Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog nooit een dame zien reageren op een recensie hier.
De meeste dames komen ook uit het buitenland en kunnen hier amper lezen, of weten helemaal niet van het bestaan van deze site.
Ook zijn er een aantal die helemaal niet willen dat er over ze geschreven wordt, hebben we natuurlijk schijt aan 😤
Zijn ook meestal de meiden met slechte service..
 
Heeft iemand Maya op de doublet 3k6 vandaag gezien? Blond, eind 30, dikke jetsers. Heb wel zin in een ritje met haar
Is dat die dame die meestal een zwart badpak ofzo aanheeft? Met blond haar tot aan de schouders recht afgeknipt? Heb haar ook al opgemerkt. Maar ze mist toch nog het nodige vet. Dat is waar Jenny in de grote witte passage tevoorschijn komt. Volledig mijn smaak. Enkel jammer dat ze niet dezelfde service geeft van hoogstaand niveau zoals Nena.
 
Is dat die dame die meestal een zwart badpak ofzo aanheeft? Met blond haar tot aan de schouders recht afgeknipt? Heb haar ook al opgemerkt. Maar ze mist toch nog het nodige vet. Dat is waar Jenny in de grote witte passage tevoorschijn komt. Volledig mijn smaak. Enkel jammer dat ze niet dezelfde service geeft van hoogstaand niveau zoals Nena.
Mmmm... qua haar lijkt het wel op je beschrijving maar Maya heeft meer dan genoeg body en curves
 
Want ik zou eigenlijk willen weten heren en stieren, hoe vaak zegt een dame, ik kom nooit meer terug? Hebben jullie een idee bij hoeveel klassen de Champions League aan vrouwen in Zuid-Holland, weg gaan en waar gaan ze heen? Ik was al jaren niet in de Geleen geweest, maar ik kwam helemaal geen oude gezichten meer tegen. Ik was juist voor 84 gaan stoppen omdat ik goede ervaringen heb gehad met Mooie Meta van 84. En haar vriendin, volgens mij Sandra succes kunnen wensen omdat ze nooit meer terug kwam. Ik zie het niet zo voor me dat ik mijn wandelaar schoenen weer aan ga trekken. Maar ik zeg je eerlijk, ik heb bij deze een mega goede ervaring gehad bij Reina en eigenlijk ben ik zeer benieuwd naar de mijn toekomstige review voor Cristina. Die 2 komen in een prachtige DUET. Zou zo meer willen neer leggen en ze beide goed te leren kennen. Dus ik trek voor morgen ofzo mijn wandelschoenen aan naar Den Haag en ga even bij Cristina langs. Vroeger toen ik ter wandel kwam was ik mega stoned en geil, nu denk ik er anders over na. Ik kom vaak genoeg zulke klasse Champions League vrouwen tegen in het uitgaan of op social media. Maar ik zeg jullie eerlijk, deze meiden zijn veel liever en stoerder dan Kim Kardashian. Ik heb meer respect voor deze dames, de dames vermeld op deze website, dan alle dames die nu een verification check hebben op Instagram of TIktok. Alle vrouwen moeten pijpen, deze meisjes rijden heren en stieren.
Maar ik werk dr inmiddels al 8jaar hihi
 
ik zag donderdagavond een blonde lolita op 110k1 staan. begon rond 1915.
niet eerder gezien. jullie een idee?

Denk dat je Sabrina bedoeld.

 
Denk dat je Sabrina bedoeld.

denk dat je gelijk hebt.
 
Een week volgehouden om niet te gaan naar Den Haag, ik ga niet mijn behoefde doen. Maar net bij Doubletstraat geweest, de bezetting is echt zo weinig. Rond welke periode zal de bezetting beter zijn?
 
Een week volgehouden om niet te gaan naar Den Haag, ik ga niet mijn behoefde doen. Maar net bij Doubletstraat geweest, de bezetting is echt zo weinig. Rond welke periode zal de bezetting beter zijn?
Sowieso niet op dit tijdstip en het is nog zomerperiode waar veel dames terug gaan naar het thuisland. Meestal rond 16:00 uur of in de avond na 20:00 uur. Periode in de zomer of rond kerst altijd drama bezetting
 
Hebben jullie een partner? Wil even weten hoeveel mannen vreemdgaan. Hoe verberg je deze hobby?
Ach wat heet vreemdgaan? Er zijn genoeg vrouwen die zeggen dvp bezoek door hun man niet als vreemdgaan te beschouwen omdat er dan geen liefde in het spel is. Zodoende zou er dan geen groot risico zijn dat de man zijn echtgenote zou verlaten voor een ander. Het hangt er dus helemaal van af hoe je partner er in staat ;)
 
Hebben jullie een partner? Wil even weten hoeveel mannen vreemdgaan. Hoe verberg je deze hobby?
@Soesie is van het CBS (Centraal Bureau Statistieken). Ik snap echt werkelijk niks van dit soort onzin op deze site. Wat is er nou zo boeiend aan om te weten of iemand een partner heeft of hoeveel mannen er vreemd gaan? Wat wil je lezen dan dat we hier allemaal getrouwd zijn? Ga lekker naar de Libelle website of hoe verberg je je hobby? Een beetje weldenkend mens weet dat toch zelf wel. Pfff kansloos dit. Fijne middag.
 
Even vraagje voor degene die ervaring hebben met die testbus op Geleen/Doublet. Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan, heb dus een sms gekregen dat uitslag bekend is. Maar ik moet inloggen met pin- en ordernummer, maar die heb ik niet gekregen. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan