Algemeen Den Haag algemeen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week donderdag was ik even aan het kijken welke dames er werkzaam waren in de Geleenstraat. Ilona had ik daar gespot met haar buurvrouw Sofia die low-key probeerde binnen te hengelen. Ilona had mij gespot en probeerde mij binnen te hengelen, maar ik gaf geen krimp.

Ik sluit niet uit dat ik misschien volgende week verder polshoogte ga nemen.

Is Natalia/Editha weer aanwezig want haar gemist afgelopen 2 weken
Ja, dat heb ik een week geleden al gemeld in Den Haag Algemeen, vragen over aanwezigheid ook daar.

//Edit mod: dit bericht is verplaatst vanuit recensietopic.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Celine van 126a heb ik ook al even niet gezien, maar ik vroeg het omdat er op 23 ook een Celine werkt.
nee het is celine met prachtig mooi lang zwart haar en jong leuk gezichtje om haar gaat het broeders ze staat links achteraan richting de straat waar de auto's rijden en tram 17 rijdt en tegenwoordig zelfs meerder trams ook tram 16

Hoe is de bezetting in de doub?
Ik liep vanaf de Spinoza naar binnen. Bezetting is niet echt bijzonder. Begin van de straat de zag ik een dame waarbij ik het liefst snel voorbij loop (Alina) vanwege nare ervaringen.

Na 2 rondes had ik het wel gezien en was bij Cristal (buurvrouw van eerder genoemde 🤣) en heb haar eens goed genomen en zal als ik meer tijd heb een recensie schrijven.
Ik liep vanaf de Spinoza naar binnen. Bezetting is niet echt bijzonder. Begin van de straat de zag ik een dame waarbij ik het liefst snel voorbij loop (Alina) vanwege nare ervaringen.

Na 2 rondes had ik het wel gezien en was bij Cristal (buurvrouw van eerder genoemde 🤣) en heb haar eens goed genomen en zal als ik meer tijd heb een recensie schrijven.
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar Hongaarse Angela, zij werkte in de 75 passage.
Iemand die mij hierbij kan helpen (het vinden, de rest lukt mij wel 🤣)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan