Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk snap dat je tip goed bedoeld was @Beffie maar degene die zei dat ze altijd bezet is was niet dezelfde die naar Poolse dames vroeg. Dat was GeefGeniet.Geef je maar een tippie omdat ik zag dat je een Poolse zocht , alles er om heen moet jezelf oplossen en niet gaan zeiken wat er allemaal niet goed aan haar is.
Vanaf hoe laat beginnen de avond dames? Of weet iemand anders dat.bij 4K3 stond de mooie Ariana met bril te pronken
bij 4k4 uiteraard Ruby
bij 10K1 zag een kleine korte dame met grote kont
bij 10K3 stond de mooie Anna met bruin haar
bij 12K3 stond de dame met bril met grote billen en tetten kenners kennen haar wel
bij 3K8 stond de slanke Adriana uit Alkmaar
bij 38K4 stond de mooie blonde kleine Anna
bij 8K3 stond Coco 100 euro voor half uur was druk bezet
Excuses dan mijn fout.Ik snap dat je tip goed bedoeld was @Beffie maar degene die zei dat ze altijd bezet is was niet dezelfde die naar Poolse dames vroeg. Dat was GeefGeniet.
19:00 en ja ook op zondagVanaf hoe laat beginnen de avond dames? Of weet iemand anders dat.
En is dat hetzelfde op zondag
nee ze is er nog niet broeder 7K4 was leegWeet iemand toevallig of Ebru uit de Doublet er vandaag is? Vrijdagavond was ze er helaas niet
Ach wat zielig voor die Somalische mannen, nou ik vind van niet, laten ze lekker in Mogadishu blijven en hier ons met rust latenJa dat kan wel iemand zijn ervaring zijn. Ik ben met mijn blonde kop nooit gevraagd naar mijn achtergrond, maar denk dat modjomaster wel een goed punt heeft. Maar ach de Roemeense mannen kunnen volgens mij in Roemenie ook privehuizen bezoeken, want die zullen daar denk ik ook vast bestaan (maar weet ik niet zeker). Ik vind het verdrietiger voor de Somalische mannen die ik ook weleens afgewezen zie worden
Ja ik zei zieliger maar zoveel boeit het me niet hoor. Ben erg dankbaar dat ik als hollander op deze aarde ben geboren.Ach wat zielig voor die Somalische mannen, nou ik vind van niet, laten ze lekker in Mogadishu blijven en hier ons met rust laten