jenny geeft in mijn ogen wel een goede service maar ze zal niet jouw type zijn. Ze beschikt over een stel mooie dikke billen en de rest is ook niet min.
Dank voor je reactie Wandeleer, ik vermoed ook niet dat het mijn type is, gezien jou smaak, In ieder geval is ze stevig aan de maat en ook niet de jongste meer.
 
Ach ik vind het altijd wel leuk om te wandelen met dit weer.
Lekker in het zonnetje, iedereen vrolijk, overal mooie bikinimeisjes om me heen, net als op het strand...
Het enige verschil is dat ik deze wat geld kan geven en ze dan mag neuken :LOL:
Vanochtend vroeg heb ik al een dame thuis gewipt dus de rest van de dag lekker chillen in mijn gekoelde appartement.
 
zijn er nog broeders aan het wandelen met deze extreme hitte?
Vanmorgen rond een uur of half tien.
Matige bezetting zoals te verwachten met deze hitte.
Monica, Szylvia, Nena, Sol,Saskia, Camelia, Dora toen aanwezig plus nog twee andere dames waarvan ik de naam niet weet.
Had eigenlijk een uur sessie met braziliaanse Laura in gedachte wat ik eigenlijk al heel lang in gedachte heb maar na een uur rondlopen was ze er nog niet .Zijn er wandelbroeders die ervaring hebben met zo'n uurtje bij Laura?
 
Vanmorgen rond een uur of half tien.
Matige bezetting zoals te verwachten met deze hitte.
Monica, Szylvia, Nena, Sol,Saskia, Camelia, Dora toen aanwezig plus nog twee andere dames waarvan ik de naam niet weet.
Had eigenlijk een uur sessie met braziliaanse Laura in gedachte wat ik eigenlijk al heel lang in gedachte heb maar na een uur rondlopen was ze er nog niet .Zijn er wandelbroeders die ervaring hebben met zo'n uurtje bij Laura?
Nee, helaas. Dat is die dame op 25 vk2 die met haar linker oog in je rechter broekzak kan kijken :). Jaaaaren geleden kwam zij samen met Braziliaanse Monica ( de rijpere dame) en nog een braziliaanse dame die erachter kwam dat sommige wandelaars op Hookers recensies plaatste en waardoor sommige wandelaars niet meer welkom waren.
 
Vanmorgen rond een uur of half tien.
Matige bezetting zoals te verwachten met deze hitte.
Monica, Szylvia, Nena, Sol,Saskia, Camelia, Dora toen aanwezig plus nog twee andere dames waarvan ik de naam niet weet.
Had eigenlijk een uur sessie met braziliaanse Laura in gedachte wat ik eigenlijk al heel lang in gedachte heb maar na een uur rondlopen was ze er nog niet .Zijn er wandelbroeders die ervaring hebben met zo'n uurtje bij Laura?
Er zijn wel een recensies over Laura geschreven, maar dat zijn allemaal "korte" sessies van een half uur.
 
Nee, helaas. Dat is die dame op 25 vk2 die met haar linker oog in je rechter broekzak kan kijken :). Jaaaaren geleden kwam zij samen met Braziliaanse Monica ( de rijpere dame) en nog een braziliaanse dame die erachter kwam dat sommige wandelaars op Hookers recensies plaatste en waardoor sommige wandelaars niet meer welkom waren.
Ja dat klopt., die derde was Cristina, mij helemaal wezenloos gelikt bij haar tot ik opeens niet meer welkom was. Overigens ook een tijd niet welkom geweest bij Laura maar de laatste tijd laat ze me weer toe
 
Ja dat klopt., die derde was Cristina, mij helemaal wezenloos gelikt bij haar tot ik opeens niet meer welkom was. Overigens ook een tijd niet welkom geweest bij Laura maar de laatste tijd laat ze me weer toe
Ja klopt helemaal dat was Christina een hele leuke aantrekkelijke meid met wat ik me herinner met altijd sexy lingerie aan. Ze heeft ook in de passage waar Laura nu zit gestaan maar dan verder verstopt. Laura is niet zo mijn type maar als ik langsloop dan voel ik dat ik niet welkom ben maar omdat ze me redelijk vaak ziet lopen in de straat ( en het niet alleen bij lopen houd) denk ik dat er aardig wat geluld word en denkt ze dat ze me ziet als een goede investeerder maar het is niet mijn type.
 
Ja dat klopt., die derde was Cristina, mij helemaal wezenloos gelikt bij haar tot ik opeens niet meer welkom was. Overigens ook een tijd niet welkom geweest bij Laura maar de laatste tijd laat ze me weer toe

Ik heb ook 2x gehad dat ik was geweigerd. Beide dames waar ik eerder naar binnen was geweest (en bij 1 zelfs meerdere malen). En beide zonder opgaaf van reden en zonder dat er een aanleiding voor was. Er is echt geen touw aan vast te knopen.
 
Er zit een dame in het midden van de straat. Ze zit volgens mij op nummer 22a en varieert tussen de kamers daar. Maar best wel vaak aanwezig, zowel 's middags als 's avonds.
Het is een blonde, iets ouder ogend dame die klein is, een slank lichaam heeft en altijd heel vriendelijk lacht.
En ze heeft een mooi koppie en mooie lach, ook al kijkt ze een beetje alsof ze high is. Ze is me een paar keer opgevallen en een oprecht vriendelijk ogend, knappe dame. Ik ben niet bij haar naar binnen gegaan gezien ze fysiek gezien totaal niet mijn type is en de afspraak een ramp zou worden, maar ben wel benieuwd naar haar service. Ze oogt Roemeens en ziet eruit alsof haar service absoluut niet slecht kan zijn, maar ben wel benieuwd.
Heb gezocht maar kon geen thread vinden.
 
Is dat die dame die vaak een witte bodystocking aan heeft? Ze heeft lang stijl geblondeerd haar tot over haar schouders. Als je die bedoelt dan heb ik daar dezelfde gedachte over. Ik heb een keer gevraagd wat de mogelijkheden waren zoals meer tijd maar iets hield me tegen maar ze blijft vriendelijk. Als je deze dame bedoeld. En misschien als we toch bezig zijn ik dacht in pand 22 of 24 zie ik vaak (in de avond) een naturel dame zitten met bruin haar (vaak in een knotje) totaal geen dvp look en meestal een zwarte bikini die ook bij het voorbij lopen vriendelijk lacht moet wel zeggen dat ze de laatste tijd onderuit gezakt zit. Iemand daar een idee van qua dienstverlening.
 
Dan kan ik inderdaad bevestigen dat ik bij deze dame aan de deur een praatje heb gemaakt over meer tijd maar op een of andere manier voelde het niet goed en ben ik niet naar binnen gegaan dit is al een tijdje terug maar laatst dacht ik (mijn voorkeur gaat meer uit naar wat curvy dames) ik heb ook wel eens zin in een petite rijpere dame. Dus ook ik houd me ook aanbevolen als iemand iets over haar dienstverlening kan zeggen. Wat me wel opvalt is dat ze regelmatig bezet is wat ook wel een goed teken is.
 
Dan kan ik inderdaad bevestigen dat ik bij deze dame aan de deur een praatje heb gemaakt over meer tijd maar op een of andere manier voelde het niet goed en ben ik niet naar binnen gegaan dit is al een tijdje terug maar laatst dacht ik (mijn voorkeur gaat meer uit naar wat curvy dames) ik heb ook wel eens zin in een petite rijpere dame. Dus ook ik houd me ook aanbevolen als iemand iets over haar dienstverlening kan zeggen. Wat me wel opvalt is dat ze regelmatig bezet is wat ook wel een goed teken is.
Precies om die reden ben ik niet naar binnen gegaan. En bij mij is het zo dat, hoe vriendelijk en knap ze ook is, als ze mij lichamelijk niet aanstaat, het ook absoluut niet gaat met de seks. Het lukt gewoon niet. Als ze haar kleren uittrekt en ik zie een graatmager lichaam (wat bij haar zo zal zijn) is de afspraak al gedoemd te mislukken. Maar ik vond haar wel heel vriendelijk en knap ogen en was er benieuwd naar, maar in haar thread lees ik ook dat haar service niet veel soeps is en ze een klokkijkster is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan