Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wandel alleen overdag, zag haar vrijdagmiddag staan, eerruugg mooi lijf, een goede cup C van de dokter, één klein plakplaatjes op zijkant buik, bruin haar, bruine ogen, gezicht wat minder Oost-Europees uiterlijk.
Zij heet (ook) Alexandra.

 
Ik vind dat altijd wel mooi dat je een jonge gast bij zo'n aftanse oma binnen ziet gaan. Geeft me altijd een kleine taste van de waanzin waarin we ons eigenlijk begeven als we wandelen in de doublet.
ik blijf het een raar gezicht vinden, zo'n jonge gast die bij zo'n oud omatjes naar binnen gaat, dat is alles wat ik er verder nog over wil zeggen.
 
ik blijf het een raar gezicht vinden, zo'n jonge gast die bij zo'n oud omatjes naar binnen gaat, dat is alles wat ik er verder nog over wil zeggen.
Dat is 't ook. Toch merk ik dat een gedeelte van de charme van 't wandelen niet het neuken zelf is maar ook alles eromheen. Ik bedoel dan een pilsje drinken op een bankje terwijl die crack oma naast je een pijp met crack rookt met jouw geleende aansteker. Dat staat zo ver af van m'n dagelijkse leven dat ik daar dan ergens van geniet. Het zelfde geldt voor de jongen gast die naar zo'n oma gaat. Het doorbreekt zoveel taboes dat ik er de charme van inzie.
 
Ik vind dat altijd wel mooi dat je een jonge gast bij zo'n aftanse oma binnen ziet gaan. Geeft me altijd een kleine taste van de waanzin waarin we ons eigenlijk begeven als we wandelen in de doublet.
Ik kom regelmatig bij Elsa, zij is 2e helft 60 en zo ziet haar gezicht er ook uit maar er is niks aftands aan haar lichaam, het is juist die combinatie die haar voor mij aantrekkelijk maakt en mogelijk ook voor al die jonge klantjes. Met de andere rijpe dames heb ik geen ervaring maar ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor Manuela geldt.
 
Even voor de goede orde - ik heb er geen probleem mee dat er een aantal dames zijn, die op hogere leeftijd nog als DVP werken. Het is echter wel opmerkelijk, als je tien jaar later weer eens langs komt en de MILF's van toen nu als GILF achter het raam zitten.

En ja, er zullen wel klanten voor deze dames zijn, anders zaten ze er niet. Vaak genoeg heb ik bij een oudere dame (vaak Latina) meer plezier gehad dan met een jong RomBul meid, die dacht dat de zon uit haar kut schijnt.

Het enige wat ik me afvraag is hoe deze dames tegen de concurrentie van de jonge DVP nog kunnen bestaan. De doorsnee wandelaar wil toch liever een meid die duidelijk jonger is dan wat hij thuis op de bank heeft zitten.
 
Even voor de goede orde - ik heb er geen probleem mee dat er een aantal dames zijn, die op hogere leeftijd nog als DVP werken. Het is echter wel opmerkelijk, als je tien jaar later weer eens langs komt en de MILF's van toen nu als GILF achter het raam zitten.

En ja, er zullen wel klanten voor deze dames zijn, anders zaten ze er niet. Vaak genoeg heb ik bij een oudere dame (vaak Latina) meer plezier gehad dan met een jong RomBul meid, die dacht dat de zon uit haar kut schijnt.

Het enige wat ik me afvraag is hoe deze dames tegen de concurrentie van de jonge DVP nog kunnen bestaan. De doorsnee wandelaar wil toch liever een meid die duidelijk jonger is dan wat hij thuis op de bank heeft zitten.
Klinkt logisch maar de praktijk blijkt anders. Er zijn ook klanten met "speciale wensen", dat hoeven helemaal geen extremiteiten te zijn, denk bijvoorbeeld aan een kleine vrouw. Of om eens lekker verwend te worden zonder dat je zelf iets hoeft terug te doen (behalve een bedrag aftikken). En om bij die jongens te blijven: voor een meisje van hun eigen leeftijd hoeven ze niet naar een DVP maar een oudere wordt een ander verhaal, ook sociaal
 
Wat ik persoonlijk al een tijdje hebt, dat als ik naar de dames kijkt waar ik tot nog niet zo lang geleden regelmatig heen ging, ik het idee hebt dat ze in eens oud zijn geworden. De meeste waren net rond of misschien net over de 40. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Ingrid of aan Rosalinda, waar ik vroeger tot volle tevredenheid kwam, ik kreeg altijd een goede services en er werd nooit op de tijd gelet.
Op een gegeven moment was de aantrekkingskracht van de dames weg, en zag te veel rimpels of een lichaam in verval. Voor mij is de ideale leeftijd zo rond de 28 t/m 35.
Een vrouw van mijn eigen leeftijd moet ik niet aan denken om daar sex mee te hebben, een goed gesprek of uit eten gaan prima, maar niet in bed.
 
Vandaag een rondje gelopen in de doublet. Echt veel lege ramen op een dinsdagmiddag. Tuurlijk weet ik dat de meeste dvps vrij zijn op dinsdag, maar het leek wel op een lockdown.

De meeste dames vragen 40euro. Enkele vragen 50 euro maar die zijn het niet waard.

Ben maar naar de Geleenstraat gegaan. Daar was het minder leeg, maar de meeste dames zijn wel knap. Heb daar maar mijn zak geleegd.
 
Vandaag een rondje gelopen in de doublet. Echt veel lege ramen op een dinsdagmiddag. Tuurlijk weet ik dat de meeste dvps vrij zijn op dinsdag, maar het leek wel op een lockdown.

De meeste dames vragen 40euro. Enkele vragen 50 euro maar die zijn het niet waard.

Ben maar naar de Geleenstraat gegaan. Daar was het minder leeg, maar de meeste dames zijn wel knap. Heb daar maar mijn zak geleegd.
Ben benieuwd wie je uiteindelijk bezocht hebt😏
 
Terug
Bovenaan Onderaan