Benaantje93
Vaste klant
Heeft iemand de Colombiaanse July vandaag gezien?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag weer terug.Weet iemand wanneer Diana van Geleen110-k1 terugkomt?
Zij was wel een parel. Volgens mij ging ze studeren. Denk niet meer dat we haar terugzien.Vaak als ik dit draadje doorscroll hoop ik dat de Roemeense Roxy plots weer terug is (Geleenstraat 23). Dat is en blijft wishful thinking maar ze is al eens eerder na een definitieve stop voor een korte periode teruggekeerd. Fingers crossed.
Ze werkt elke dag ...Heeft iemand de Colombiaanse July vandaag gezien?
Behalve afgelopen 2x dat ik zonder te checken die kant op ging. Toen stond het raampje leeg.Ze werkt elke dag ...
Gisteravond stond er een dame met mooie opgespoten lippen en zwart haar op Hunsestraat 51 k3. Voorheen zag ik haar eens om de hoek staan bij Geleenstraat 23 ergens tussen k2-6.
Enig idee wie dat is? Dan kan ik lezen of het een TMM is of niet.
Dat zal dan wel voor de Pasen of 's-avonds zijn geweest.Behalve afgelopen 2x dat ik zonder te checken die kant op ging. Toen stond het raampje leeg.
Ik kom er net vandaanHeeft iemand de Colombiaanse July vandaag gezien?
Haha.....Daar heb ik het toch helemaal niet over?
Ik reageerde niet op jou ...
Volgens mij heet ze Celine
Nee, ze zat wel te roken. Ik ken haar ook totaal niet, wel superaantrekkelijke dame dus goed dat ze op de plek van Ruby werktHad ze een bril op?
Sowieso zoek je dan niet helemaal goed.Hi @modjomaster , is er een review pagina van die roemeense brunette Anna die in doublet in de avonden achter de raam van Ruby is? Ik heb 10 pagina's van Anna's doorzocht en kan de pagina niet vinden. Ze is denk ik 165, bruin lang haar, slank en mooie borsten en billen. Ik heb dr ff kort gesproken en ze kon goed Engels spreken en ze leek me 30-35 jr
Hi @modjomaster , is er een review pagina van die roemeense brunette Anna die in doublet in de avonden achter de raam van Ruby is? Ik heb 10 pagina's van Anna's doorzocht en kan de pagina niet vinden. Ze is denk ik 165, bruin lang haar, slank en mooie borsten en billen. Ik heb dr ff kort gesproken en ze kon goed Engels spreken en ze leek me 30-35 jr
Als je haar bedoelt: dan denk ik niet dat zij het is want de Anna die ik sprak op de plek van Ruby had lang vol bruin haar en was niet blond. Ruby zit toch op 4k4 dacht ik. Bedoel je deze dame?Ineens dringt het tot mij door wie je bedoeld. Ik was er gisteren even en toen zat Anna die voorheen op Doub 12 stond in de allereerste kamer aan de linkerkant.
Waarschijnlijk 4k1.
Ze stond voorheen dus op 12.
De doorgewinterde wandelaars zullen weten wie ik bedoel.
Dank - ik ga voortaan zo zoeken idd dit wist ik niet eerder haha goede website hoor. Kan alleen deze Anna niet vindenSowieso zoek je dan niet helemaal goed.
Op het zoekscherm kan je "dit forum" selecteren, dan wordt het aantal zoekresultaten beperkt.
Zeker ik denk dat ik Reacher ga kijken op amazon prime - lekker rustig op de bank met een biertje erbijIs het vanavond een beetje prime time heren? Pf is het rustig?
Nog een tip voor degene die Amazone prime hebben, de Britse serie, a town called malice.Zeker ik denk dat ik Reacher ga kijken op amazon prime - lekker rustig op de bank met een biertje erbij
er staan wel een paar Anna's in de doubie degene die ik ken zijn er 2 1 blond met grote tieten en 1 met bruin haar die al hele lange tijd er niet is geweest al maanden of 1 jaar met bruin kort van stuk en ook best grote tietenIneens dringt het tot mij door wie je bedoeld. Ik was er gisteren even en toen zat Anna die voorheen op Doub 12 stond in de allereerste kamer aan de linkerkant.
Waarschijnlijk 4k1.
Ze stond voorheen dus op 12.
De doorgewinterde wandelaars zullen weten wie ik bedoel.
Juist die is het! Ze heeft echt een latina body en sprak best goed Engels en kon aan haar gezicht zien dat ze werkervaring heeft. Ik vroeg haar wat haar "regels" zijn gezien ik dr niet kende en toen wilde ze weten wat ik geil vind terwijl ze haar sigaret aan het roken was. Bestaat er een pagina over haar master of the modjo's? (Dankjewel). Ze was op 4k4 toen ik dr sprak, naast de sexy Ariana met briler staan wel een paar Anna's in de doubie degene die ik ken zijn er 2 1 blond met grote tieten en 1 met bruin haar die al hele lange tijd er niet is geweest al maanden of 1 jaar met bruin kort van stuk en ook best grote tieten
Juist heel knap gezichtje en volgens mij ook wel zelfverzekerd. Maar was dat een goede ervaring? Ze zei tegen mij dat ik aan haar lichaam mocht zitten, maar geen zoenen en vingeren zoals bij de meeste roemeense in doublet (althans dat is mn ervaring in doublet bij de mooie roemeense, bij geleen bieden er een aantal wel zoenen aan).het is echt vreemd maar ik kan geen review van mij vinden over die Anna met bruin haar terwijl ik heel vaak bij haar ben geweest. Ze stond vroeger vaak bij K10 maar is erg lang weg geweest dat weet ik wel ook mooi gezichtje en ze is kort van stuk