Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Irina 5k1 aanwezig?
Nee niet gezien. Wel der buurvrouw en die heb ik ook bezocht, lijken erg op elkaar trouwens (ook in doen en laten).

Beetje hetzelfde als hoe Andra (16k2) en Maya (oude vriendin van Andra zijn). Ook handje geven en vriendelijk

En zo is de buurvrouw van Irina ook lekker speels zoals Irina is, dus die zou ik bezoeken als Irina er nu is en wat ze niet ziet, wat niet deert ;)

Laatst bewerkt:
Pff kom ff niet op dr naam! Ze stond eerst op Hunsestraat 51k1 , misschien weet @Paulus2 het meteen

* ff gezocht en kan het haar zijn ? @Heisenbergg

Laatst bewerkt:
100% waar! Dit is misschien de beste tip. De dames die goed zijn, zijn vrijwel altijd bezet en worden vaak bezocht. Daarom zou ik de eerste paar keren goed observeren en niet meteen je lul volgen en de reviews hier checken
Als ze veel bezet zijn kan het lang wachten zijn. De meest populaire dames hebben meestal hun vaste klanten dus wordt er ook niet veel over hen geschreven. Een keer een recentie en dat is het. Meerdere keren komen en veel rondlopen tot je een of meer vaste dames hebt. Dan ken je elkaar en is de verhouding makkelijker. Je kunt een afspraak maken voor de volgende keer en evt. hun telefoonnumer. Veel kijken kan wel aardig in de papieren gaan lopen.😉

Als ze veel bezet zijn kan het lang wachten zijn. De meest populaire dames hebben meestal hun vaste klanten dus wordt er ook niet veel over hen geschreven. Een keer een recentie en dat is het. Meerdere keren komen en veel rondlopen tot je een of meer vaste dames hebt. Dan ken je elkaar en is de verhouding makkelijker. Je kunt een afspraak maken voor de volgende keer en evt. hun telefoonnumer. Veel kijken kan wel aardig in de papieren gaan lopen.😉
Ja hier moet ik je wel 100% in gelijk geven. Mijn advies was ook bedoeld voor de newbie, maar de echte toppers hebben dat wat jij net zei. Dat zijn de echte parels die je zelden voor t raam ziet door de populairiteit die ze hebben en idd weinig reviews over.

Dit zusje van Irina is dit jaar in doublet komen werken (althans heb haar voor 2025 hier niet gezien). Heb echt hele goede sex met dr gehad, leuke dame! Dan zal ik een recensie achterlaten, en anders maak ik wel een pagina aan maar liever eerst checken bij jou @modjomaster
ja broeder uiteraard heb ik haar ook al getest alleen helaas geen recensie achter gelaten het was al een tiijdje geleden en ik had er die dag 3 achter elkaar teste ja was bere geil die dag volgens mij inderdaad buurvrouw van Irina hierna Irina zelf en als laatst de beelschone Ruby als toetje dus ja broeder shrijf gerust een review graag zelfs

ja broeder uiteraard heb ik haar ook al getest alleen helaas geen recensie achter gelaten het was al een tiijdje geleden en ik had er die dag 3 achter elkaar teste ja was bere geil die dag volgens mij inderdaad buurvrouw van Irina hierna Irina zelf en als laatst de beelschone Ruby als toetje dus ja broeder shrijf gerust een review graag zelfs

Waarschijnlijk dezelfde als deze?

Waarschijnlijk dezelfde als deze?
Nee dit is een andere Eva (lees maar de review door van de link die jij deelt, die eva heeft stevige borsten en deze eva heeft kleine borsten), omschrijving komt totaal niet overeen met buurvrouw van Irina die qua gezicht ook op Irina lijkt, maar je kan het haar vragen, ik zie je in de avonden vaak er lopen in doublet dus ;)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag Doublet en Geleen geweest. Erika (24), Irina, Eva (Dominicaanse, 110), Diana (110), Agnes en verder de usuals gezien. Geen Ruby, Ariana (4k3), Rebecca (51), Celine of Betty (126). Iemand recent nog gezien?

Vanmiddag Doublet en Geleen geweest. Erika (24), Irina, Eva (Dominicaanse, 110), Diana (110), Agnes en verder de usuals gezien. Geen Ruby, Ariana (4k3), Rebecca (51), Celine of Betty (126). Iemand recent nog gezien?
Heb Ruby gistermiddag gezien, maar die heeft het zoals altijd erg druk. celine al een hele tijd niet gezien en betty ook niet (dr buurvrouw die half russische toch?) de andere Betty die eerst bij doublet werkte, was er wel. En Eva (dominicaanse) ook al een tijdje niet gezien

Heb Ruby gistermiddag gezien, maar die heeft het zoals altijd erg druk. celine al een hele tijd niet gezien en betty ook niet (dr buurvrouw die half russische toch?) de andere Betty die eerst bij doublet werkte, was er wel. En Eva (dominicaanse) ook al een tijdje niet gezien
Over welke Celine hebben jullie het en Eva is (vrijwel) elke dag gewoon aanwezig,?

Over welke Celine hebben jullie het en Eva is (vrijwel) elke dag gewoon aanwezig,?
Celine van 126a, mooie meid met zwart lang haar @modjomaster heeft haar bezocht. Eva (dominicaanse) van 110p k3/k11, eerst op 126ak3 heb ik ook niet gezien maar dat betekent uiteraard niet dat ze er niet was. Vandaar dat we het aan de echte expert vroegen want jij weet hoe het altijd echt in elkaar zit

Terug
Bovenaan Onderaan