Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
op 7K3 doubie stond van de week een mooie dame met zwart lang haar heeft 1 van jullie broeders haar al bezocht ik hoor het graag ze heeft bekend lief gezichtje geen tatoes slank postuur cup b borstjes niet al te groot 1.60
 
ik heb geen idee, het is voor mij al een paar maanden geleden, dat ik s'avonds in de Doubletstraat bent geweest.
Ik wist overigens niet eens dat ze weg was.
Misschien ook een idee, om een recensie over haar te schrijven, want die is er nog niet.
Ze overigens wat je zegt een behoorlijk bos hout en waar ik voor viel en ze heeft een "geile " kop. 🙈
Het is jammer dat ze niet wat jonger was.
Enorme bos hout. Ik werd er duizelig van. Gisteren was ze er niet helaas
 
Hoi Tom, ik ben erg benieuwd naar dit filmpje. Zelf ben ik al jaren opzoek naar Janna. Zon heerlijke geile vrouw. Jammer dat ze niet meer in Alkmaar aanwezig is.... :(
@Rens85 . Het filmpje heb ik weken later al gewist. Het is meer de kick tijdens de daad filmen. Deze Janna is toen voorgoed gestopt omdat wat ik begreep dat ze problemen had met de Slovaakse belastingdienst. In de tijd dat de prostitutie nog wat opbracht en je nog wat kon sjoemelen.
 
@Rens85 . Het filmpje heb ik weken later al gewist. Het is meer de kick tijdens de daad filmen. Deze Janna is toen voorgoed gestopt omdat wat ik begreep dat ze problemen had met de Slovaakse belastingdienst. In de tijd dat de prostitutie nog wat opbracht en je nog wat kon sjoemelen.
En nu zit er een teller op hoeveel personen er langs komen ?
 
Ik heb dit wel eens besproken met mijn vaste dame. Ze gaf aan dat zijzelf een vrij hoog bedrag opgeeft (het bedrag wat ze opgaf was niet eens de helft van wat ze verdient, toen ik dit aangaf rolde ze met haar ogen). Maar dat haar collega's circa 1.500/2.000 per maand ongeveer rekenen en opgeven.
Dus jah, al wordt er wat aangegeven, het komt bij lange na niet in de buurt wat ze daadwerkelijk verdienen.
 
Ik heb dit wel eens besproken met mijn vaste dame. Ze gaf aan dat zijzelf een vrij hoog bedrag opgeeft (het bedrag wat ze opgaf was niet eens de helft van wat ze verdient, toen ik dit aangaf rolde ze met haar ogen). Maar dat haar collega's circa 1.500/2.000 per maand ongeveer rekenen en opgeven.
Dus jah, al wordt er wat aangegeven, het komt bij lange na niet in de buurt wat ze daadwerkelijk verdienen.
Waar is dit een reacite op @hagenees1985 of heb je dit bericht per ongeluk in een "verkeerd " topic geplaatst
 
Hallo.
voor corona werkte er een roemeense rebecca met beugel in eindhoven.
Deze is dan naar den haag vertrokken. En schipperde tussen den haag en antwerpen. Toen den haag terug open hing ging ze terug naar daar.
Ik heb haar het laatst gezien en gesproken in 2021.
Ik zie in recensies dat er meerdere rebeccas zijn.
Iemand die kan helpen/duiden welke ik bedoel.
Is klein, roemeens, siliconen, had beugel nu wss niet meer. Tattoo voorarm vlinder en leeuw ringvinger.
Mss is ze van naam veranderd.

Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan