Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ze is Dominikaans en staat er al heel veel jaren.
Stond dus achterin de stenen passage, maar dat is niet haar vaste kamer.
Werkt niet alle dagen.
Mooi fris jong gezicht, ondanks haar 47 jaartjes, pronte A/B-tietjes.
Van onderen wat uitgedijd, tov vroeger, maar nog steeds wel een lekkere kont.
Naam ben ik ook niet helemaal zeker van, staat in mijn memorie, maar ze gebruikte vroeger ook zeker een andere naam.
Alle recensies nog effe langsgelopen van Den Haag, maar er ging geen bel rinkelen bij de naam.
 
Ja ze is Dominikaans en staat er al heel veel jaren.
Stond dus achterin de stenen passage, maar dat is niet haar vaste kamer.
Werkt niet alle dagen.
Mooi fris jong gezicht, ondanks haar 47 jaartjes, pronte A/B-tietjes.
Van onderen wat uitgedijd, tov vroeger, maar nog steeds wel een lekkere kont.
Naam ben ik ook niet helemaal zeker van, staat in mijn memorie, maar ze gebruikte vroeger ook zeker een andere naam.
Alle recensies nog effe langsgelopen van Den Haag, maar er ging geen bel rinkelen bij de naam.
ik moet haar denk wel kennen van gezicht zeker als ze er al jaren werkt. Ik ben van plan na het weekend even naar de doublet te gaan, maandag of woensdagavond. dus ik zal er wel even op letten wie er staat op K10. De laatste dame die ik daar zag was Nellie.
 
Ja ze is Dominikaans en staat er al heel veel jaren.
Stond dus achterin de stenen passage, maar dat is niet haar vaste kamer.
Werkt niet alle dagen.
Mooi fris jong gezicht, ondanks haar 47 jaartjes, pronte A/B-tietjes.
Van onderen wat uitgedijd, tov vroeger, maar nog steeds wel een lekkere kont.
Naam ben ik ook niet helemaal zeker van, staat in mijn memorie, maar ze gebruikte vroeger ook zeker een andere naam.
Alle recensies nog effe langsgelopen van Den Haag, maar er ging geen bel rinkelen bij de naam.
Had ze zwart haar en wat tattoos? Lijkt een beetje Indiaans bloed te hebben, leuke meid. Ik zag haar onlangs daar ook staan. Laatst stond ze op k12. Mij stond bij dat haar naam iets van Racu was. Staat al jaren in de passage.
 
zwart haar en wat tattoos klopt wel.
Racu zegt mij niets.
Binnenkort moet ik toch nog een keer terug voor een pijpuurtje met Yvonne, dan kijk ik wel effe of ze er is, en vraag haar naam.
Ik denk dat jullie de dame bedoelen die zich Sofia noemt. Van de week zat ze ook op kamer 13 met tattoos inderdaad en haar tot over haar schouders en met het lezen op haar telefoon had ze een bril op.
 
zwart haar en wat tattoos klopt wel.
Racu zegt mij niets.
Binnenkort moet ik toch nog een keer terug voor een pijpuurtje met Yvonne, dan kijk ik wel effe of ze er is, en vraag haar naam.
Ik denk dat jullie de dame bedoelen die zich Sofia noemt. Van de week zat ze ook op kamer 13 met tattoos inderdaad en haar tot over haar schouders en met het lezen op haar telefoon had ze een bril op.


Sofia zegt mij ook niks.
En volgens mij heeft ze geen (lees)bril
 
Ik denk dat jullie de dame bedoelen die zich Sofia noemt. Van de week zat ze ook op kamer 13 met tattoos inderdaad en haar tot over haar schouders en met het lezen op haar telefoon had ze een bril op.


Sofia zegt mij ook niks.
En volgens mij heeft ze geen (lees)bril
Ok. omdat in de stenen passage vaak dezelfde dames zitten en de omschrijving van deze dame zoals tattoos en Indiaans uiterlijk komen overheen met wat ik had gezien ook heeft deze dame een A4tje voor het raam ( toen ze van de week op nummer 13 zat ) met daarop geschreven Sofia.
 
Ok. omdat in de stenen passage vaak dezelfde dames zitten en de omschrijving van deze dame zoals tattoos en Indiaans uiterlijk komen overheen met wat ik had gezien ook heeft deze dame een A4tje voor het raam ( toen ze van de week op nummer 13 zat ) met daarop geschreven Sofia.
Deze dame Sofia met een A4 tje aan het raam geplakt heb ik ook al een aantal keren zien zitten op kamer 13, de kamer waar ook Katalina zat/ zit, maar ik dacht dat ik haar ook wel eens gezien had op een andere kamer namelijk 10 en 14. Het is in ieder geval niet zo'n opvallende dame, staat dacht ik ook vaak ver in de kamer zodat je haar niet goed kan zien.
 
Ik ga morgen maar even langs Den Haag, in de Geleen is er ook meer mogelijk in de basispakket best raar want in de Geleen zijn de dames knapper en is het duurder maar is er meer mogelijk voor 50. Er zijn gewoon dames die mij spontaan zoenen zonder dat wij dat van te voren hebben afgesproken, best gek want in Doublet is het gauw 20, 30 extra voor andere dingen terwijl het de goedkoopste straat is van NL.
 
Ik ga morgen maar even langs Den Haag, in de Geleen is er ook meer mogelijk in de basispakket best raar want in de Geleen zijn de dames knapper en is het duurder maar is er meer mogelijk voor 50. Er zijn gewoon dames die mij spontaan zoenen zonder dat wij dat van te voren hebben afgesproken, best gek want in Doublet is het gauw 20, 30 extra voor andere dingen terwijl het de goedkoopste straat is van NL.
Je hebt gelijk. Het begint inderdaad bizar te worden. 90 % van de dames aldaar zijn spuuglelijk, maar eisen zo langzamerhand de jackpot.
 
Je hebt gelijk. Het begint inderdaad bizar te worden. 90 % van de dames aldaar zijn spuuglelijk, maar eisen zo langzamerhand de jackpot.
Ben het hier wel grotendeels mee eens, het merendeel is idd spuuglelijk of al jaren over de houdbaarheidsdatum en zeker overdag, maar als je goed zoekt, kan je best nog wel een paar pareltjes vinden in de straat.
 
Dames in de Geleen zien er over het algemeen inderdaad veel beter uit.
Ik heb er een aantal geweldige vaste dames gehad in de loop der jaren maar mijn slechtste ervaringen waren ook daar en heel veel die qua uiterlijk een plaatje waren maar matige service gaven.
Je weet wat ze zeggen: "don't judge the book by the cover". Inhoud kan zowel mee als tegen vallen.
 
Droevige bezetting op de Doublet. Geen Jessica, geen Diana en Alina. Zag een vollere Tsjecische blonde waar ik eerder was geweest in het midden vd straat, maar toch niet gedaan. Joanna en Karima 😝zijn er wel.
 
Ben het hier wel grotendeels mee eens, het merendeel is idd spuuglelijk of al jaren over de houdbaarheidsdatum en zeker overdag, maar als je goed zoekt, kan je best nog wel een paar pareltjes vinden in de straat.
inderdaad broeder ik loop bijna alleen in de doubie en weet nog altijd mijn roemeense pareltjes te vinden en geniet daarvan ook al hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat de meeste dames nu met vakantie gaan zie kleine blonde Anna en Ruby die zijn paar weken er tussen uit naar het thuisfront in Roemenie
 
Terug
Bovenaan Onderaan