Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hij mag daar overigens helemaal niet vliegen met zijn drone (ik heb even gekeken naar dat filmpje van hem).
Klopt, maar dat wisten we vanaf 13 januari ook al toen deze ellende begon.

Ik vermijd voorlopig de straten en clubhuizen echt want als deze ***** eenmaal begint, dan blijft tie door en doorgaan, dat heeftie in Q1 van dit jaar bewezen aan iedereen!

Dat bedrijf Yellow Tiger uit Zoetermeer zullen dit nieuws waarschijnlijk ook al weten gezien het berichtje op hun website (die was eerst weggehaald maar nu weer terug zie ik) , dit staat op hun website nu:

Hierbij willen we kenbaar maken dat we NIET zijn verbonden aan het bedrijf of de persoon achter Yellow Tiger Media. Wij hebben geen YouTube kanaal en plaatsen geen video's! Helaas kunnen ook wij niet achterhalen wie deze persoon is of wat zijn intentie is. We hebben inmiddels contact gehad met de politie

deze ***** gebruikt dezelfde logo als dat bedrijf Yellow Tiger uit Zoetermeer in zn filmpje nu op YouTube.

Laatst bewerkt:
Ja wellicht dat zijn vaak wel de anti-hoerenlopers. Hij pakte het destijds ook behoorlijk obsessief aan en ddat had ik door na het kijken van dat 1e filmpje, echt een ********. Maar ik zeg daar toch niets geks mee? Ik bedoel waarom zouden we niet een goede foto van hem mogen zien? Is wel zo eerlijk als hij de wandelaren door de straten online gooit en de privacy schendt van iedereen.

Want je zou daar bv toevallig doorheen kunnen lopen als je daar woont en snel naar den haag hs wil en dan kom je op zn kanaal en verlies je wellicht je baan als je werkgever je spot in die straat? Daar denkt deze **** niet aan: iedereen is schuldig en moet boeten ofzo.

Hij heeft iig een aziatische kop met weinig gezichtsbeharing en een volle bos stijl zwarthaar.

Ziet er meer moluks/ indo achtig uit als ik inzoom en ook ze haar goed bekijk:

Kijk ik ben totaal geen voorstander van geweld, ik vind gewoon dat hij onmiddelijk die filmpjes eraf moet halen.

Hopelijk pakt de politie hem snel op!
Het zorgt er wel voor dat ik per direct stop met het bezoeken van dvp's in de raambuurten en privehuizen.
Hé, nu begrijp ik het even niet meer, want wat je hier opsomt, wekt bij het grote publiek eerder leedvermaak op en wordt als buitengewoon amusant ervaren, krijgt de onvoorwaardelijke goedkeuring en bevordert de populariteit van de "slechterik", die het helemaal niet kwaad bedoelde, maar gewoon grappig wilde zijn, en degenen die erdoor worden geraakt, zijn in werkelijkheid zelf schuldig, want ze zijn vrijwillig het risico aangegaan dat ze hier door iemand worden gefilmd, die dat vervolgens openbaar publiceert, wat natuurlijk totaal niet uitmaakt voor degenen die er niet door worden geraakt, of niet?

Laatst bewerkt:
Hé, nu ben ik toch een beetje geïrriteerd, want wat je hier opsomt, draagt normaal gesproken toch eerder bij aan het vermaak en je eigen populariteit en al het andere doet er toch niet toe, of wel?
Ik ben ook geirriteerd maar vooral doordat dat filmpje weer online staat waardoor veel wandelaren nu ongeblurred weer op yt staan.

Wat bedoel je precies met mn eigen populairiteit en dat het andere er niet toe doet? het gaat er mij om dat die ***** zsm opgepakt wordt en dat het **** filmpje van geleen en doublet zsm offline wordt gehaald van youtube.

Ik zie trouwens dat jij sinds 25-7-2025 een account hebt: toevallig 1 dag voordat deze **** weer actief is geworden.

Wat brengt jou op deze forum gezien het feit dat je 1e bericht hetgeen is wat je hierboven plaatst?

Laatst bewerkt:
wat een fluwekul, zonder dat ik er iets over had gelezen hier had ik die filmpjes nooit gezien...denk dat er amper mensen naar kijken trouwens...
nu even terzake: camelia is weer naar huis en komt waarschijk over een paar weken terug naar ons kouwe kikkerlandje om haar seksvakantie verder te zetten en een hoop mannen gelukkig te maken...
over een paar dagen is Lady M ook een paar weekjes weg maar dan is het wachten op stella die dan snel weer komt...

wat een fluwekul, zonder dat ik er iets over had gelezen hier had ik die filmpjes nooit gezien...denk dat er amper mensen naar kijken trouwens...
nu even terzake: camelia is weer naar huis en komt waarschijk over een paar weken terug naar ons kouwe kikkerlandje om haar seksvakantie verder te zetten en een hoop mannen gelukkig te maken...
over een paar dagen is Lady M ook een paar weekjes weg maar dan is het wachten op stella die dan snel weer komt...
Totdat je uit jouw directe omgeving een opmerking krijgt te horen van: "zo, was het lekker daar in de Geleenstraat?" Tenzij je er geen probleem van maakt natuurlijk 😉

ErinEruit zit in full Peter R. de Vries-modus. Forum uitpluizen, theorieën bouwen, alsof hij een cold case oplost. Volgende stap: zelf verborgen camera's plaatsen
Hahah daar heb je wel een goed punt. Grrr ik was zoo blij dat hij toen opgepakt was man, niet normaal! En nu word ik inderdaad weer superachterdochtig en vind t vooral klotte voor iedereen en de dvp's, vooral Chanel van dsgirls verdient dit niet. Maar zal dr over ophouden ;) haha back to business maar ErinEruit gaat er voorlopig ff niet meer in bij de dvp's #voorzorgmaatregel #achterdocht

300 views? Maar er schijnt meer ongeblurred materiaal gepost te worden op andere platforms, zoals TikTok. 😑😑 dus het is niet beperkt tot alleen YouTube. Maar goed, een ieder is dus gewaarschuwd! Niet alleen bij de ramen maar ook privéhuizen.
Op TikTok had dat filmpje van doublet: 157.000 views! En de andere filmpjes waren ook veel meer bekeken. Filmpje van dsgirls en maisonmonty had iets van 3000 views…

Terug
Bovenaan Onderaan