Muntari150
Newbie
Heeft iemand Camelia van de Geleenstraat recent nog gespot? Laatste keer dat ik bij haar was zou ze vlak erna op vakantie gaan namelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie heeft haar rust wel verdient....Heeft iemand Camelia van de Geleenstraat recent nog gespot? Laatste keer dat ik bij haar was zou ze vlak erna op vakantie gaan namelijk.
Tegen mij vertelde ze in oktober weer terug te komen.Heeft iemand Camelia van de Geleenstraat recent nog gespot? Laatste keer dat ik bij haar was zou ze vlak erna op vakantie gaan namelijk.
Nicee geile Erika ze vertelde me dat ze een keer gangbang had gehad met 8 man.. geile nympho is dat johBeste collega's,
De Roemeense Erika is weer terug
Ze zit in de 4e kamer van de Kattenkop.
Have fun!!
Holy fuck daar zou ik zeker aan meedoen! Denk dat ik toch ff langs ga dit weekend voor deze geile donder.. voor mij is ze echt de geilste roemeense petite dame van de haagse stratenNicee geile Erika ze vertelde me dat ze een keer gangbang had gehad met 8 man.. geile nympho is dat joh![]()
Bedoel je die ene rebecca van 110pBenieuwd wanneer Jennifer van 74k5 er weer zal zijn. Weer goed zin in deze topper !
En de petit Rebecca (was even terug maar ook weer snel weg)
Jaa same here haha wie start een gangbang met Erika waar kunnen we ons aanmelden..Holy fuck daar zou ik zeker aan meedoen! Denk dat ik toch ff langs ga dit weekend voor deze geile donder.. voor mij is ze echt de geilste roemeense petite dame van de haagse straten![]()
Het inderdaad wel handig om te weten over welke Rebecca het gaat, er zijn er minimaal 3 in de Geleenstraat/Hunsestraat.Bedoel je die ene rebecca van 110p
Het kan zijn dat er meerdere rebecca's zijn in de hele straat, maar volgens mij heb je bij 110p maar 1 rebeccaHet inderdaad wel handig om te weten over welke Rebecca het gaat, er zijn er minimaal 3 in de
nou vraag t haar eens zou ik zeggen, ik heb dr nr niet. Stel je voor dat ze een uur lang GB organiseert in doublet, nou dat wordt dan feest. Weet niet eens of dat mag eigenlijk. Ik heb weleens 2 mannen bij 1 dame naar binnen zien gaan maar vraag me af of het wel mag als je met 10 man met 1 dame naar binnen gaat om haar achter elkaar te neuken.Jaa same here haha wie start een gangbang met Erika waar kunnen we ons aanmelden..![]()
Nou ik ga t dr wel vragen zo en anders morgenZoveel mag daar niet maar het betekent niet dat het niet gebeurd..
Excuus, onlangs was ze terug op 51 k1Ja, dat klopt, maar @Mab schreef niet welke Rebecca hij bedoelde.
Zet dat maar uit je hoofd.Nou ik ga t dr wel vragen zo en anders morgen
Oke oke ik zal t bij een standaard bezoek houden danZet dat maar uit je hoofd.
Misschien kunnen jullie dan zeggen dat jullie van de brandweer zijn en bezig met een oefening: straalpijpen testen.Die gangbang kan je dus mooi vergeten , want dat is niet toegestaan .
Bovendien kan je je nu al amper omdraaien in die kleine kamer wanneer je een stijve leuter hebt : laat staan met 10 van die omhoogstaande apparaten ....
Vroeg ik mij ook onlangs af, had toen navraag gedaan bij haar raamburen en die gaven aan het niet zeker te weten maar misschien volgende week.Is er al bekend wanneer Sabrina terug komt? Of ze überhaupt terugkomt? Ik had haar na een eerder bezoek geappt op 12 juli. Bericht kwam wel aan maar ik kreeg geen reactie vanwege haar vakantie. Zojuist weer een appje gestuurd maar dat komt nu niet meer aan. Ik heb nog wel een profiel foto van haar.