Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel verstandig vooraf te pinnen :)

Ik ben 1x heengegaan met het idee ik PIN wel even op de hoek (Geleen) bij die supermarkt, man man wat is dat ding vaak buiten werking!

Toen de supermarkt in, wat snoep gekocht en gevraagd of ik 50 euro mocht bijpinnen. Die man is ook niet gek, en zei is goed kost drie euro extra (Hij wist uiteraard waarom, de boef!)
Marktwerking op en top, dus opperman €53 "gepinned" en knallen met die ballen, whaa!

In mijn bescheiden wetenschap is de dichtsbijzijnde PIN op Den Haag HS, klopt dit ?
 
Mijn vaste wandelgebied is de Doublet sinds de sluiting van de ramen in Utrecht, ik wandel uitsluitend overdag overigens.

Qua gebied: Ik hou wel van de wat meer louche uitstraling van de Doublet en het volk, hoort een beetje bij het wandelen voor mijn gevoel. Het spijkerkwartier had ook zoiets en ik kon vroeger na een avond stappen in Utrecht ook echt lang blijven hangen in de Hardebollenstraat, een soort mini-versie van de Doublet zeg maar.

Mijn voorkeur voor MILF latina's zal er ook mee te maken hebben natuurlijk maar ook de sfeer vind ik echt fijner. In A'dam is voor mij de spui/ons echt het gebied. Met het verstrijken der jaren ben ik ook minder aan het lopen/kijken/twijfelen/lopen etc. dan vroeger. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar vaste dames en ben ook veel doelgerichter.

Qua geld was ik altijd A'dam en Utrecht gewend en zag eigenlijk nooit reden om in de Doublet onder de 50,- te gaan zitten. Ik betaal eigenlijk altijd tussen de 50-100. Ik heb wel een hekel aan klokkijksters maar dat leer je natuurlijk snel genoeg. Ik ben overigens ook zelden tot nooit langer dan 25min binnen.
 
In mijn bescheiden wetenschap is de dichtsbijzijnde PIN op Den Haag HS, klopt dit ?
Volgens mij zijn de geldautomaten op Den Haag HS tegenwoordig dichtgespijkerd, en is de dichtsbijzijnde die in de Albert Heijn tegenover HS.
Aan andere kant van HS (Laakhaven) schijnt ook een geldautomaat te zijn, maar die heb ik nooit gebruikt.
In de buurt van Den Haag CS zijn meer automaten.
 
Laatst bewerkt:
naast de peek en cloppenburg zitten volgens mij 6 pin automaten plm. 5 min. lopen vanaf de doub. voldersgracht net voorbij de markthof zijn er ook 2 is iets verder.
Bij de geleen hebben ze het beter voor elkaar atm als je de straat uitloopt, bij somnige dames kan je met tikkie betalen en er is ook een pandje waar je kan pinnen ☺️
 
Bij de geleen hebben ze het beter voor elkaar atm als je de straat uitloopt,
Bij geldautomaten van vage supermarktjes of toeristenzaken heb ik altijd het idee dat dat geen zuivere koffie is, dat je geplukt gaat worden met commissie om je geld op te kunnen nemen, daarom pin ik alleen bij geldautomaten van echte banken.
 
Bij geldautomaten van vage supermarktjes of toeristenzaken heb ik altijd het idee dat dat geen zuivere koffie is, dat je geplukt gaat worden met commissie om je geld op te kunnen nemen, daarom pin ik alleen bij geldautomaten van echte banken.
Ik begrijp wat je zegt, echter heb ik bij deze ATM totaal het gevoel niet dat er iets duister aan is.

Kan er naast zitten uiteraard, mijn voorkeur heeft ook banken of bij de Appie (laagste kans van skimmers) :ROFLMAO:
 
naast de peek en cloppenburg zitten volgens mij 6 pin automaten plm. 5 min. lopen vanaf de doub. voldersgracht net voorbij de markthof zijn er ook 2 is iets verder.
Bij de geleen hebben ze het beter voor elkaar atm als je de straat uitloopt, bij somnige dames kan je met tikkie betalen en er is ook een pandje waar je kan pinnen ☺️
Weet niet zeker, maar denk dat bij de AH aan het eind van de Voldersgracht ook wel een pinautomaat staat.
 
De Hema en de ondergrondse AH daarnaast heeft volgens mij pinautomaten binnen. De andere kleinere AH op de Grote Marktstraat (bij ondergrondse tramhalte Grote Markt) heeft dat niet. Als je middenin de binnenstad bent zijn er legio plekken om te pinnen.
 
Kan me voorstellen dat ze inmiddels paar woordjes NL spreekt, wilde graag in NL blijven. Heb ik zelf toen niet echt gemerkt. Ze is niet echt lang, donker/zwart haar tot iets over schouder.
 
Ik heb haar gister in de hunse niet gezien. Er zat er maar 1 in dat rijtje, En die kwam niet overeen met jouw omschrijving.

Dat gezegd, de Hunse is vrij rustig (max 1 dvp) op de keren dat ik er was (ik heb het over Hunse 4 en 2a). "Dat ik er was" is vrij vertaald de laatste 3 weken zowel dag als avond shift. Wellicht dat een andere wandelbroeder jou meer kan vertellen, ik niet helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan