el niño mimado!
Meubelstuk
Is het een beetje uit te houden in de smog? 
. We moeten ons niet teveel inspannen.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRustaaghhhIs het een beetje uit te houden in de smog?. We moeten ons niet teveel inspannen.
Geen idee maar je rijdt sowieso niet een uur voor niets naar geleen - genoeg leuke dvp'sweet iemand of Elena/Madelina, (Geleenstraat 96 k4) er vandaag is? anders rij ik een uur voor niets![]()
Ja, ze is aanwezig.weet iemand of Elena/Madelina, (Geleenstraat 96 k4) er vandaag is? anders rij ik een uur voor niets![]()
thanks voor het dooorgeven!Ja, ze is aanwezig.
gisteren nietWeet iemand of Adriana Doubletstraat 3 k8 alweer terug is?
Jammer genoeg nog geen antwoord.Wie is die dvp die in de doublet op 24k4 staat.
Heeft op verschillende adressen in de doublet gestaan.
Bedankt voor het antwoord alvast
Is dat niet Seline, de vriendin van Emma?Net die fitte Celine gezien waar ik eerder iets over deelde op rose pasage k1, maar er is iets wat mij tegenhoudt. Geen idee wat maar niet naar binnen gegaan
Ik zou het niet weten echt niet.Is dat niet Seline, de vriendin van Emma?
Oh geen idee. Ze heeft best dikke lippen en kijkt beetje vreemd uit dr ogenIs dat niet Seline, de vriendin van Emma?
Je weet niet of het de vriendin van Emma is?Oh geen idee. Ze heeft best dikke lippen en kijkt beetje vreemd uit dr ogen
Nee dat weet ik niet. Ik weet wel dat ze zich voorstelde als Celine en dit is wel die fitte meid waar ik een bericht over melde en ze was vanavond in de rose passage op k1 en eerder op k3. Ik zag geen naambordje bij dr op k1 @Paulus2, zou je me willen zeggen wie die mooie meid is op 126ak3? Roemeense met zwart haar (lang) ze keek omlaag op dr telefoon de hele tijdJe weet niet of het de vriendin van Emma is?
Geen idee, weet ook niet wanneer je haar hebt gezien hebt.@Paulus2, zou je me willen zeggen wie die mooie meid is op 126ak3? Roemeense met zwart haar (lang) ze keek omlaag op dr telefoon de hele tijd
Vanavond rond 21:30 uur - sterker nog, heb dr bezocht maar ben dr naam volledig vergetenGeen idee, weet ook niet wanneer je haar hebt gezien hebt.
Oke thnx - dan laat de review van deze dame op zich wachten, was helaas geen succes, in doublet wel gelukkigDan heb ik geen idee over wie het gaat, ben er nooit 's-avonds.
Er is geen kamer op doublet die 14k1 is. Omschrijf de dame eensJammer genoeg nog geen antwoord.
Deze dame staat nu nummer 14 K1.
Mss word het nu iets duidelijker.
Dank jullie wel alvast
Snel opgefuckt , straks val je nog van je fiets en krijg je hete koffie over je heen.Ik vraag het toch niet aan jou, maar aan @ErinEruit ?
Sorry mijn excuus keek later op de kaart ik bedoelde 16 K1.Er is geen kamer op doublet die 14k1 is. Omschrijf de dame eens
Oh een wat molligere Roemeense dame die altijd vriendelijk kijkt? Naast Alexandra op 16ak1. Geen idee hoe ze heet maar idd zwart haar en ze is er bijna altijd daar en geen brilSorry mijn excuus keek later op de kaart ik bedoelde 16 K1.
Zwart haar ene keet blauw topje aan dan weer een t shirt.