Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is Christina. Dame is een tijdje weggeweest. Er is al een topic. Haar inzet wordt als wisselend ervaren. Ben benieuwd naar jouw ervaring.

Ik heb zelf een paar jaar geleden deze dame bezocht. Ziet er leuk uit, mooi koppie, maar wel een klein buikje, dat is even tegenvallen als de kleertjes uit gaan.
Vrij vriendelijk is ze bij het langslopen, maar de inzet is niet best. Deze dame kan je mijn inziens beter skippen

Nogmaals deze vraag;

Staan er op de Geleenstraat nog marokkaanse dames, net als vroeger in de jaren 2009/10?
Ik weet niet zeker of deze vrouw Marokkaans is, maar het zou kunnen.

Ik weet niet zeker of deze vrouw Marokkaans is, maar het zou kunnen.

Als het de dame is die ik denk dat het is, is ze een Nederlands/duitse dame met een Tunesische achtergrond (althans, wat ze mij vertelde)

Aha ja ik zie alleen dat beide reviews lichaamstype = atletisch hebben aangegeven maar als ik zo van beneden kijk, dan lijkt zij eerder volslank of is dat omdat ze boven staat? Wel bloedmooie dame maar kan niet peilen of ze iedereen toelaat en daardoor loop ik meestal door

Is al weer wat jaartjes geleden dat ik haar bezocht, maar toen normaal gebouwd. Maar het is voor mij zelf ook wat kilootjes terug.

======================
De dame die genoemd wordt in voorgaande berichten is NIET de Marokkaanse dame die sommigen bedoelen !

Deze dame met onderstaand topic heeft de vermelde leeftijd van tussen de 25 en 30 jaar en heeft volgens mij een donkere huidskleur !

=====================

De bedoelde Marokkaanse dame noemt zichzelf "Leyla " en haar naam staat ook zo geschreven op haar naambordje ....

Ze staat overigens op nummer 100 b 1 (boven dus) en stond voorheen o.a. op nr 51 en 98 .

Voor ze op de Geleen begon en dat is ongeveer 15 jaar geleden , was ze werkzaam op "het Zandpad" in Utrecht.
Ook is ze tussentijds actief geweest in Alkmaar.

Via de zoekfunctie (Leyla Alkmaar) kom je 2 topics tegen waarin een werkende link staat met zelfs recensies uit een vroegere periode.

Ik heb haar ooit gevraagd of zij Marokkaanse is en haar antwoord hierop was : "dat klopt , en dat al sinds mijn geboorte" ......

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan