Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja zeker goede ervaring bij Anna doggy is een feest bij haar goeie kont heeft ze, ze is alleen nu niet meer heel jong denk ik ik schat zelfs rond de 30 maar ziet er niet zo uit ze ziet er jonger uit
Het is blijkbaar toch geen Roemeense want ik heb haar vanavond geneukt op 4k1 in doublet en ze vertelde me dat ze oorspronkelijk uit ecuador komt en heen en weer reist naar Madrid.

Roemeens natuurlijk nee ik kan nog niks vinden over haar
Is ze Roemeens, zeker? Dan heeft ze snoeihard tegen me gelogen😅 ze had ook een tattoo waar "horny" op te zien was. Weet je zeker dat het de Anna was die jij tijdje terug had geneukt? Ze was dus gisteravond op 4k1 en op 4k3 zag ik Amy. Het is zeker een mooie dame met een mooi lichaam, wel siliconen borsten maar die zijn goed gedaan.

Laatst bewerkt:
Is ze Roemeens, zeker? Dan heeft ze snoeihard tegen me gelogen😅 ze had ook een tattoo waar "horny" op te zien was. Weet je zeker dat het de Anna was die jij tijdje terug had geneukt? Ze was dus gisteravond op 4k1 en op 4k3 zag ik Amy. Het is zeker een mooie dame met een mooi lichaam, wel siliconen borsten maar die zijn goed gedaan.
Welke taal heb je met haar gesproken dan @ErinEruit ? Als je het verschil kunt horen tussen Roemeens en Spaans ben je er zo achter. Ik snap zowiezo niet waarom een dvp moet liegen over waar ze vandaan komt. Als de service goed is, wat maakt het uit voor ons als klant toch?

Welke taal heb je met haar gesproken dan @ErinEruit ? Als je het verschil kunt horen tussen Roemeens en Spaans ben je er zo achter. Ik snap zowiezo niet waarom een dvp moet liegen over waar ze vandaan komt. Als de service goed is, wat maakt het uit voor ons als klant toch?
misschien heeft ze niet gelogen, maar heeft hij haar nooit eerder gesproken en er vanuit gegaan dat ze Roemeens was, net als de andere meiden, dat kan ik mij goed voorstellen.
Ik heb ook wel een gedacht dat dacht dat een dame Roemeens was, maar toch Zuid Amerikaans bleek te zijn, immers heb je die ook in allerlei soorten en maten.

Volgens mij zag ik haar en herkende ik haar als de spaanse of uit equadore die op 75K1 en 75k6 onder de trap heeft gestaan. Ze was toen wel strakker en droeg zo af en toe ook een bril.
Wie weet is er iemand die haar naam nog weet.

Degene die ik denk dat zij dat zou kunnen zijn zat op 4k1.
Wel een stukje aangekomen en ik kan het mis hebben. Inderdaad was die op 75k1 Angelika... die bedoel ik.
Maar weet niet zeker of zij dat is.

Nee die op 4k1 is Anna, denk had één keer bezocht toen ze bij 12k2 stond en vond het tegenvallen.

Laatste keer dat ik met Angelika sprak was in 2021 en ze vertelde mij ze was met een opleiding begonnen. Had haar veel succes gewenst en erna nooit meer van haar gehoord.

misschien heeft ze niet gelogen, maar heeft hij haar nooit eerder gesproken en er vanuit gegaan dat ze Roemeens was, net als de andere meiden, dat kan ik mij goed voorstellen.
Ik heb ook wel een gedacht dat dacht dat een dame Roemeens was, maar toch Zuid Amerikaans bleek te zijn, immers heb je die ook in allerlei soorten en maten.
Volgens mij is het @modjomaster , die schreef dat ze Roemeens is.

Terug
Bovenaan Onderaan