Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ben ik voor het eerst ergens naar binnen gegaan en ik heb m'n lesje over onderhandelen/ van te voren hier lezen wel weer geleerd. Ik wilde het met m'n stomme kop op de "echte manier" proberen. Tongzoenen is meer dan met het puntje van je tong de lippen van de ander aanraken...

Zijn er in de rosse buurten van Den Haag nog niet-rokers die wel echt tongzoenen? (Over Coco heb ik al gehoord, maar het houdt me een beetje tegen dat ik daar met een voor een half uur naar binnen moet)
 
@Rony80
Volgens mij had je deze zelf ook wel kunnen vinden, volgens
mij deze
 
@Rony80
Volgens mij had je deze zelf ook wel kunnen vinden, volgens
mij deze
De Luna die ik net zag zat op kamer 20 naast Lisa.
Volgens mij staat ze vaker in die buurt.
Ze kan niet de Luna zijn die gerecenseerd staat op 31k6, want ze is toch wel stuk ouder en is (mooi) voller en heeft zeker geen cup b.
 
Heren iemand al in de doub? Hoe is de bezetting en welke latinas werken er in 11/23p (rosalinda/rosana aanwezig?)

GR RF
Om 12 uur was al bijna de helft bezet van 11/25 bezet waaronder op zeker 4,5,7 en 10.
11 was volgens mij niet bezet.
Ik ken Rosalinda niet (denk ik)
In de hele doublet waren vooral in het rijtje 26, ,28 40 veel latina's.
Witte passage bijna leeg en 79 dicht
 
De Luna die ik net zag zat op kamer 20 naast Lisa.
Volgens mij staat ze vaker in die buurt.
Ze kan niet de Luna zijn die gerecenseerd staat op 31k6, want ze is toch wel stuk ouder en is (mooi) voller en heeft zeker geen cup b.
Dat dacht ik al, dat het niet om de zelfde Luna ging.
Er zijn een aantal latina's die dezelfde naam hebben, zo zijn er inmiddels 3 a 4 dames, met de naam Lisa, en ook de naam Jessica is goed vertegenwoordigd, dus zonder straataanduiding zegt het niet veel.
 
Dat dacht ik al, dat het niet om de zelfde Luna ging.
Er zijn een aantal latina's die dezelfde naam hebben, zo zijn er inmiddels 3 a 4 dames, met de naam Lisa, en ook de naam Jessica is goed vertegenwoordigd, dus zonder straataanduiding zegt het niet veel.
Ja, bij Sol, Crystal en Valeria is het duidelijk waar we het over hebben, maar Lisa, Jessica, Jenny, Luna en ook Sandra heb je een probleem.
 
Ja, bij Sol, Crystal en Valeria is het duidelijk waar we het over hebben, maar Lisa, Jessica, Jenny, Luna en ook Sandra heb je een probleem.
inderdaad, enige wat ze gemeen hebben is dat ze latina zijn, Vandaar dat een huisnummer vermelden wat meer duidelijkheid geeft.
Nou moet ik wel bij zeggen, dat veel van de dames regelmatig van kamer wisselen, zeker in beide passages.
 
ik heb Ariane daar ook vaak zien staan, maar er stond een tijdje geleden daar ook een andere lange meid, met veel botox en opgespoten lippen en wat goedkope tatoos, verder ik dacht ik ook dat ze een bril had.
Van zo dichrbij heb ik d'r niet gezien, maar ze zag er natuurlijk uit. (Haren waren volgens mij nepblond, maar ik kon geen tattoos ontwaken)
 
Van zo dichrbij heb ik d'r niet gezien, maar ze zag er natuurlijk uit. (Haren waren volgens mij nepblond, maar ik kon geen tattoos ontwaken)
ik denk dat het inderdaad de Roemeense Ariane is die je gezien hebt afgaand op je omschrijving. Ariana staat niet bekend als Coco, dat is een andere dame die Iraanse is, en geen blond haar heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan