Johnny Walk
Forumfiel
Geleenstraat 51 bestaat niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry, hunzestraat 51, kamer 4. Zit net op de grens van de staatnaam, foutje is menselijkGeleenstraat 51 bestaat niet
Ja, dat klopt, heel gemakkelijk te vinden.Waarschijnlijk is dat dit draadje:
![]()
Recensie - Ramona, Amsterdam Ruysdaelkade 121 k3 (Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Geleenstraat 23 k10)
Enkele toertjes wandelen en telkens ik voor haar raam passeerde, keek ze telkens met een sensuele en uitnodigende blik naar mij. Eigenlijk wou ik er al direct naar binnen, maar vond het wel leuk hoe ze mij telkens met haar blik charmeerde. En een tiental min. later , als ze haar deur opende en...www.girlsreview.nl
Sorry, de ervaring was zo top bij Carmen, dat ik bij thuiskomst aan een lekker belgisch biertje ben gegaan om het een mooie afronding te geven. Blijkbaar niet meer helemaal helder nu, antwoord morgen weerHunsestraat ...
Ben je weer lekker zuur jongen? Man man man…..Zoeken is moeilijk ...
Nee, ik ben niet zuur, maar vraag me dan af hoe mensen zoeken, want de gevraagde topics waren heel makkelijk te vinden.Ben je weer lekker zuur jongen? Man man man…..
Mee eensNee, ik ben niet zuur, maar vraag me dan af hoe mensen zoeken, want de gevraagde topics waren heel makkelijk te vinden.
Ach ach Davy toch, jij bent zelf zuurBen je weer lekker zuur jongen? Man man man…..
Wat was je kwijt? Ik vroeg laatst p+n en was meteen 100 euro. Voor extra kwam er nog meer bij.Ja, Carmen was er.
Toen een hele rij kijken-kijken-niet-kopen wandelaars aan haar raam info had gevraagd, ben ik maar gelijk naar binnen gewandeld toen haar raam weer even vrij was en een lekker kinky half uurtje gehad.
Zo dom is deze hobby, het kan leeg zijn, maar als net een dame die jouw bevalt er wel is heb je toch een mooie dag.
Doublet maar 5min geweest en meteen omgedraaid. een complete lange leegte
100 euro voor 30min soft-sm sessie. Voor een kinky sessie is dat de prijs voor 30min bij het raam en dus correct. Ik heb dus geen p+n afgenomen.Wat was je kwijt? Ik vroeg laatst p+n en was meteen 100 euro. Voor extra kwam er nog meer bij.
komt ook door het weer broeder @Paulus2 dikke laag witte sneeuw is geen pretjeMomenteel is de bezetting matig, waarschijnlijk vanavond ook.k
Wat zijn de mogenlijkheden bij een soft-sm/kinky sessie bij haar?100 euro voor 30min soft-sm sessie. Voor een kinky sessie is dat de prijs voor 30min bij het raam en dus correct. Ik heb dus geen p+n afgenomen.
Bedankt Paulus, scheelt mij een rit! Dan stel ik mijn bezoek uit tot morgen of later van de week.Momenteel is de bezetting matig, waarschijnlijk vanavond ook.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb haar in ieder geval gisteren overdag en avond in ieder geval niet gezien en vorige week ook niet toen ik er was.Is Laila van 106 b5 nog werkzaam in de Geleenstraat??
En zo ja, op welke dagen .
Ik heb haar al een tijdje niet gezien.Is Laila van 106 b5 nog werkzaam in de Geleenstraat??
Helaas is ze tegenwoordig niet werkzaam en komt pas in maart terugIs Laila van 106 b5 nog werkzaam in de Geleenstraat??
ik twijfel om vnv even langs te gaan voor een 2026 wipOverweeg straks of in de avond weer even naar de Geleen te gaan. Iemand die vandaag toevallig is geweest en wat kan zeggen over de bezetting of over dames die weer teruggekeerd zijn?
Ik weet dat zondag normaal niet de beste dag is, dus als het tegenvalt stel ik het wellicht uit tot morgen. Thanks alvast!
Mocht je gaan hoop ik dat je wat leuks vindt, genietze!ik twijfel om vnv even langs te gaan voor een 2026 wip
Betreft Ella van Geleenstraat 122.Iemand die weet waar Ella gebleven is? ze werkte tijdelijk op de RDK in ams maar nu reageert ze al een tijdje niet meer
Bedankt voor de info.Helaas is ze tegenwoordig niet werkzaam en komt pas in maart terug![]()