Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat me vanavond opviel in de doublet was dat het druk was met latina's.
Zowel de passages 11/25, 16, 31 en bijv nr26 waren helemaal bezet.
Hopelijk is het geen incident.
Dat is goed om te horen, waarschijnlijk komen al de latinas weer terug van familiebezoek in het thuisland.
De stenen en witte passage zat het altijd al vol met Latina, op een Bulgaarse na in de witte passage.
 
Ik was laatst in de geleenstraat ik zag deze kamer dame. Blond denk 1,7m lang minimaal en roze bikini. Wellicht Oostblok. Zie bijlage vd kamer vanuit street view groen omcirkelt. Wie weet wie zij is en heeft zij een recensie?

//Mod edit, geen foto's plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ook in de doublet straat nummer 29 zag ik 2 dames. Eentje licht getint beetje Indisch lang ook en eentje zwart stijl haar Oostblok blauwe bikini zwarte string. Zie bijlage. Hebben zij reviews?

//Mod edit, geen foto's plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er enige (nieuwe) bbw gespot in Doubletstraat? Eventueel in grote witte passage? Want heb hierboven gelezen dat het gisteren vol zat met latina's.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met de kamers op de 1e verdieping in de Geleenstraat? Je kan door de spiegeling meestal de dames totaal niet goed zien.
Kan je de trap op lopen of is daar alleen de ingang dan? Is het de bedoeling dat je vanaf onder alles kan zien en beoordelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan