Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks, ik zal binnenkort nog eens langs gaan. Ik kan mij herinneren dat het een beetje 'girl next door' types waren, geen opmaakpoppen. Als ze knap is vind ik iets gevulder geen probleem, maar beste is normaal met mollig op de juiste plekken..
Dus eerder " normaal " dan dik.
Voor mijn beleving is mollig een ander woord voor gezet.
Die dames zijn er wel genoeg te vinden, in de Doublet, de meeste hebben wel wat overgewicht als je het mij vraagt.

W jakim kraju jesteś? Mamy również międzynarodowych członków, którzy dzielą się tutaj swoimi doświadczeniami i wskazówkami.
Ik ben toevallig in een land waar vrouwen vaker gebruikmaken van seksuele diensten, en de lokale wetgeving steunt natuurlijk lokale mannen. Dit heet toch gelijke rechten? Maar serieus, soms moet je even afstand nemen van vrouwen, zodat ze ons nog meer plezier kunnen bezorgen.

Gisteren in de middag bij doublet rond gelopen. Was erg rustig met bezoekers en dames. Had het druk verwacht vanwege de 2de pnksterdag waar de meeste een vrije dag hadden. Zonder een bezoekje maar weer naar huis gegaan aangezien mede bekende wandelaars ook waren vertrokken. Hopelijk is het een andere doordeweekse dag wel drukker.

Gisteren in de middag bij doublet rond gelopen. Was erg rustig met bezoekers en dames. Had het druk verwacht vanwege de 2de pnksterdag waar de meeste een vrije dag hadden. Zonder een bezoekje maar weer naar huis gegaan aangezien mede bekende wandelaars ook waren vertrokken. Hopelijk is het een andere doordeweekse dag wel drukker.

Het is logisch dat het rustiger was want het was een nationale vrije dag. Dan zijn veel mannen met hun families/ kinderen/ ouders/ vrienden etcetera. Het is altijd rustiger bij feestdagen doordeweeks, het is meestal savonds druk en in de weekenden. Maandagen zijn ook vaak rustdagen voor vele dvp's na een hele weekend werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had juist begrepen dat de transen en shemales in de geleenstraat, in een bepaald hoekje staan. Maar blijkbaar staan ze verspreid door de hele straat.
Dus, dat is dan goed opletten heren.
Ze staan voornamelijk aan beide uiteinden, een hele enkele in de straat zoals Maria van 94 b1.

Laatst bewerkt:
Gisteren sag ik bij de eerste ingang Van doubletstraat 1a k1 rechts een blonde wrouw ze was erg mooi weet iemand haar naam? Hij had veel tatoeages op zijn lichaam

Zou best blonde Sandra geweest kunnen zijn . Ze staat tegenwoordig meestal op 37 , maar wisselt wel af met nr 1 en met nr 1 a ....

Niet gecontroleerd.
Maar in de gelinkte kinky advertentie staat "Shemale", "Kinky TGirl", "Penis lengte 20 cm", dus de kans is aanwezig.
Grijp die kans 😁
Het is logisch dat het rustiger was want het was een nationale vrije dag. Dan zijn veel mannen met hun families/ kinderen/ ouders/ vrienden etcetera. Het is altijd rustiger bij feestdagen doordeweeks, het is meestal savonds druk en in de weekenden. Maandagen zijn ook vaak rustdagen voor vele dvp's na een hele weekend werken.
Vroeger (jaren 90:) was de maandagavond (samen met zondagavond) het drukst met de lekkerste jonge Dominicaanse. Totdat Burgemeester Deetman het de nek omdraaide

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan