Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Yanice gespot? Ze staat op 11/25 k2. Ze was een tijdje naar Spanje, ik ben wel benieuwd of ze al terug is. Tijdens haar afwezigheid heeft Erika daar gestaan, zij is herkenbaar aan haar kamerjas die ze altijd aan heeft.
 
Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.
 
Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.
Jammer. Ik vond het een mooi verhaal! En ja, zoiets kan altijd gebeuren, dat weet je van tevoren nooit, maar maakt een date met een dame zoveel leuker (en daardoor herhaalkans 100%😃). Wel het koppie erbij blijven houden natuurlijk
 
Waarom is mijn reactie verwijderd? Pfff….@Paulus2 jij hebt echt iets tegen mij heh, kan je mij niet uitstaan ofzo. Ik heb dit altijd man.
Dat snap ik dus ook niet 🤔
Volgens mij was het geen reactie maar een belevenis die je geschreven had.
Ik zit nu heel diep na te denken wat daarin gestaan heeft wat tegen de regels van dit forum is..
Iemand een idee?
 
Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.
kan je je belevenis op een ander forum schrijven want ik ben er benieuwd naar kan ik het ook lezen of mail het even naar mij?
 
Welke straaten zijn ramen te vinden in den haag
 
Eigenlijk best wel bizar dat er uberhaupt een gevaarlijke website als nzcforum kan bestaan.
Maar aan de andere kant vind ik het wel prettig omdat ik altijd kan checken of een dame die ik wil bezoeken daar een topic heeft. Zodra dat het geval is is het meteen een no-go.
 
Oke, in ieder geval degene die ervoor heeft gezorgd om het te laten verwijderen kan mij gewoon niet uitstaan of is jaloers, maar ik wil er helemaal niet stoer over doen als diegene dat denkt, ik vertel gewoon dat die dingen gebeuren als ik eenmaal binnen ben.

Er zijn ook genoeg andere berichten die juist helemaal niet over de dames in Den Haag gaan en die worden niet verwijderd en ik had het juist over de dames in Den Haag wat ik met verschillende dames hebt ervaren en dan wordt dat verwijderd. Ik heb dit vaker meegemaakt, sommige mensen denken dat ik loopt te pronken over wat ik allemaal kan regelen. Dit noem ik gewoon jaloezie en misgunnen.

Komt wel een beetje pronkerig over hoor.
Die dames zullen best wat extraatjes doen bij sommige mannen. Net even wat intenser zoenen of niet moeilijk doen over de tijd, net wat meer complimentjes geven etc..
Maar dat wil niet zeggen dat ze verliefd op je is of je een super hot guy vindt oid. Als je net wat aantrekkelijker bent dan de gemiddelde wandelaar (wat op zich niet moeilijk is) en je hebt een jonge griet tegenover je wil ze je al vasthouden. Of als ze aan je gedrag/portemonnee het gevoel krijgt dat ze er veel uit kan trekken doen ze dat. Zo bijzonder is het niet. Als ze je echt zo geweldig zou vinden zou ze geen geld van je aannemen en je vragen om ieder avond langs te komen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat snap ik dus ook niet 🤔
Volgens mij was het geen reactie maar een belevenis die je geschreven had.
Ik zit nu heel diep na te denken wat daarin gestaan heeft wat tegen de regels van dit forum is..
Iemand een idee?
Ja meer een belevenis idd, er stond helemaal niks in wat tegen regels van dit forum is. Dus daarom snap ik het niet.

Komt wel een beetje pronkerig over hoor.
Die dames zullen best wat extraatjes doen bij sommige mannen. Net even wat intenser zoenen of niet moeilijk doen over de tijd, net wat meer complimentjes geven etc..
Maar dat wil niet zeggen dat ze verliefd op je is of je een super hot guy vindt oid. Als je net wat aantrekkelijker bent dan de gemiddelde wandelaar (wat op zich niet moeilijk is) en je hebt een jonge griet tegenover je wil ze je al vasthouden. Of als ze aan je gedrag/portemonnee het gevoel krijgt dat ze er veel uit kan trekken doen ze dat. Zo bijzonder is het niet. Als ze je echt zo geweldig zou vinden zou ze geen geld van je aannemen en je vragen om ieder avond langs te komen.....
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ze verliefd zijn of mij een super hot guy vinden . En ik heb ook helemaal niet extra betaald voor die extraatjes, dat is het nou juist. Sommigen moeten er extra voor betalen en ik krijg het bij de instaptarief. En ik ben heus niet de enigste, een dame kan je gewoon leuk vinden en willen ook gewoon intiem met je zijn alsof alles zakelijk moet zijn, ik ben ook nog vrij jong en de meeste hier op het forum zijn allemaal ouder dan ik. Maar ik heb niets gezegd over verliefd zijn en dat ze mij super aantrekkelijk vinden.
 
Collega's !

Hoe ziet jullie dag er eigenlijk uit als je naar Den Haag afreisd ? Doen jullie dit tussen werk door ? Nemen jullie er vrij voor ? Of wonen jullie in de buurt en denken jullie soms hè , ff wippen !

Ik zelf maak er namelijk altijd een dag van. Ik vertrek dan rond 9 sochtends vanuit Amsterdam. Eerst ergens ontbijten en koffie. Dan uurtje Doubletstraat. Dan weer ergens koffie . Dan nog een toetje in de Doubletstraat. En dan op de terugweg naar Amsterdam, nog even langs een dartwinkel. Die zijn er namelijk niet hier.

Een hele dagplanning, maar erg leuk.
 
Collega's !

Hoe ziet jullie dag er eigenlijk uit als je naar Den Haag afreisd ? Doen jullie dit tussen werk door ? Nemen jullie er vrij voor ? Of wonen jullie in de buurt en denken jullie soms hè , ff wippen !

Ik zelf maak er namelijk altijd een dag van. Ik vertrek dan rond 9 sochtends vanuit Amsterdam. Eerst ergens ontbijten en koffie. Dan uurtje Doubletstraat. Dan weer ergens koffie . Dan nog een toetje in de Doubletstraat. En dan op de terugweg naar Amsterdam, nog even langs een dartwinkel. Die zijn er namelijk niet hier.

Een hele dagplanning, maar erg leuk.
Geen hele dag, maar een rondje Geleen-Hunse- door naar Doublet en dan weer via Geleen terug , is altijd leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan