Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ach Dexter zo heeft ieder zn ding. Ik ben zelf ook niet perfect, maar ik hou wel echt van dvps, en zonder hen zou het leven een stuk vervelender zijn. Paul zorgt voor tijdige en betrouwbare info dag in, dag uit en heel wat mannen zijn klaargekomen door zn info en heel wat dvps verdienen meer geld doordat hij ons informeert wanneer ze er zijn, hey daar ben ik blij mee

Ja ach Dexter zo heeft ieder zn ding. Ik ben zelf ook niet perfect, maar ik hou wel echt van dvps, en zonder hen zou het leven een stuk vervelender zijn. Paul zorgt voor tijdige en betrouwbare info dag in, dag uit en heel wat mannen zijn klaargekomen door zn info en heel wat dvps verdienen meer geld doordat hij ons informeert wanneer ze er zijn, hey daar ben ik blij mee
idd pluim in de reet van paulus

Je ziet hoe overtrokken hij reageert wanneer iemand iets vraagt wat kennelijk al een week geleden is beantwoord (lol?). En dat doet hij elke dag opnieuw. Stiekem hoopt hij dat iemand zo'n vraag stelt zodat hij weer tekeer kan gaan. Tis een complex.
Wat is jouw goede voornemen voor komend jaar? Het schrijven van je eerste recensie wellicht?

zonder paulus2 zou je zelf door de straten moeten gaan om erachter te komen of de dame naar keuze aanwezig is, ik hoop dat paulus2 een kerstbj krijgt van alle dvps in geleen gezien hij ongetwijfeld ervoor heeft gezorgd dat de klanten naar geleen gaan voor hun favoriete dvp
En daarvoor zijn we hem dankbaar , maar soms leuker reageren mag best!!

Wat is jouw goede voornemen voor komend jaar? Het schrijven van je eerste recensie wellicht?
Toen ik mijn vorige account had, schreef ik af en toe nog wel eens een recensie. Naar aanleiding van een recensie van mij kreeg ik een reactie van een forumlid die deze dame ook had bezocht, een lid van het eerste uur. Hij schreef, dat was lekker he, het viel inderdaad niet tegen.

Ik heb nog een tijd met hem contact gehouden, hij schreef veel recensies, nam het zelfs heel serieus en schreef ze eerst als een concept in een word bestand. Liet het toen even bezinken en ging er dan steeds aan schaven tot dat hij het de moeite waard vond om het te plaatsen, het moest voornamelijk grappig en vlot geschreven zijn.

Op een gegeven moment maakte ik een compliment over een van zijn recensies, en zijn positieve ervaring bij de dame. Hij schreef mij toen terug, dat het helemaal niet zo gegaan was, zoals hij beschreven had, maar dat het eigenlijk een vrij negatieve ervaring was, maar hij wilde de dame niet kwetsen, dus schreef hij een positieve ervaring. Hij zei, dat hij dat wel vaker deed.

Inmiddels heeft hij meer dan honderd recensie geschreven. maar eigenlijk zijn die recensie van he, mijn inziens niks waard, zeker als je de negatieve aspecten niet wilt benoemen. Dus sindsdien neem ik de recensies met een korreltje zout, zeker van bepaalde leden en schrijf ik zelf geen recensies meer. Nou moet ik daar nog wel aan toevoegen, dat ik het laatste jaar, nauwelijks of geen dames hebt bezocht, dus kan je daar ook niet over recenseren.

Laatst bewerkt:
Hoi hoi, weet iemand of Elly geleen 122k1 werkt? Of wanneer ze weer aanwezig is? 😃
😊

Nee, die is er tussenuit, ik meld het hier als ze terug is.

hij schreef veel recensies, nam het zelfs heel serieus en schreef ze eerst als een concept in een word bestand.
Recensies vind ik ook leuk voor mijzelf.
Als je een topbezoek heb gehad beleef je het nog een keer in je hoofd overnieuw als je een recensie schrijft. Bij een waardeloos bezoek kun je even je frustratie wegschrijven. Kortom, het kan ook nuttig voor jezelf zijn.

Vaak laat ik wel bepaalde details weg, zodat je wel anoniem blijft. Ik heb hier wel eens gelezen dat er stille wandelaars zijn die aan de haal gaan met recensies, bijvoorbeeld als er is geschreven dat iemand langer kon blijven zonder bijbetaling. Deze gasten laten dan de recensie aan de dame zien en eisen dan ook meer tijd zonder betaling. Achteraf is de recensie schrijver dan de pineut als de dame weet wie het is.

Hij schreef mij toen terug, dat het helemaal niet zo gegaan was, zoals hij beschreven had, maar dat het eigenlijk een vrij negatieve ervaring was, maar hij wilde de dame niet kwetsen, dus schreef hij een positieve ervaring. Hij zei, dat hij dat wel vaker deed.
Dame niet willen kwetsen dat is niet verkeerd, dat hoeft ook niet. Maar van iets slechts iets goeds maken, dat hoeft ook niet. Mijn mening.

Als je een topbezoek heb gehad beleef je het nog een keer in je hoofd overnieuw als je een recensie schrijft. Bij een waardeloos bezoek kun je even je frustratie wegschrijven. Kortom, het kan ook nuttig voor jezelf zijn.

Vaak laat ik wel bepaalde details weg, zodat je wel anoniem blijft. Ik heb hier wel eens gelezen dat er stille wandelaars zijn die aan de haal gaan met recensies, bijvoorbeeld als er is geschreven dat iemand langer kon blijven zonder bijbetaling. Deze gasten laten dan de recensie aan de dame zien en eisen dan ook meer tijd zonder betaling. Achteraf is de recensie schrijver dan de pineut als de dame weet wie het is.

Persoonlijk vind ik de negatieve recensies meer waard zijn dan positieve recensies. Zodat je geld nuttig besteed aan een dame die het wel verdient.

Vanmiddag schrok ik en bleef staan ter hoogte van nummer 98 . Ik hoorde constant onregelmatig gegil en erg zwaar gekreun van nr 100 b2 . Het zijraampje stond op een kiertje en de gordijnen waren dicht ...

Ik dacht : " het zal toch niet zo zijn dat Leyla aan het bevallen is" ??

Nee dat zou toch te gek voor woorden zijn .....

Af en toe ging het gordijn een klein stukje open en zag ik een nieuwsgierige koppie naar buiten kijken !
Dat zal deze meneer wel gedaan hebben om te checken of hij genoeg "luisteraars" had die zijn fetish beloonden : net als Frits Spits .

Jammer dat het gordijn niet helemaal open ging , want dan had het inmiddels aanwezige publiek de meneer (die waarschijnlijk een paar vuistjes verwerkte), voorzien van een groot applaus ....

Wie weet voldoen Frits en Leyla de volgende keer hier aan :
het zal deze genietende meneer waarschijnlijk een nog gróter hoogtepunt brengen en dat helemaal gratis en voor niets ..

Helemaal mee eens. Ik merk wel dat hoe meer ervaringen ik/we opdoen, de vergelijkingen wel kritischer worden. Beter weten wat "goed is" en beter bij je past denk ik.
Zowel positieve als negatieve recensies hebben hun waarde. Life is simple 🤪
Jep! Mee eens.

Terug
Bovenaan Onderaan