Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ik zag en zie haar niet als een spermacontainer, zij komt denk ik uit een heel arm gezin en zij is de kostwinner voor het gezin en daarom doet ze dit werk. Zij doet dit niet omdat ze luxe designers wilt kopen of een luxe leefstijl wilt leiden zoals andere Roemeense dames. Zij staat er volgens mij al bijna 10 jaar hoorde ik.
Maar ik heb gewoon nog nooit eerder een dame ontmoet die zoveel heeft gelogen tegen mij.

Ja je hebt gelijk, hele dagen continu liegen en faken en ik geloof ook niet in hun illusies van "ik mis je", "ik denk vaak aan jou", " ik vind je heel leuk" en al dat andere domme lulkoek om alleen maar te proberen je zovaak mogelijk terug te laten komen en vooral als je een goedbetaalde klant bent.
Natuurlijk is ze aardig tegen de klant, zoals iedereen die een service verleent. De bakker doet dat ook bij een vaste klant. De hotelhouder ontvangt je als een oude vriend. En hoeveel wordt er niet geslijmt op het werk als je maar belangrijk bent. DVP's zullen zelden een vaste relatie aangaan met een klant, ze blijven je toch niet trouw. Begin daar maar niet aan, hoeveel oudere mannen zijn daar niet ingestonken. Natuurlijk is het niet erg reëel, maar haar fraaie lichaam is wel heel reëel. 🧞🤗
 
ik zag Irina met haar zusje staan op 5K1 en bij 4K2 stonden Lorie en Andra klaar daarnaast de bloedmooie Ruby uiteraard.
Ariana stond bij 16K en achter haar stond een hele mooie dame met zwart haar en een heel lief gezichtje weet iemand wie deze kleine mooie verschijning is zijn er reviews van haar bekend ik hoor het graag broeders alvast bedankt!
 
Wie is die kleine knappe latina op doublet 29k1?

dat is deze dame

 
dat is deze dame

Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.
 
Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.
Oke, dank voor de info. Zal volgende keer eens gaan checken.
Klein, behoorlijk stevige beentjes en achterwerk, en een heel leuk koppie.
Of ze een tattoo op haar benen had weet ik niet precies meer.
Ze zag er erg leuk uit, maar leek het niet heel druk te hebben.
Leek inderdaad een lichte latina, maar Roemeens kan ook en is ook geen probleem natuurlijk😊.
 
Terug
Bovenaan Onderaan