Algemeen Den Haag algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook al gevraagd in 'Waar zit deze dame nu?' forum maar misschien hier een grotere kans.

In 2016- 2018 en waarschijnlijk daarna ook nog tot corona stond in Den Haag op Hunsestraat 51 k6 (de middelste kamer van het schuine stuk, soms in de ramen ernaast) Monika uit Bulgarije (dacht ik te herinneren, kan ook Hongarije zijn). Toen een jaar of 22-24 schat ik. Ze was ca 1.60m, siliconen borsten maar leken net echt, blond, soms bruin haar.
Ze was niet heel spraakzaam, maar de seks was erg goed en ze gaf naar mijn mening de beste pijpbeurten van de Geleen, met afwisselend deepthroat.
Er stonden daar verschillende Monica's, het gaat hier om de kleinste uit Bulgarije/Hongarije.
Wie weet of zij nog ergens werkzaam is?

Ook al gevraagd in 'Waar zit deze dame nu?' forum maar misschien hier een grotere kans.

In 2016- 2018 en waarschijnlijk daarna ook nog tot corona stond in Den Haag op Hunsestraat 51 k6 (de middelste kamer van het schuine stuk, soms in de ramen ernaast) Monika uit Bulgarije (dacht ik te herinneren, kan ook Hongarije zijn). Toen een jaar of 22-24 schat ik. Ze was ca 1.60m, siliconen borsten maar leken net echt, blond, soms bruin haar.
Ze was niet heel spraakzaam, maar de seks was erg goed en ze gaf naar mijn mening de beste pijpbeurten van de Geleen, met afwisselend deepthroat.
Er stonden daar verschillende Monica's, het gaat hier om de kleinste uit Bulgarije/Hongarije.
Wie weet of zij nog ergens werkzaam is?
Zus van Eva?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisterenavond na lange tijd weer eens een bezoekje gebracht aan Geleenstraat. Straat was vol met bezoekers, zag op kamer 120 K3/K4 een brunette met een sexy lingeriesetje. Ze is populair en ooit in een ver verleden bezocht, niet bijzonder maar standaard. Laatste keer vroeg ze €100 voor een half uurtje, geweigerd en dacht gisteren laat ik het opnieuw proberen nu vraagt ze €150 voor een half uurtje (scam alert)🤡 Vriendelijk voor bedankt en doorgelopen. Denk dat mij duidelijk niet meer mag. En hoorde opeens een liedje in mijn achterhoofd spelen: Ze wil me niet 😂

Maar in passage 110p k6 een andere dame bezocht, naam vergeten. Vriendelijke dame, goede dienstverlening voor €50, zo kan het ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan